Část 45

540 48 4
                                    


„Tenhle zmetek," dostal ze sebe Robert Falker, když se mu podařilo potlačit pláč, „tenhle mizera!" chytil Petera pod krkem, a ten se ani nevzpíral, „tenhle lidský odpad, který si říká můj syn..., mu Ailen předhodil!" V pokoji se rozhostilo smrtelné ticho. 

„Ty grázle!" vykřikl Mangus a vrhl se na Petera, „ty mizero! Ty zmetku! Zabiju tě!" Křičel a bušil do něj jako zběsilý, „Ailen je moje žena!" Ale Peter se ani nebránil. 

„Nech ho být!" Odtáhl Caleb Manguse a přitiskl si ho k tělu, aby ho uklidnil, „Zbytečné, si špinit ruce s tímhle zmetkem!" 

„Jsi jediný, kdo ji může přivézt živou zpět." Zašeptal Oliver Grossny za jeho zády a položil ruku na Calebovo rameno, „Nikdy bych za tebou nepřišel, kdybych si tím nebyl jist. Víš, že do jejich komunity se nemáme možnost jakkoliv dostat. A kdyby se nám to nějak podařilo, zabil by ji dříve, než bychom ji dokázali zachránit."

 „Ty mizero!" Procedil Caleb skrz zuby a chytl Petera pod krkem, „Proč?!" Držel ho tak, že se jeho nohy nedotýkali ani země.

 „Chtěl jsem..." zachroptěl Peter, „jim předhodit tebe! Chtěl jsem se tě zbavit!" Polkl, ale nebránil se. Caleb ho s opovržením odhodil stranou, jako nějaký zavrženíhodný odpad a vztekle zavrčel. Peter zůstal ležet na zemi. Bylo vidět, že si zřejmě konečně uvědomil, co provedl. „Byl jsem opilý," pokračoval, „vůbec jsem nevěděl..." Caleb se znovu hnul směrem k němu, aby ho udeřil. Bruno ho však zastavil. 

„Opravdu ti nestojí ani za to, aby sis s ním špinil ruce, Calebe." Stiskl mu ruku. Chvíli bylo ticho. Všichni se dívali na ležícího Petera a pak jejich zrak sklouzl ke Calebovy. 

Na jeho tváři, se vystřídalo několik emocí. On věděl, co to znamená. Věděl, že pakliže si pro ni nepřijde, udělá z ní svou děvku a pak ji předhodí ostatním. Věděl, že Drascou chce jeho. A taky věděl, že pakliže si pro ni přijde, zemře.

 Jenže neměl na vybranou. Nemohl ji tam nechat, už proto, že to byla Mangusova žena. Už proto, že sám by to nikdy nedopustil. Povzdechl si, vytáhl telefon a vyťukal číslo.

 „Gabi?" Řekl do telefonu, „Potřebuji tě tu. Hned!" Pak zavěsil.

 „Calebe?" Zašeptala Variol a vrhla se mu do náručí, „Co chceš dělat?" Vyděšeně se mu podívala do očí, „Calebe! Prosím! Mám strach!" Smutně se na ni usmál a pohladil ji po tváři. Pak ji políbil.

 Předal strachem vysílenou Variol Brunovy a rozutíkal se po schodech nahoru. Neměl na vybranou. Musel Ailen zachránit a musel vzkřísit Temného Cherubína. 

Bylo mu ale jasné, že právě s tím, Drascou počítal. Čekal na něj, protože věděl, že přijde. Drascou mu nikdy neodpustil, že ho Temný Cherubín sesadil z trůnu. Že to byl on, kdo měl vždy navrch a nyní si chtěl dokázat, že to není pravda. Bažil po jeho smrti tak, jak nikdo na světě. Věděl, že dokud se tam neobjeví, se Ailen nic nestane, ale kdyby nepřišel, zabil by ji.

 Musel vyměnit svůj život, za její. 

TEMNÝ CHERUBÍNKde žijí příběhy. Začni objevovat