...2 Ay sonra...
Yaklaşık dört aydır çok şey yaşamıştım. Buna ormanda neredeyse ölmekten tutun Kadir'le sevgili olmama kadar dahildi. Kim düşünebilirdi ki Kadir'le bu kadar kısa sürede sevgili olabileceğimizi? Özellikle de onun beni bu kadar çabuk kabul edip sevmesi de beni baya şüphelendirmiş olsa da davranışları su götürmez bir gerçekti. Beni sevdiğini her an belli edişi ve üzerime titremesi çok hoştu. Bir yerde bu ilişkinin kopmasından ve eski hayatıma adım atmamdan çok korkuyordum.
Kadir bir kaç seans benle psikiyatri bölümüne gelmişti. Daha sonra gece yürüyüş yapma egzersizlerimiz bu seansları takip etmişti. Doktordan öğrendiği metodları üzerimde deniyordu. Süre tutarak beni yalnız bırakıyordu ve o süreyi yavaş yavaş arttırıyordu. Kadir'in beni uzaktan izliyor olduğu gerçeği beni korkutmuyordu. O yüzden beni yalnız bırakırsa ve uzaktan izlemezse düşüncesi beni korkutuyordu.
Yaklaşık bir aydır işimi evden yapıyordum. Proje çizimi gibi küçük işler olsa da iyileşene kadar bu para beni idare ediyordu. Bir ofiste çalışabilecek düzeye gelmem için en azından bir aya daha ihtiyacım olabilirdi.
Komutanım: Güzelim napıyorsun?
Ben: Yeni aldığım işin taslaklarını kontrol ediyordum. Neredeyse bitti? Sen napıyorsun balım?
Komutanım: Balım mı?
Ben: Evet balım.
Komutanım: Bir askere balım demek pek olmadı gibi güzelim.
Ben: O zaman annen seni bal yapmasaydı banane
Komutanım: -----
Bak ne diyeceğim.
Ben: Ne diyeceksin?
Komutanım: Gel şu anneni annem yapalım.
Bir an kafam error verdi ve önceki yazdığım mesaja bakıp kafamı yatağıma gömdüm. Böyle evlilik teklifi mi olur Allahım kafayı yiyeceğim. Bu çocuk niye bu kadar tatlı.
Ben: Annenin bu konudan haberi var mı komutan bey?
Komutan: Cümleden komutanımı çıkarıp sahiplik eki eklesek olmaz mı yani? Hem annemin haberi var?
Ben: Dur ne? Beyim mi? Ya Kadir :D Ne annenin haberi mi var? Nasıl var? Niye var? Ne zamandır var? Ya profösör?
Komutanım: Sakinleş :D Dün yemeğe gittim ve anlattım. Güzelim daha ne kadar uzatacağız. Evlenelim gitsin.
Ben: Daha iki aydır sevgiliyiz ve sana aşık olan benim sen niye bu kadar acelecisin?
Komutan: Valla ben bilmem balım demeden önce düşünecektin. Önce benim aklımı çeliyorsun sonra sorumluluk almıyorsun. Kabul edemem hanımefendi.
Ben: Bu konuda ne yapacaksınız beyim.
Komutanım: -----
Bak yine yapıyorsun!
Ben: Ne yapıyorum? :D
Komutanım: Ne eğitimler gördüm böylesine psikolojik bir baskı daha önce görmedim. Sen düşman askeri misin güzelim?
Ben: :D
Komutanım: Gül tabi gül '_'
Ben: Üzüldün mü?
Komutanım: Üzüldüm. Kalbim kırıldı. Küstüm işte.
Ben: Puahahha ya Kadir.
Komutanım: :D
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Komutanım Kaçırıldım! (YARI TEXTİNG)
ChickLit+Komutanım müsait misiniz bilmiyorum ama benim son müsait olduğum dakikalar Ondan yazacağım. - Kimsiniz? +Nasıl ya? Bu kadar kolay mı ulaşacaktım. Neyse zamanım yok. Komutanım ben sizden hoşlanıyorum ama böyle deli gibi. Şimdi bu beni ne ilgilendiri...