3. Bölüm

20 2 0
                                    

İyi okumalar:)
.
.
.

Kapı çaldığında gidip kapıyı açtım ve tugaya " Kahve ister misin?"diye sorduğumda başıyla onayladi. "sen bahçeye geç ben geliyorum." O bahçeye geçmiş ben ise kahve yapmak için mutfağa yöneldim.

Elimde iki tane kahve ile yanına yaklaşırken "Anlat bakalım benimle ne konuşmak istiyorsun?" Diye sorumu yönelttiğimde "Amacımız aynı Mine. Sen de ailenden intikam alamak istiyorsun bende" benim intikam alacağımı da nereden biliyordu.

"Sen nerden çıkardın ailemden intikam almak istediğimi?" Hadi ama der gibi baktığında "Biliyorum işte, ailen seni 16 yaşında İngiltere'ye gönderdiğini çünkü seni istemediklerini, ailen seni hiç sevmedigini biliyorum." Bunları biliyordum bunlar gerceklerdi ve kalbimi acımıştı. Ama nerden biliyordu tamam bazı seyleri öğrenebilir de ailemin beni hiç sevmediğini nerden bilebilirdi.

Sesim cılız çıkmasina engel olamayarak "Sen bunları nasıl öğrendin?" Tugay hemen cevap vererek "Bunları daha sonra öğreneceksin küçük hanım" adamla iki dakika düzgün konuşulmuyordu.

Konuşmasına devam ederek "sen ailenden intikam almak istiyor musun onu söyle ona göre seninle bir anlaşma yapacağız." Başka çarem mi vardı."tamam." Söylediğime sevinmişti.

"Şimdi seninle ortak olacağız. Şirketinin yüzde 49 luk hissesini bana satacaksin ve açılışta da beni ortağın olarak göstereceksin." Söylediklerini biraz düşündükten sonra "niye seninle ortak oluyorum ben"  açıklamya çalışarak

"Bak ailen iyi biri değil." Dediğinde "Biliyorum bana bilmediğim bir şey söyle."

"Ailenin yasa dışı işler yaptığını bunun içinde silah kaçakçılığından tut uyusturucuya kadar gittiğini bilmiyorsun." Söyledikleriyle ağzım beş karış açılmıştı. Gerçekten ailemi tanımıyordum.

"Sen bu söylediklerinin doğru olduğunu nasıl emin olacağım?" Telefonunu çıkarıp bana mesaj gönderdiğinde "burda bir kaç tanesinin kanıtları mevcut." Telefonu açıp baktığımda söyledikleri doğruydu kanıtlarıyla birlikte hem de.

"sen niye intikam istiyorsun,hadi benim bir sebepim var." Kafasını salladiginda "Onlardan intikam istememin tek sebebi, annem. Ailen annemin ölümüne sebep oldu " ailem bir katildi hem de masum bir insanın katili. "Ben, ben onlar adına çok üzgünüm, bu kadar alçak olabileceklerini sanmıyordum."

"Gerçekler acıtır Mine ." Dediğinde "Geçen kabus gordugumde canavar mi gördün demiştin ya ailem gerçekten bir canavarmis, bana yaptıklarına tamam da onun hesabını ayrıca soracağım, masum bir candan ne istediler."

Tugay duruşunu dikleştirerek" Senin bir suçun yok ki suçlu olan onlar, herşeyin, hem sana yaptıkları için hem de annemi öldürdükleri için. Ama birlik olursak onların üstesinden gelebiliriz." Kafamı olumlu anlamda salladigimda "Tamam hisselerimin yüzde kırk dokuzunu sana satacağım peki sonra ?"

"Sonrasına bakacağız, avukatım sen olacaksın, sonra işte ne olacak zaman belirleyecek." Kahvemden bir yudum aldıktan sonra "Tamam ona da kabul avukatın da olurum." Dedikten sonra Tugay gülümseyerek

"anlaştık mı?" Elini tutup "anlaştık." Ayağa kalkıp "Eee bunu kutlayalım bekle hemen geleceğim." Dedikten sonra evine gitmişti.

O gittikten sonra düşüncelerime engel olamamıştım. Ailem nasıl bir caniydi, nasıl kıymışlardı annesine. "Sana da kıydılar işte Mine, annesine mi kıymayacaklardı." dedi iç sesim.

Kısa bir süre sonra tugay elinde bir şişe viski ile geldiğinde "Bak içeceğiz ama geçen günkü gibi olmasın." Kaşlarımı çarptığımda "Aman be bir sarhoş olduk diline düştük." Bardakları getirdikten sonra Tugay bardakları doldurmuştu. Sonrasında bardağı eline alıp "ortak olmamıza " dediğinde bende bardağını kaldırdım ve "ortak olmamıza" deyip bardakları tokusturmustuk.

İntikam Anlaşması Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin