3.Bölüm

308 17 4
                                    

1 gün geçmiş Miraç kandiliniz mübarek olsun❣.İyi okumalarr.Yorumlarınızı ve oylarınız esirgemeyin...

================================

Rahatımdır genelde ben dediğim gibi.Çok takmam kafaya.Gamsızım belkide bilmiyorum.

Biri aşkla ilgili şakalar yapsa ne utanırım ne de tepki veririm.Ciddi olsa da şaka olsa da güler geçerim.Ama buna ne tepki vereceğimi bilmiyordum.Şaka mıydı onu bile bilmiyordum.Sonuçta normalde arkadaşım gibi konuşmadığım kişilerdi.Doğu'nun söyledikleri ve Düzgün'ün "Kaybolursan Cenk çok üzülür." diyişi aklıma gelmişti.

Gerçeklik payı olabilir miydi?

Mecbur hem Doğu'nun ölmemesi hem de ortamdaki garip gülüşmeleri kesmek için dalga geçerlermiş gibi yapmalıydım.

"Dalga geçme ya!Ciddi bir şey sordum..."

Şaka mıydı?Bence hayır.

Bence de.

Doğu hala gülmeye devam ediyorken Cenk'in ters bakışlarıyla susup yerine oturdu.Yavaşça yüzünü geri bana çevirdi ve tebessüm etmeye çalıştı.Kafasını kaşıyarak yere baktı.

"Sen ona bakma.Kendince eğleniyor."

Kafamı salladım sessizce..

"Ahh...Ben Cansu bu arada,söylemeyi unuttum."

"Bende unuttum..."

"Hemen hatırlatıyım.Cenk Baş."

Güldüler yine.Yine bana düşmüştü ortamın gerginliğini almak.Belki de sadece Cenk ve ben gergindik.Yine de mecbur hissediyordum.

"Adını sormayı diyecektim ama bu daha iyi oldu."

Tebessüm edip Doğu'ya baktım.

"Ee sorumun cevabını alamadım?"

Düzgün cevap verdi.

"Sen görevli gibi çoğu şeyle ilgilendin.Ben sana konserin sonlarına doğru zaten arkadaşımmışsın gibi sempati duydum."

Cenk eliyle Düzgün'ü göstererek kafasını salladı.

"Evet çok doğru söylüyo.Konserlerde bende çoğu kişiye dikkat ederim ama çoğu kişi senin yaptığını yapmıyor hatta umursamıyorlar bazıları.Boşver sen şarkıya devam et,diyenleri felan duyuyorum ama duymamazlıktan gelmeye çalışıyorum mecbur..."

Bunu sadece bir insanın söylemesi bile beni mutlu ederdi ama özellikle sevdiğim biri tarafından bunları duymak resmen ağlayacak kıvama getirtmişti beni.

"Çok teşekkür ederim ama o kadar büyük şeyler yapmadım.Sanki bütün konseri ben yönetmişim gibi davranmayın.Utandırmayın beni."

"Yine de yardım ettin.O kadar kötü davrananları gördüm ki.Aslında hiç samimi bir ortam değil ama herkes öyleymiş gibi davranıyor.Sadece bayılan birini fark edip yardım etmen değil zaten mesele.Kaybolan çocuk ilk sana gelmedi mi?O kadar kişi görüpte tepki bile vermezken sen bir de çocuğu ailesi bulunana kadar sakinleştirdin.Bunu kimse senin gibi yapmaz.Ayrıca tebrik ediyorum cidden."

Vay anasını vay!Sen iyiymişsin be Cansu.Haberimiz yok..!

E ben zaten iyidim abla.Sadece yeni farkına vardım.

Neyse duygusallığa yer yok!

"Sizlerden bunu duymak çok güzel benim için.Sağolun..."

Kafa selamı verip gülümsedi.

"Bu arada,aynı üniversitede okuma ihtimalimiz var mı?, derken ciddi söylemiştim.Çünkü gerçekten tanır gibi konuştun.Ben Ordu da okumadım ama bende Müzik ve Sahne Sanatları fakültesini yeni bitirdim."

Masal Gibi ● SemicenkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin