16.Bölüm

184 15 13
                                    

Oylarınızı ve yorumlarınızı esirgemeyin...
İyi okumalarr<3

Medya: Semicenk - Yüzü Tanıdık Değil

=====================================

Siz hiç bir panterin avını yakaladığı ardından onun üstüne çıkıp boğazına yapışıp nefesini yavaş yavaş kestiği ana şahit oldunuz mu?

Ben oldum.Cenk sağolsun...

Elimdeki maşanın düştükten sonra çıkardığı sesle kendime gelmiş etraftaki sesleri duyar olmuştum sonunda.

Hemen koşarak Cenk'in yanına gittim.Berk bir şeyler söylemeye çalışıyor ama nefesi çıkmadığı için sadece nefes kesilme sesi geliyordu.

Gözümde babam canlandı birden...

Aynı nefes kesilme sesi,gözünde gördüğüm aynı korku Berk'te de vardı.Gözümden bir yaş aktıktan sonra kafamı sallayıp Cenk'in koluna sarıldım.

"Yapma!"

Cenk bir anda kafasını bana çevirip durdu.Kıpkırmızı olmuştu.

"İyi misin?"

Kafamı sağa sola salladım olumsuz manada.Ağlıyordum ve kötü hissediyordum.Cenk'i kafamda babamın katilleri gibi canlandırmak istemiyordum ağlamamın tek sebebi buydu sanırım...

Berk'in boynundan çektiği ellerini yüzüme koydu hemen.Gözlerimi sildikten sonra beni ayağa kaldırıp göğsüne bastırdı ve kollarını bana sardı.

"Onun sana dokunmasına izin veremezdim."

Sesi çok net ve kararlı çıkıyordu.Göz yaşlarından ıslanan tişortünden kafamı kaldırıp kaşlarımın uçları yukarda ona fokuslanmıştım.

"Onu öldürecektin Cenk..."

Dişini sıkıp kafasını çevirdi yüzümden.

"Seni kötü etkileyecekti Cansu...Seni başta buraya dediğin gibi erkeklerin içine getirmemeliyim benim hatam..."

Eliyle alnına vurmaya başladı.

"Du-dur,yapma!"

Dinlemedi.Kolundan tuttum

"Cenk!Bana kimse bir şey yapamaz...Önce Allah'a sonra beşeri olarak sana güveniyorum ben..."

Gözlerime baktı büyülenmiş gibi.Sakinlesmesine karşım kaşlarımın uçları hala yukarıdayken gülümsedim hafifçe.Elimin tersiyle ufak ufak alnına dokundum ateşini ölçer gibi.

"Kendine zarar verme...Sen olmazsan dünya da beni kim koruyacak?"

Alnındaki elimi tutup aşağı indirdi ama hala bırakmamıştı.

"Sen kendini koruyabilirsin çok güçlüsün Cansu ama ben sinirime yenik düştüm."

Gülümsedim.Sözlerine bakılırsa sakinleşmişti gerçekten.

"Ama pişman değilim o lavuğu-"

"Tamam!O yok artık."

Kaşlarını çatıp arkasın döndü.

"Harbi nerde lan o?!"

Düzgün yanımıza geldi.

"Cansu.Emre abi seni çağırıyor."

Korkuyla Cenk'e baktım.

"Muhtemelen o itin seni rahatsız edip etmediğini soracaktır.Hadi...Git."

Kafamı salladım sessizce.Düzgün ile beraber Emre abinin yanına geldim.Emre abi geldiğimi gördüğünde elini kafasından çekip bana döndü.

Masal Gibi ● SemicenkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin