19.Bölüm

182 12 6
                                    

Oylarınızı ve yorumlarınızı esirgemeyin.İyi okumalar...

Medya:Sevdiğim(SonYaz)

===================================

Ben hayatımdaki doğru kişiyi buldum. Semih,yani eski sevgilime asla böyle hissetmemiştim.Seviyordum,aşıktım evet ama asla Cenk'e olduğu gibi olmadı ve olamazdı.

Cenk tahmin ettiğim gibi aşırı romantik biri değildi Semih ise abartısız çok romantik ama işte romantiklik bildiğimiz gibi değilmiş kızlarım...

Sevdiğini hissettirmek romantiklikmiş.Ayrıca saygı,ağır başlılık ve eğlenceli olmak gibi şeylerde olduğunda benim kriterler Cenk'le tamamlanmış bulunuyor.

Allah'ım lütfen onu benden ayırma...

Korkuyorum onu kaybetmeyi.Ve bunu iliklerime kadar hissediyorum.İlk günden beri garip şeyler hissediyorum zaten Cenk'e karşı.Nasıl diye sorarsanız,içimden bir ses bana ondan uzak dur diyorken diğer seste sakın ondan uzaklaşma diyordu anladınız mı?Ben hep onun yanında olmak istiyorum ama bir şey beni engellemeye çalışıyor.Bağlanma diyor sanki bana...

Ne olabilir ki yani?En fazla aldatır.Şeytan kulağına kurşun ama ben artık düşünmeyi bıraktım.Bu yüzden zaten Cenkleyim.Kısacası ben artık ölümümü kabullenmişim...

Konser bitiminde kuliste Cenk'le ve ekiple beraber oturuyorduk.O yanımda ama muhabbeti başkalarıylaydı.

Arada odağı kulisin önüne gelenler oluyordu.Onlar için dışarı çıkıp geri oturuyordu.Bir rahat yarım saat daha otururduk burada.

Onun dışında benim Cenk'in yanına oturmaktan yaptığım başka bir şey yoktu.Konserdeki sesiyle benim en derin hislerimi açığa çıkarıp etkileyen bu beyefendi şimdi yanımdayken düşünmekten başka bir şey yapasımda gelmiyordu gerçi.

Moralimin bozuk olduğunu anlamış olacak ki odağı bir zaman sonra ben olmuştum.Bense o sırada bulduğum uçlu kalemle sol elime bir kalp çiziyordum.İşaret ve orta parmağımın eklem kemiklerinin etrafına kalpli bir çerçeve yapmıştım.Elim acıyordu ama bunu resim yapmak gibi düşünüp umursamadım.

Ne yaptığıma baktığında yüzü düşmüştü.Hemen sol elimi tutup kendine çekti.

"Ne yapıyorsun Cansu?"

Kaşlarımı kaldırarak ona baktım.Kafamı iki yana salladım 'Noldu?' der gibi.Kaşını çatıp elimi gösterdi.

"Dalmışım noldu?"

Omzumu silkip tekrar Cenk'e baktım.

"Elinin halini görmüyor musun? Kızarmış.Canını niye yakıyorsun?"

Elime baktım tekrar.Dövme gibi duruyordu.

Dövme gibi duruyordu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


"Kalp güzel olmuş.Gerisi önemli değil."

Elime bakarak içimden geçenleri söyledim.

"Ne alaka Cansu?Elin alerjik olabilir,morarabilir hadi onları geçtim boştan yere niye canını yakıyorsun?"

Masal Gibi ● SemicenkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin