1.Bölüm

477 21 4
                                    

Yorumlarınızı ve oylarınız esirgemeyin iyi okumalarr...❣

======================================

Ben genelde kolay kolay birine yüz vermem.Ama bakın,kolay kolay birinden hoşlanmam demiyorum yüz vermem diyorum.

Ama konu Semicenk olunca yüz vermekten fazlasını yaparım.Ve bu it bunu biliyordu...
İt dediğim,aylardır psikopat gibi benimle arkadaşlık etmeye çalışan Hürkan adında bir çocuktu.

Çocuk dediğime bakmayın öküzün tekiydi.Dm den 'Maraba' yazan birinden bahsediyoruz öküz demem şart bence.Ayrıca hiç olgun değildi.23 yaşında ergen olunur mu?Olunuyormuş ben şahidim ulan!

Neyse yani "Semicenk" in konserine gitmeye davet etmişti.Hayır diyemezdim abi,Semicenk!Öküz möküzdü ama demekki bir şeyler biliyordu.Hoşlandığım şeyler gibi...

İyi insan lafının üstüne derler ya!Telefon çaldı.Zil sesim bile Semicenk'ti.Şaka şaka o kadar değil sadece seviyorum...

"Ya Cansu..."

Aaa!Evet adım Cansu.

"Noldu Hürkan?Yine 'yağ'lamaya başladın."

"Ben konsere gelemicem.İşim çıktı ya!"

"Ne?"

Çok üzülmüştüm yaaa!

"Maalesef bu seferlik kusuruma bakma olur mu?Bir dahakine birlikte gideriz."

"Hmm peki o zaman bende tek başıma artık ne yapıcaksam.Neyse story atarım ordan izlersin artık sende napalım."

"Tekrar özür dilerim sana iyi eğlenceler."

Ne kadar yapmacıksın sen ya?!

"Sağol Hürkancım ne işin çıktıysa kolay gelsin."

Serserinin tekiydi.Adım kadar eminim onunla ilgilenen bir kız bulduğu için kesinlik gelmedi.

İyiki de gelmeyecekti.

Telefondan konserin olacağı saate baktım daha bir saat vardı.Biraz oyalanmaya çalıştım.Çünkü Hürkan zaten V.I.P bilet almıştı.Yani sıkıntım yoktu.

Öyle böyle bir yarım saat geçirdim.Zaten konser yeriyle aram çok yoktu hazırlanmıştım önceden.Dışarı çıkmadan siyah dalgalı saçlarıma aynada baktım.Gayet güzel duruyordu.Altıma mavi kotumu,üstüme düz bir bluz giymiştim.Siyah streç botlarımı giyip üstüme de siyah deri ceketimi de alınca tekrar aynaya göz attım.Harika olmuştu.Çantamı da alıp arabamla yola çıktım.On beş dakika sonra orda olmuştum.

Kolaylıkla yerimi alıp geri kalan 20 dakika boyunca Cenk'in namı diğer SemiCenk'imizin sahneye çıkmasını bekliyorduk.

Ve işte dakikalar sonra  o Masal Gibi'nin giriş müziği kulaklarıma dolmuştu...

"Hoş geldiniz!"

Merdivenlerden inişinde bu konserin çok güzel geçeceğini anlamıştım.

"Yarın da güneş doğacak
Ama bende battı çoktan."

"Masal gibi kördüğüm bu halim
Çözülmez bin defa da yaksan..."

Sahnenin önüne geldiğinde gözlerimiz buluştu.Canlı canlı görmenin mi heyecanı vardı yoksa Cenk'in bakışının güzelliğinden mi bilinmez kendimi bir kaç yılda hiç hissetmediğim kadar iyi hissetim.

Konserin nerdeyse yarısı bitmişti ve ben Cenk'in sesiyle mest olmuştum.Orkestrası ile büyük bir uyum içindeydi.Kendi şarkıları bittiğinden dolayı başkalarından söylüyordu.

Elinde gitarı önünde mikrofonu ile duruyordu hala.

"Şimdi size bir sürprizimiz var..."

Daha sözü bitmeden herkes cırlamaya başlamıştı.Ben yüksek sesten nefret ederdim ama sadece Cenk ve sesi için buna katlanmalıydım.

"Ama ondan önce bir isteği olan var mı?"

El kaldırdım hemen.Etrafa bakarken ne hikmet ki ben gözüne çarptım sanırım.

"Evet?"

Kaşını kaldırıp kafasını salladı.

"Birazcık ateş lazım var mı acaba?"

"Ne anlamadım?"

Neyini anlamıyorsun Cenkcim?

"Birazcık ateş lazım!Var mı sizde?!"

Sesli güldü.

"Ateş mi?"

"Evet!"

"Ateşi bilmem ama istek parça alabilirim."

"O zaman İçimdeki Duman uyar mı?!"

"İçimdeki Duman.Uyar tabii."

Gözlüğün üstünden bakıp gitara geri döndü.
Yine herkesten bir cırlama koptu ardından.En sevdiğim yerinde telefonu elime alıp story çekme vakti gelmişti.

"Kanadım kırıldı bak!Yağmurum ol yağ yüzümee!"

Ben söylerken kendimi çekmeye başlamıştım kendimce söylüyordum şarkıyı.Biraz da Cenk'i çekmek için kamerayı ters çevirdim.

"Sen istersen yanalım o zaman."

Şaka gibiydi.Ya da masal gibi...

Cenk bana bakarak söylemişti.Hayır yanılmamıştım.Başta bende öyle sandım ama telefonu yüzümden çekince gülümsediğini gördüm bana karşı.Gözlüğünü dahi çıkarmıştı.Ve beni izlemişti büyük ihtimalle.İhtimali bile şuan kıpkırmızı olmama yetmişti.

Gözümü orkestraya kaçırdığımda utandığımı anlamış olacak ki gülerek gözlüğü tekrar taktı ve önüne döndü.Gitar çalışı bile karizma olan bir adamın bana karşı olan bu tavırları beni hem utandırmış hem de derin düşüncelere sokmuştu.

Ben Cansu.Cansu Canlı.23 yaşımdayım.Ve 23 yıllık hayatımda ilk defa böyle bir şey yaşadım.Ama bundan sonraki yıllarda sizi tatlı bir hikaye beni de masal gibi bir yolculuk bekliyor...

Umarım bu yolda beni yalnız bırakmazsınız...

======================================

Beğendiniz mi? :)

Şimdilik bu kadar canlarım.

Beğendiğinizi belli ederseniz sevinirim.

Umarım sevmişsinizdir...<3

Masal Gibi ● SemicenkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin