5. Bölüm

11 3 0
                                    

Evet 5. Bölümle sizlerleyiz umarım beğenirsiniz. Oy verip yorum yapmayı unutmayın. İyi okumalar.
.
.
.

Tugay sakin bir sesle "Ne istiyorsan sorabilirsin." Dediğinde yavaşça kafamı sallayip "Benim hakkımda bilgileri nereden öğrendin?" En merak ettiğim soru buydu.

Rahat bir şekilde"Önceden babanla babamın çok sıkı bir dostluğu vardı.Sonra birgün şirkette babanla babamı konuşurken duydum.Ne konuştuklarını söylememi ister misin?"

"Tabikide devam et." Diyince anlatmaya devam edip "senin hakkında konuşuyorlardı.Babam nerden öğrendi bilmiyorum ama seni öğrenmiş ve babana onun hakkında sorular soruyordu." Dikkatimi ona vererek "Baban senin için ailenizin yüz karası olduğunu, annenle seni yaptıkları için pişman olduklarında bahsediyordu." pişmanlik mi onlar için pişmanlık mıydım?

Derin bir nefes alıp gözlerimi Tugay'ın gözlerine sabitledigimde Tugay devam ederek "Sonrasında annem acımasızca öldürüldüğü haberini aldık ve bunu yapan babandi. Sebebi ise babamın sirkette daha çok ilgi gormesiydi. Sırf ondan daha güçlü olabilmek için annemin canına kıydı.Cunku babamın tek zaafı ailesiydi." Sıkıntılı bir nefes verip

"Annem boğularak öldürüldü Mine, cam bir fanusun içinde can vermeyi bekledi, sonrasında görüntüler elimize ulaştığında annemin nasıl can verdigini gözümü kırpmadan izledim ve o gün kararımı verdim, anneme yapılanın aynısını onlara yapmadan ölmeyeceğim." Bu nasıl bir kabustu böyle duyduklarım zihnimde dönüp dururken gözlerin dolmuştu.

Koltugumdan kalkıp Tugay'ın karşısındaki koltuğa oturdum ve ellerimi ellerinin üzerine koyduğumda "Anneni geri getiremem belki ama intikam alman için sana yardım edebilirim , sonuçta artık beraberiz ve her şeyin üstesinden birlikte gelicez." Dediğimde Tugay gözlerimin içine bakıyordu.

Biraz geriye çekildim ama elini bırakmadım."Şimdi sormak istediğin soru varsa yanitlayabilirim." Tugay kafasıni salladiginda "Şuan bir sorum yok , belki daha sonra" gözlerimle onu onayladim ve "O zaman akşama hazır ol seninle bunu kutlayalım." Diyip ayaklandigimda Tugay teklifimi kabul ederek "Tamam ama bu sefer içki yok tamam mı?" Dediginde gülerek "Yok bir süre içmeyi düşünmüyorum. Seni geçireyim. Konumu ben sana atarım."dedikten sonra Tugay gitmişti.

Tugaya konumu mesaj attim. Sonrasında kuaföre gitme karari aldım.Saclarimin katları uzamisti biraz onları kestirip fön çektirdim.

Eve geldikten sonra giysi odasına geçtim ve ne giyebilcegime baktım. İngiltereden aldığım gece mavisi midi boy bir elbise almıştım sırt dekoltesi kalçamın biraz üstünde bitiyordu. Onu giydikten sonra rimelimi sürdüm, dudaklarıma gloss sürdüm.

Kapının çaldığını duyduktan sonra çantamı da alıp kapıyı açtım, gelen tugaydi. Tugay beni görünce gülümseyip "önden kadınlar" diyip eliyle bana yol verdi. Küçük bir baş selamı verdikten sonra önüne geçip arabaya doğru yürüdüm.

Bakışlarını sırt dekoltemde hissettiğimde arabanın kapısını benim için açmıştı. Koltuğa oturduktan sonra o da sürücü koltuğuna geçmişti.

Arabayı çalıştırdıktan sonra bana dönüp "Çok güzel olmuşsun." Diye bir iltifata bulunduğunda bu cümleyi ondan duymak yanaklarının kızarmasına sebep olmuştu. Kendine gel Mine! Çaktırmadan ona dönüp "Teşekkür ederim sende çok şıksın." Dedikten sonra yola odaklandı ve gidecegimiz restorana doğru yola koyulduk.

Garson menü getirmişti ve ben yine karar veremiyordum. Sıkıntıyla ofladiginda Tugay bana bakıp "Bir problem mi var?"sorduğunda "Şey ben çok karasız kaliyorum böyle yemek seçiminde."

"Tamam ben buraya birkaç kere gelmiştim istersen ben vereyim siparişi beğenmezsen başka birşey söyleriz." Başımla onayladigimda Tugay siparişimizi vermişti.

İntikam Anlaşması Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin