Část 42

496 51 4
                                    


Variol se vykoupala a oblékla si prádlo, které jí koupil Caleb. Když se ale spatřila v zrcadle, polila ji červeň. Připadala si tak nemravně. Svůdně a zároveň snad ještě více nahá, než kdyby na sobě neměla zhola nic. 

Srdce jí tlouklo jako o závod. Oddalovala onu chvíli, jak nejvíce mohla, protože se tak moc styděla, že se jí třásli nohy. Byla si ale jistá, že je Caleb již v pokoji. 

Ještěže ještě před tím, rozsvítila v pokoji svíčky a pustila tlumenou hudbu. Konečně se odhodlala a odvážila se otevřít dveře koupelny.

 Měla pravdu, Caleb již seděl v křesle pod oknem a čekal. Ani se nehnul, ale podlomila se jí z něj kolena. Evidentně byl také vykoupaný, protože jeho mokré vlasy, se čepýřili okolo hlavy. 

Byl do půl těla nahý, a na sobě měl jen pyžamové kalhoty. Seděl opřen do svého křesla, s rozkročenýma nohama a rukama na opěrkách židle. I přes tlumené světlo svíček, jeho oči zajiskřili touhou, když ji spatřil.

 Nedal na sobě ale nic znát. Chtěl, aby mu dnes ona předvedla, jak moc po něm touží. Chtěl po ní, aby se nestyděla dát mu najevo svůj zájem a vzrušení. A nehodlal ji to nijak ulehčovat.

 „Vzruš, svého muže," zašeptal, když se postavila před něj, „zapomeň na stud, princezno a dělej cokoliv, čím mě dostaneš do extáze." 

Variol polkla. Evidentně to nepotřeboval, pod tenkou látkou kalhot, se znovu linul, jí už tak známí, dlouhý a tlustý had.

 Zapřísahala se ale, že neuteče. Že se nebude stydět a ukáže mu, jak po něm touží. Že i ona již je připravená na to, ho uspokojit.

 I když to ještě nikdy nedělala, podvědomě cítila, co má dělat. Začala se vlnit do rytmu hudby. Stála jen pár kroků před ním, aby měl co nejlepší výhled a snažila se mu dát to, po čem touží. Vlnila se a dotýkala se přitom svého těla. Lehce a smyslně, přes tenkou krajku hladila svou kůži.

 „Otoč se, princezno, chci vidět tvou prdelku." Zachraptěl a ona poslechla. Vrtěla před ním zadečkem a vystrkovala ji proti němu tak, že mu naskytla ten nejsmyslnější pohled. Znovu se otočila a sáhla ke své podprsence.

 „Ne!" vydechl, „Sám chci z tebe servat to titěrné prádélko. Věnuj se mě, princezno." Povytáhl obočí, ale jeho dech už také pozbyl kontroly. 

Přistoupila tedy k němu a položila si jednu nohu na jeho stehno. Lehce se zachvěl, tedy poznala, že postupuje správně. Pak chodidlem postupovala níž, a ploskou nohy se ho stále lehce dotýkala. 

Pak se chodidlem dotkla jeho vzrušeného údu, skrytém pod látkou kalhot. Zprudka vydechl. Přitlačila a Caleb pevně sevřel čelisti. Srdce se jí rozbušilo jako na poplach. Její muž byl evidentně spokojen. Alespoň měla ten pocit. 

Chytl její nohu a přitáhl si ji k ústům. Políbil její prsty na nohou, a pak začal jeden po druhém olizovat s mučivou pečlivostí. Když olízal celé její chodidlo, pustil ji a s prudkým výdechem, se opřel do opěradla. 

„Pokračuj!" Přikázal ji s planoucím pohledem. 

A tehdy Variol poklekla k jeho nohám. Několikrát se zhluboka nadechla, aby si dodala odvahy, udělat to, po čem toužila již tak dlouho. Jen neměla odvahu. 

TEMNÝ CHERUBÍNKde žijí příběhy. Začni objevovat