Kint Victor szánakozva nézett végig rajtunk.
– Gyönyörűek vagytok. Ez a csapat kint takarít – mutatott ránk –, a másik pedig a belső udvaron – választott szét bennünket, majd folytatta. – Legyen rend, aztán nem érdekel, hogy mivel nyugtatjátok le magatokat, de csináljátok, mert jövő héten komoly feladat vár rátok. Felőlem dughattok vagy jógázhattok, leszarom, de el kell viselnetek egymást, ugyanis közösen fogtok dolgozni.
Én az első verzióra szavaztam volna, de nem mertem megmukkanni, persze, nem Victor miatt maradtam kussban.
– Szabad tudni, mi lesz? – érdeklődött Ryan.
– Hogy álltok a sütéssel? – tette fel Victor a világ legérthetetlenebb kérdését.
– Mármint süti sütéssel? – vágott értetlen képet Ryan.
– Nem baszd meg, a napsütéssel! Hát persze, hogy a sütemény sütéssel – türelmetlenkedett Victor.
Összenéztünk, mert még mindig nem értettük, hogy jön ez ide. Victor láthatta rajtunk, hogy fingunk nincs, mire akar kilyukadni, ezért sóhajtott egy nagyot.
– Jövő hét kedden jótékonysági sütivásárt rendezünk, mert valamit kell kezdeni azzal a millió alapanyaggal, amit kapott a Közösségi Ház. Tehát hétfőn és kedden ezzel foglalatoskodtok majd.
– Ugye csak viccelsz? – nevetett fel Jordan. – Nézz már ránk. Talán köténykés háziasszonyoknak nézünk ki? Honnan a faszból tudnánk sütni?
(Neon Blue)
YOU ARE READING
Best of Neon
RomanceAz eddig megjelent Neon könyvekből gyűjtök ki nektek vicces vagy érdekes részleteket :)