Selamm sizi çok özledimmm.Hikayeye devam etmeden önce sizden ricam profilime son attığım yazıyı okuyun.Orada bölümleri hangi aralıklarla atacağımı açıkladım.Okuyanlar okumayabilir.Neyse hadi iyi okumalarrr<3
====================================
Cenk ile aramızdaki en sonki kavgamız 1 hafta önce olmuştu.Kavga değilde soğukluk aslında.Ben kavga ederiz sanmıştım ama gereksiz yere Cenk yüzünden aramızda uzun bir süre soğukluk olmuştu.Bu soğukluk çok açılmadan halletmiştik neyse ki.Şimdiyse eskisi gibi iyiydik.
Bugün günlerden "Tek Başıma".Cenk'in yeni şarkısının klibi var.
Biz sevgili olduğumuzdan beri ikinci defa Cenk'in bir klip çekimine gidecektim.Ama ilk defa Cenk'in klibinde oynayacaktım.Ee heyecanlıydım doğal olarak.Yolda bir kaç kez Cenk'e tokat atmıştım istemeden...
"Ah,Cansu!"
Hemen yanağına bir öpücük kondurdum.Özür dilemeyi bile unutmuştum o kadarr.
"Acıdığından değil de kaza yapıcaz sıkıntı o güzelim."
Ona döndüm ne dediğini anlamadığım için.
"Ne?"
"Kızım sen iyi olduğuna emin misin?"
"Ya aşkım yemin ederim çok iyiyim.Tabi çok iyi olmasam iyi de..."
"O neden?"
"Çünkü her şeyin fazlası zarar tatlım."
"Sende bana fazlasın ona bakarsan."
Gülüp önüme döndüm.Çekimin olacağı yere geldiğimizde gözümün ilk defa villa gördüğünü fark ettim.
"Oha."
Cenk'in gülüşünü duyduğumda bende gülerek ona döndüm.
"Ama oha değil mi aşkım?"
Kafasını salladı gülmeye devam ederek.
"Bir şey sorcam.Burasının kirası ne kadardır?"
"Villanın kirası mı olur cahil."
Arkadan koluma dirsek atıp önümüzde yürümeye başladı Doğu Swag.
"Niye sen kiradasın evin villa mübarek Allah'ın swagi."
Cenk gülüp bana göz kırptı.
"Biz hak ediyoruz kardeşim.Cahil değiliz en baştan beri kıpss."
Cenk Doğu'nun ensesine şaplak atıp koluna girdi.
"Karıma bulaşma fındık burun."
Doğu haykırdı birden.
"EMRE ABİİ CENK HANIMCI OLMUUUŞ PUAHHAHA!"
Sırıtıp Cenk'e baktım.Doğuya ters bir bakış attı.
"Aşık olan her erkek hanımcıdır koçum.Senin gibi yavşaklar sevmeyi bilmediği için..."
Bu sefer ben haykırmıştım.Doğu da sırıttı ve Cenkin karnına yumruk atar gibi yaptı.Hep birlikte gülerek evin içine girdiğimizde tam benlik bir ev olduğunu düşünmüştüm.Büyük ve ferah.Eşyaları çok antika duruyordu.Ben evi gezerken Cenk'in saç makyajı yapılıyordu.
Evin içinde romantik bir masa kuruluyordu.Ben klibin nasıl bir şey olacağını bilmiyordum ve bu beni daha çok heyecanlanıyordu.
Bir merakla Emre abinin yanına gittim.Telefonla konuşuyordu.Biraz bekledim yanında,dinledim onu.
"Tamam tamam sıkıntı yok."
Telefonu kapatıp bana döndü.
"Noldu abi?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Masal Gibi ● Semicenk
Fiksi Umum(Masal gibi kördüğüm bu halim, Çözülmez bin defa da yaksan. Şöyle bi baksan,canımı yaksan.) Bu sözleriz biz onunla. Masal gibiyiz işte kısaca. Bir kördüğümüz çözülmeyiz artık bin defa da yaksak. Bir bakışla yandı kıvılcım. Canımızı yakan bi ateş olu...