Část 43

551 48 5
                                    

Variol klečela u Calebových nohou a snažila se dostat svůj dech pod kontrolu. Již tolikrát si představovala, že toto udělá, a nyní se třásla tak, že to jistě nemohl přehlédnout. 

Stále seděl klidně a ani se nehnul. Shlížel k ní s potemnělým pohledem a pevně svíral područky křesla. 

Variol se tedy odvážila a vklínila prsty za lem jeho kalhot. Skoro se zatajeným dechem, k němu vzhlédla vzhůru. Malinko se nadzdvihl, aby ji to ulehčil a Variol mu přetáhla kalhoty přes boky. Pak mu s prudkým výdechem kalhoty stáhla z nohou. Zůstal sedět nahý, s rozkročenýma nohama, a evidentně ho to vůbec nedostalo do rozpaků. 

Za to Variol ano. Však klečela mezi jeho doširoka rozkročenýma nohama a hodlala udělat něco, co si ještě před nějakou dobou, nedovedla ani představit. Něco takového, vždy považovala za zcela nevhodné a naprosto vulgární, a nyní se třásla touhou a nedočkavostí, až se ho dotkne. Až ho ochutná, přesně tak, jak on ochutnával ji. 

Skoro omámeně se dotkla jeho penisu. Ruka se jí třásla tak, že to nebylo možno přehlédnout. Její muž byl vážně dobře vybaven, to poznala i přes svou nezkušenost. 

Jeho velikost, byla neskutečná, až se divila, že ho dokáže pojmout. A když se odvážila, a vzala ho do dlaně, nedokázala jeho šíři ani obejmout. Cítila, že ji pozoruje, a že jistě postupuje správně, protože jeho dech nabýval na intenzitě. 

A když si představila onu situaci, jak klečí mezi jeho nohama, on na ni klidně hledí a ona si hraje s jeho penisem, zrudla až ke konečkům prstů na nohou. 

Sehnula se a špičkou jazyka zakroužila po jeho žaludu. Pak olízla celou jeho délku, a několikrát. Byla spokojena sama se sebou, protože to jistě dělala dobře. Zprudka vydechoval a jeho oči ji planoucím pohledem skoro upalovali za živa. 

Zkoumala jeho penis, jako nějakou fascinující hračku, které se najednou nemohla nabažit. Svírala ho pevně v dlani, olizovala a několikrát se i odvážila ho maličko vtáhnout do svých úst.

 „Olízej mi kulky." Zašeptal přidušeně a Variol poslechla. Jejich hebkost ji uchvátila. Byli jako živé olovo, v její dlani.

 I ona se zcela ztratila ve svém vzrušení. Hrála si s ním, a už ani nedokázala zabránit svým hlasitým vzdechům. Ale ani Caleb. Olizovala piercing na jeho penisu, který ji také nesmírně vzrušoval.

 „Udělej mě, princezno," vydechl. Vzrušeně k němu vzhlédla. Pohladil ji po vlasech, „udělej svého muže až do konce. Vykuř mi ho. Chci se ti vystříkat do pusy." Řekl jakoby z posledních sil.

 Variol ho vtáhla do svých úst. Tam a zase zpátky. A stále dokola. Jazykem přitom kmitala po jeho žaludu a Calebovy hlasité vzdechy jí říkali, že její postup je zcela správný. 

Nevěděla jako dlouho se mazlí s jeho mužstvím, když ji chytil za hlavu a skoro v agónii, na ni upřel svůj zrak. 

„Už, princezno!" Vykřikl a přidržel si její hlavu u svého rozkroku. 

Do široka rozšířila oči, když se jí v ústech rozlilo trpké a příjemné teplo. Polkla, a další sprcha semene, rozlila se po jejím jazyku. I ona se náhle roztřásla, když to v jejím lůně zacukalo.

 Byla tak vzrušená už jen z toho, jak on reagoval na její snažení. Hlasitě sténal a zprudka dýchal a třásl se po celém těle. I jí to tak nesmírně vzrušilo, že se roztřásla v návalu orgasmu. 

Poznal to. Stále seděl opřen a rozkročen a díval se na ní dolů, hladíc jí po vlasech. 

„Chutnám ti?" Zašeptal, ale nebyla to otázka. Poznal, že ano. „To je dobře, princezno." Stále ji hladil zamyšleně po vlasech. „Protože ty chutnáš svýmu muži tak, že by tě nejraději celou snědl." 

***

Tak ještě jednu před spaním. Snad se líbí. 

Děkuji za hvězdičky a komentáře.

TEMNÝ CHERUBÍNKde žijí příběhy. Začni objevovat