4. Bölüm

22 2 0
                                    

Evet yeni bölüm sizlerle. İyi okumalar;)
.
.
.

Sabah telefonun çalmasıyla uyandığımda Sare arıyordu. Telefonu açıp uykulu bir sesle "Efendim Sare noldu acaba sabah sabahta beni aradin?" Telaşlı bir sesle "Ben çok kötü bir şey yaptım Mine?" Alaylı bir sesle "sakın birini öldürdüğünü söyleme."

"Ayy az kalsın öldürecektim ama." Şaşkınlıkla "Ne? Şunu baştan anlat bakayım." Derin bir nefes verip "Bak şimdi motorla yolda gidiyordum, acele işim vardı sonrasında adamın biri yola bir atladı, ucundan çarptım adama ya durmasaydim da ölseydi. İyi misin diye sordum birşey olursa araması için numaramı verdim?" Duyduklarında inanamayarak

"adam iyi mi birşeyi yoktu değil mi?" Sesi şaşkındı "adam beni görünce bı kâl geldi, anlamadım boş boş yüzüme bakıyordu. Sonra kendine geldi ve karşıdaki arabaya bindi, bende yoluma devam ettim."

"Offf Sare sana birşey olmadı değil mi ?"

" Yok, yok benim birşeyim, bana gelsene kahvaltı yapalım?" Teklifini reddetmeyerek "tamam bir saate ordayım."diyip telefonu kapattım.

Dün nolmustu öyle ya,hepsi gözümde canlandığında kendimi yastığı kemirirken buldum. Resmen adamın önünde kusmustum. Offf yeterince rezil olmamisim gibi. Daha fazla dusunmeyerek duşa girdim ve soğuk suyu açtım. Biraz daha kendime gelmiştim.

Hemen üzerime İspanyol paça pantolon üstüne siyah bir kazak geçirdim. Saçlarımı kuruttuktan sonra aşağıya indim. Utançla kustugum yere baktığımda her yerin tertemiz olduğunu farkettim. "Sıçtın bide sıvadın Mine." Diye kendi kendime soylendim.

Evden çıktıktan sonra Tugayin da çıktığını farkedip ona seslendim. Benim seslendigimi farkedince yanıma geldi. Hemen söze girerek "Ben dünkü olay için özür dilerim ve yeri temizledigin için teşekkür ederim. İyice rezil oldum sana da, kusura bakma." Tugay anlayışla "önemli değil zaten sende kendinde değildin, benim yerimde kim olsa öyle yapardı."

" Yapmazdı. Ben yine de teşekkür ederim." Tugay bir teklifte bulunarak "kahvaltı yapmadım eğer sende yapmadiysan beraber yapabiliriz?"

"Eeee aslında bende kahvaltı yapmadım iyi olur." Tugay gülümseyerek "tamam benim arabamla gidebiliriz " dediğinde "Tamam ben bir dakika birini arayacağım. Sen gide koy."

Dedikten sonra arkasını dönüp arabaya doğru yürüdü. Hemen telefonu çıkartıp Sare'yi aradım. "Sare benim çok acil bir işim çıktı kahvaltıya gelemeyeceğim kusura bakma olur mu ?" Sare direk söylediklerime şaşırınca "Noldu kızım bı anda ne işi bu?"

"Önemli bir işi işte şirketle alakalı" mecbur kabuk etmek zorunda kaldı ve "tamam ama yarın kesin gel." Diye teklif ettiğinde

"Söz yarın gelicem yeniden kusura bakma" anlayışla "Tamam hadi sen hallet işini."

"Tamam seni çok seviyorum, görüşürüz." Diyip telefonu kapattım. Tugay araçta beni bekliyordu aracın kapısını açtım ve koltuğa oturdum.

Kısa bir süre sonra kahvaltı yerine geldiğimizde boş bir masaya oturup, sipariş verdik.Bir süre hiçbir şey konuşmayın kahvaltımızı yaparken Tugay'ın telefonu çaldı.

Bir süre dinledikten sonra "tamam geliyorum."diyip telefonu kapattı ve bana dönüp "arkadaşım hastaneyee kaldırılmış onun yanına gitmem lazım,sende benle gelsen sorun olur mu?" Diye sorduğunda hemen cevap vererek "yok sorun olmaz da o iyi mi?"

"evet büyük birşey değilde biraz pinpiriklidir kendisi." Ayağa kalkıp "tamam hadi gidelim." Dedikten sonra hastanenin yolunu tuttuk.

Beş dakika içinde hastaneye vardigimizda acilden giriş yapıp arkadaşının odasına doğru yürüdük. İçeriye girdiğimde koltukta Sare oturuyordu.

İntikam Anlaşması Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin