21. Lights 1.

10 1 0
                                    


Ránézek a kijelzőre, nagyra nyílik a szemem. Retkes Rick hív.

– Mi a helyzet, kölyök? Ezúttal mit akarsz rám sózni? – szólok bele.

– Hála az égnek, hogy felvetted, tesó! Nagy híreim vannak. Ricardo árákhél a vázádat.

– Faszom! Érthetően nem tudnád mondani? – mordulok rá, mert gőzöm sincs, mit zagyvál össze.

– Megtaláltam, tesó! Nem fogod elhinni, melyik gádzsó csórélta el.

– Lökjed! – sóhajtok egy nagyot.

Gabriel már mosolyog. Ricardo olyan hangosan beszél, hogy el kell tartanom a telefont a fülemtől, Gabriel minden szót tisztán hallhat.

– Az úgy vót, hogy megyek a rakparton, jön velem szembe Zsebóra, tudod, a Mary néném legkisebb lányának a harmadik ura. Kérdezi tűlem, mi a pálya, mondom semmi. Erre mondja, igencsak látta a vázát, amit kerestek. Mer tudod, ugrasztottam én mindenkit, hogy a nagy Holló Rhysnek segíjjek – hízeleg a kis cigánygyerek, de máris folytatja. – Kérdezem Zsebórát, oszt hun a váza, erre asszongya, a főnökénél. Kérdem, most kinek dógozol, erre mondja, hogy kinek. Tudod kinek? – kérdezi tőlem nyomatékosan.

– Ha elmondod...

– Annak a csávónak, akinek egy rahedli lóvéval tartozol. Na, annál van a váza!

Azt a kurva! Honnan a tökömből tudja ez a gyerek, hogy tartozok Flynnek? Nem faggatom, csak elfojtok magamban egy sor káromkodást.

(Rhys és Rick, Neon Lights 1.)

Best of NeonWhere stories live. Discover now