Oylarınızı ve yorumalarınızı eksik etmeyinn iyi okumalarr❣
======================================
Düşünsenize anneniz size olur olmadık seyler söylüyor üstelik sevdiğiniz takdir ettiğiniz bir sanatçının yanında sonra o sevdiğiniz sanatçı da aynısını söylüyor.
Siz affeder misiniz?
Sizi bilmem ama ben affedemiyorum.Küçükken cok affediciydim aslında ama anladım ki bir halta yaramıyor.Baktım aynı şeyler tekrarlanıyor "Bundan sonra kimseyi affetmiyeceğim!" diye kendime söz verdim.Tutmazsam olmaz!
Şimdiyse içim nasıl soğur bilmiyorum. Yinede onunda strese girmesini istiyorum. Benim gibi nefes almayı,gezemeyi seven özgürlüğüne düşkün birinin nasıl bir sözüyle özgürlüğünü alıp nefesini kestiyse onunda nefesi kesilsin istiyorum sadece...
Ben Cenk'e sarılı bunları düşünürken yanımıza biri gelip oturdu bi anda.
"Siz rahatsız olmayın."
Ayrılıp baktığımda Doğu avcuna bir şey almış ağzına ata ata bizi izliyordu.Doğu'yu hala seviyorum.Gülerek ona döndüm.
"Senden rahatsız olunur mu?"
Tebessüm edip kafasını salladı.
"Eyvallah,eyvallah."
Cenk kaşları çatılı bana döndü tereddütle.
"Napıyosun görüşmeyeli?İyi misin?"
Çok iyiyim çoook...
"Olmaya çalışıyo-."
Adımın seslenildiğini duyduğumda arkama döndüm hemen.Gözlerim Akgün'ü aradı.Tanımadığım bir kızdı.Bana eliyle el işaret yapıyordu.
"Bir dakika."
Hemen kızın yanına gittim.İçeri soktu beni.Akgün'ü gördüm ardından.
"Cansu çektim videoyu.Gönder artık şunu."
"Nasıl gönderiyim oğlum gidin mi diyim?"
"Arkasından o kadar işi çeviriyorsun ama kovamıyosun.Iyiymiş."
"Affettiğimi sanıyo."
"Bide affettin mi yani?Insan bi duygulanmış gibi yapıp sarılır kızım ya!"
Gözümü devirdim.
"Kusuruma bakma ben oyuncu değilim!"
"Sarılırken gayet iyi oyunculuk yapıyosun ama!"
Dişimi sıktım ona da bir tokat atmamak için.
"Sende mi ya?"
Yüzündeki pişmanlığı gördüğüm halde hızlı adımlar atmaya başladım.
"Cansu öyle bir şey demedim!"
Hiç bir şey söylemeden masaya doğru yöneldim.Sinirli olduğumu fark etmiş olacaklar ki ters ters bakmaya başladılar.
"Bir şey mi oldu?"
Çantamı oturduğum yerden aldığım gibi cevap verdim.
"Kusuruma bakmayın siz devam edin benim gitmem lazım."
Hemen ardından arkadan Akgün seslenmeye başladı.
"Ya Cansu!"
Yanımıza yaklaşırken Cenk ayağa kalktı.Cenk kalkarda Doğu kalkmaz mı?
"Bu ne ayak abi?"
Doğu hala ağzına kuruyemiş gibi şeyleri atarken söylediği lafa gülemiyecek kadar keyfim kaçmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Masal Gibi ● Semicenk
Fiction générale(Masal gibi kördüğüm bu halim, Çözülmez bin defa da yaksan. Şöyle bi baksan,canımı yaksan.) Bu sözleriz biz onunla. Masal gibiyiz işte kısaca. Bir kördüğümüz çözülmeyiz artık bin defa da yaksak. Bir bakışla yandı kıvılcım. Canımızı yakan bi ateş olu...