Bruno Jameson stál u okna svého honosného domu a díval se ven. Pyšnil se titulem lord, ale na ono oslovení, si moc nepotrpěl. A i když mu táhlo skoro na sedmdesát, vůbec na to nevypadal. I jeho mysl, zůstala stále mladistvá a hlavně nezasažena manýry bohatých lidí.
Řekl by, že prožil spokojený a plodný život. Plný lásky, vzrušení a sexu, i když našli by se i temné dny. A jedním z nich, byla i tragická smrt jeho syna a snachy, po kterých mu zbyla jen jejich malá dcera Variol.
Vychoval svou vnučku s láskou a pochopením. Mohl ji dát jen to nejlepší, a nikdy jí nic neodmítl. A to byla asi ona osudná chyba.
Měla své auto, svého řidiče. Svou chůvu i svou služku. Dokonce soukromé letadlo a cokoliv si umanula. Pozdě zjistil, že z Variol vychoval rozmazlenou a nafoukanou dívku, která si byla moc dobře vědoma toho, kdo je její děda.
Variol byla krásná a chytrá. Dopřál ji nejlepší studium, ale ve svých třiadvaceti letech, byla upjatější, než on. Vždy pečlivě nalíčená a upravená. Oblečená podle poslední módy a do nejdražších modelů. Vždy se perfektně ovládala a dodržovala etiketu. A na jeho naléhání, aby se trochu bavila a popustila uzdu své upjatosti, jen vztekle odfrkla.
A když mu jednoho dne oznámila, že se hodlá zasnoubit s Peterem Falkerem, rozhodl se zasáhnout. Onen floutek, byl pro něj jen zlatokop a vypočítavý ničema. Znal dobře jeho otce a rozhodl se, že je na čase, Variol přimět k rozumu. Přimět ji žít. Cítit a milovat. Opravdu, milovat.
I když bylo jisté, že zrovna s ní, to nebude tak jednoduché. Vůbec nechápal, po kom mohla být. Však on, i jeho syn, byli tak plni života. Užívali si ho plnými doušky, jako všechno, co jim nabízel. Včetně vášně a sexu, které jak se snad zdálo, bylo pro Variol zcela neznámé slovo.
Náhle spatřil, jak se příjezdovou cestou k jeho usedlosti řítí starý, oprýskaný pick up. Prach se mu zavířil pod koly, když se smykem zastavil na nádvoří. A když se z auta vyřítil mladý, rozzlobený muž, přelétl mu po tváři úsměv. Byl to Caleb McLauglin.
Onen mladík, byl na hony vzdálen mladíkům, se kterými se Variol byla ochotna stýkat. A ve svých osmadvaceti letech, měl za sebou víc, než kdokoliv za celý život.
Nebyl bohatý. Nebyl ani urozený, a už vůbec nebyl vybraných mravů. Bylo mu pouhých třináct, když on, a jeho tři bratři osiřeli. A i když už tehdy se Caleb pral jak lev, aby je mohl vychovávat, úřady to nedovolili. Jeho bratrům bylo tehdy od jednoho, do tří let, a byli umístěni do místního, dětského domova.
Caleb ovšem utekl. A zrovna v té době, ho Bruno Jameson jednou potkal za temné noci, když ho na periferii města, přepadl jakýsi gang výrostků. Tehdy mu jistě zachránil život, byl si tím jist, a i když věděl, že vůdce onoho gangu byl on, poznal, že je zcela jiný, než se snažil tvářit. On se jen snažil přežít, ale jeho srdce bylo dobré a čisté.
A tak když se po čtyřech letech, ve svých osmnácti Caleb objevil na prahu dětského domova, že si své bratry odvede, byl to právě on, kdo se za něj zaručil.
A nezklamal ho. Caleb se s bratry usadil v jednom z jeho starých domů, na druhém konci jeho panství. Dům byl na zbourání a před demolicí, ale Caleb z něho vybudoval docela útulný domov, pro své bratry. Oživil zarostlý vinohrad v horách, a i když dřel od nevidím do nevidím, dokázal bratry vychovat.
Bruno Jameson si ty hochy oblíbil všechny, a měl je rád, skoro jakoby byli jeho, ale Caleb vždy odmítl jakoukoliv pomoc. Byl hrdý a tvrdohlavý.
Jako stvořený, pro jeho vnučku, napadlo ho právě v den, kdy mu oznámila onu novinu, že chodí s Peterem Falkerem. A tehdy ho napadl onen ďábelsky bláznivý nápad, pro který se nyní mladík skoro nepříčetně naštvaný, řítil do jeho domu.
Domluvil s jeho bratry, únos své vnučky. Bez Calebova vědomí, samozřejmě, protože věděl, že on by nikdy nesouhlasil.
Magnus, Dylen a Lucas, dnes čtrnácti, až šestnáctiletí výrostci, na jeho přání unesli Variol. Na hlavu ji natáhli starý pytel a odvezli ji do jejich domu v horách.
A bylo jisté, že Caleb zřejmě už zjistil, že se v jeho kůlně, nachází neznámá dívka, přivázaná k židli, s pytlem na hlavě, protože se náhle rozlítly dveře, a do místnosti se vřítil rozzuřený a naštvaný muž.
ČTEŠ
TEMNÝ CHERUBÍN
RomanceCaleb McLauglin, nebyl bohatý, ani urozený. Nebyl ani vybraného chování. Ve svých osmadvaceti letech, měl za sebou více, jak kdokoliv za celý život. Jeho temná minulost, živočišnost a opravdovost, si získala srdce Bruna Jamesona. Bruno Jameson, byl...