– Akkor tisztázzuk, mi is van, oké? – Nehezen szakadtam el tőle, mert az a szép formájú, cseresznyepiros száj csábított a folytatásra.
Danny megköszörülte a torkát, majd ivott egy korty vizet.
– Rájöttem, mekkora hülye vagyok – kezdte, nekem meg ettől egyből lesüllyedt a gyomrom, mert az első gondolatom az volt, hogy ki fog hátrálni, azt pedig nem viselném el.
– Miért? – A hangom rekedten csengett, és nekem is innom kellett.
– Mert nem kérdeztelek meg, hogy te egyáltalán akarod-e ezt az egészet. Mármint a velem járó problémákat – mutatott saját magára.
Megkönnyebbülten mosolyodtam el. Olyan édes ez a fiú.
– Azért vagyunk itt, hogy megbeszéljük ezeket a problémákat, mert egyelőre csak annyit tudok, hogy valamilyen rejtélyes okból kifolyólag rám izgultál, aminek persze kibaszottul örülök – feleltem őszintén, és a mosolyom vigyorrá változott.
Danny azonnal a tenyerébe temette az arcát.
– Jesszusom! Pedig megszokhattam már, hogy ilyen vagy – nevetett fel, és újra rám nézett. – Oké, ez igaz, úgysem tudnám tagadni. De a taxiban...
– Semmi baj nincs azzal, ha egyelőre nem akarod felvállalni – vágtam közbe gyorsan, mielőtt magyarázkodásba kezdett volna.
– Jó, de tudd, hogy nem miattad. Ruben mindent elmesélt már, ismered a helyzetemet – sóhajtotta.
(Salvo és Danny)
YOU ARE READING
Best of Neon
RomanceAz eddig megjelent Neon könyvekből gyűjtök ki nektek vicces vagy érdekes részleteket :)