35. Blue

8 1 0
                                    


– A hét óra az nem negyed nyolc – jegyezte meg rögtön a felügyelőnk, majd bele is vágott. – Ma nyugdíjas foglalkozás lesz kilenctől, ami azt jelenti, hogy szépen berendezitek ezt a termet, aztán pedig szórakoztatjátok őket.

– Mi? – kérdeztük szinte egyszerre.

– Mégis, mivel szórakoztassuk őket? – dobta csípőre a kezét Jordan. – Talán nyomjak le nekik egy vetkőző showt?

– Nem szeretném viszontlátni a reggelim, úgyhogy kösz, inkább ne – fintorgott Tyler.

– Elcseppenne a nyálad ezektől – emelte meg Jordan a pólóját, azzal megmutatva kockás hasát.

Victor a kávés pohár felett elégedetten hümmögött egyet, Tyler pedig zavartan elkapta a tekintetét. Gregory felhorkantott, és elővette a cigijét, majd rögtön visszadugta a zsebébe.

– Ez az élet, nem a három műszak – kacsintott rájuk Jordan.

– Fel is dughatod magadnak az életedet. – Adres egy köpést mímelt a földre.

– Nyugi, feketeség, mert felmegy a cukrod, aztán édeset vizelsz! – csatlakozott be Ryan is, és nyomban egymásnak feszültek Andresszel. A tegnapi olajos incidens után nagyon ki lehettek élezve egymásra.

– Ashton, te nem akarsz valami okosat mondani? – nézett rám Victor derűsen. – Úgy látom, egyedül csak neked volt jó az éjszakád.

Az arcom a vörös minden árnyalatában játszhatott, különösen, amikor Gregory rám emelte a tekintetét.

(Neon Blue)

Best of NeonWhere stories live. Discover now