10. bölüm

7 3 0
                                    

10. bölüm sizlerle iyi okumalar. Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın;)
.
.
.

Eve saat 7 de girmiştik. Kısa bir duş aldıktan sonra Tugay da gelmişti ve beraber uyumustuk. Sabah Derin'in beni aramasıyla uyandım. Birkaç günlüğüne kafa toplamak için bir yerlere gitmek istediklerini ve bana sormadan benim içinde rezervasyon yaptırdıklarını öğrendim.

Mecbur kabul etmek zorunda kalmıştım. Iyi gelebilirdi birkaç gün hiçbir şey düşünmeden tatil yapmak ama buna Tugay ne diyecekti. Bütün işler onun üstüne kalacaktı. Telefonu kapattıktan sonra Tugay "kimdi arayan?" Sorusuna "Derin, birkaç gün dinlenmek için bir tatil planı yapmış bana sormadan mecbur gideceğim ama işleri halledemem dersen kalırım sıkıntı değil."

Kafasını salladiginda "Hayır sıkıntı değil tatil iyi gelebilir bize de nereye gidecekmişiz?" Anlamayarak "sende mi geleceksin?"

"Evet bende geleceğim sensiz ne yapabilirim ki burada?" Söylediğine gülümseyerek "Çok detaylı bilmiyorum ama İzmir'de bungalovlar varmış oraya gidecekmişiz 3 günlüğüne 2 gün sonra uçağımız varmış."

Kafasını sallayıp "Tamam güzelim Denizle, Atlası da çağırsam sorun olur mu?"

"Hayır olmaz aksine güzel olur?"  Konuyu değiştirerek "Kahvaltı yapalım mı acıktım ben?" Yataktan kalkıp "Hadi hazırlan çok güzel bir kahvaltı salonu biliyorum." O evine gitmiş bende hazırlanmaya başlamıştım.

Kahvaltı salonuna gelmiş ve siparişimizi vermiştik. Tugay "Uçak biletinizi iptal edin." Şaşkınlıkla "Ne ?" Dediğimde "Deniz uçak bileti bulamamış benim uçağımla gideceğiz." Gözlerimi kocaman açarken "Senin uçağın mı var?" Kafasını sallayıp "mafya olmama bu kadar şaşırmadın da buna mı şaşırıyorsun?" Omzunu bilem derecesinde kaldırıp indirdim. "Yani olabileceğini düşünmüştüm de ne bileyim?"

"Sen haber et bitleri iptal etsinler." Kafamı sallayıp Derine mesaj attım.

Kahvaltıdan sonra şirkete geçmiştik. Tatilden önce islerimizi hafifletmemiz gerekiyordu. Dosyalarla uğraşırken telfonum çaldı. Sare arıyordu."Efendim Sare."
"Napiyorsun bakalım Derinden duyduğuma göre enişteciğim bizi özel uçağıyla götürecekmiş?"

"Evet o da gelmek istedi hatta Deniz be Atlasta gelecek size sormadim ama sorun olmaz değil mi?"

"Bir sorun olmaz gelsinler."

" Sen naptın işler nasıl gidiyor?"

"Iyi ordan oraya kosturuyorum bu tatil iyi gelecek."

"Öyle olacak birşey söylemeyeceksen birkaç isim daha var sonra konuşuruz."

"Tamam sana da kolay gelsin görüşürüz."

" Görüşürüz" diyip telefonu kapattım.

Işlerimi hallettikten sorna eve gelmiştim. Canım acayip biber dolması çekmişti. Hemen işe koymuştum. Marketten gerekli malzemeleri sipariş ettim.

Siparişim gelince biberleri yıkayıp kuraladım, harcını hazırlayıp içine koydum, en sonunda domatesleri kesip kapattıktan sonra bir süre tencerede pişirdim. Dolmaları tepsiye alıp fırına sürdüm. Dolmaların üzeri kızarır iken telefondan tugayı bulup aradım.
"Efendim güzelim."
"Nerdesin?"
"Yoldayım eve geleceğim birşey mi oldu?"

"Ben yemek yaptım da yemediysen beraber yiyelim diyecektim?"

"Ne yapmış benim hamarat sevgilim?"

"Gelince görürsün hadi kapattım."

Diyip telefonu kapattım.

Bir süre sonra kapı çaldı. Tugay gelmişti. "Hoşgeldin." Gülümseyerek içeriye girdiğinde "Hoşbuldum." diret olarak mutfağa yöneldiğide "Biber dolması mi yaptın? çok güzel görünüyor." Kafamı sallayıp "evet umarım beğenirsin."

İntikam Anlaşması Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin