Canlarım bu bölümden sonra maalesef oy sınırı koymam lazım.Boşuna yazmayım yani bende değil mi? :)
Bir sonraki bölüm şimdilik 10 oydan sonra gelecek.20 Kişi okuyorsunuz zaten 10'unuz basarsa yıldıza gelir yeni bölüm hehehe :)
Neyseemm.İyi okumalarr❣
=====================================
Ne olurdu sevimli tatlı tatlı bir hayatım olsa?Ne olurdu mutlu neşeli bir hayatım olsa?
Cevap:Kıyamet!
Çünkü bikiyorum ki burası imtihanla dolu bir dünya.Ve ben bu sınavı 100 olmasa da 80 üzeri alarak geçecektim.Eksiklerim vardı kendi çapımda...
Madem hayat buraya sürüklüyordu beni teslim olacaktım,direnmeyecektim!
Gidecektim o çocuğun yanına soracaktım derdini.Ön yargılı olmak bize yaraşmaz!
Şu iki dakika da ne çok sohbet geçmmişti bunların arasında.Umrumdada değildi gerçi.Yinede bir şekilde tutunmalıydım masaya.
Yanımdaki kıza,Beyza'ya,döndüm.
"Lavabo nerde biliyor musun?"
"Bak ilerde sağ yapıyorsun aşağı inen merdiven var.Inince görürsün zaten."
Teşekkür edip masadan kalktım.Cenk gülerken kafasını bana çevirdi.Yüzü düştü kalktığımı gördüğünde.
"Noldu?"
"Lavabo."
Kafasını sallayıp önüne döndü.Beyza'nın tarif ettiği gibi aşağı indim.Çocuk orada bekliyordu.Gördüğümde adımlarımı yavaşlattım.
Bir anda hızlı adımlarla yanına gidip kolundan tuttum.
"Sen kimsin ya bana emir veriyorsun?!"
Yüzü düştü beni görünce.Telaşlanmışa benziyordu.
"Noluyor bi saniye."
"Derdin ne senin hım?"
"Şaka mı yapıyorsun ya?!"
He şaka yapıyom eşek şakası gerizekalı!
"Niye orda lavaboya gel felan filan diye geveledin?"
Gözünü kapatıp kolunu çıktı ve sakalını kaşıdı.
"Ya beni tanımadın mı?"
Yüzüne dikkatlice bakmaya başladım.Yani hatırlamıyordum?
"Kimsin ki?"
Kaşını kaldırıp dudağını ısırdı.
"Akgün ben Akgün.Liseden be!"
Vay anasını vay!Bizim lisenin yakışıklısı burada garson mu olmuş...
Dedim size burası imtihan dünyası.Çalışkan çocuktu ama hayat nereye sürüklemiş baksanıza.Ağzımı bir karış açarak gülümsedim.Ardından kollarımı açıp sarıldım.Gülümseyerek karşılık verdi.
"Tanıdın sen şuan beni?"
"Çok özlemişim eski bir dost görmeyi ya!"
Boynu ağrımasın diye kısa kestim sarılmayı.
"Niye adam gibi söylemiyorsun oğlum?Strese sokuyorsun beni."
"Tanıdın sandım ya öyle bakınca.Galiba sevgilin beraber geldiğiniz yanlış anlamasın diye tepki vermedin sandım napıyım."
"Ayy yine detaylı düşünmüssün Akgün'üm ya!Sevgilim değil bu arada hiç biri.Neyse.Ne yapıyorsun oğlum burada?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Masal Gibi ● Semicenk
Ficțiune generală(Masal gibi kördüğüm bu halim, Çözülmez bin defa da yaksan. Şöyle bi baksan,canımı yaksan.) Bu sözleriz biz onunla. Masal gibiyiz işte kısaca. Bir kördüğümüz çözülmeyiz artık bin defa da yaksak. Bir bakışla yandı kıvılcım. Canımızı yakan bi ateş olu...