POV: Matthy
Wtf?! Ze valt hier gewoon flauw! Wtf Wtf Wtf!! Waarom flipte ze zo? Waarom flip ik zo?! Ik snap het niet... Was het die man? Wie is die man? Het kan onmogelijk haar vader zijn dan flipt ze toch niet zo?! Raoul brengt een nat doekje.. Op een een of andere manier voel ik medelijden met nog iets er tussen door.. Ik weet niet precies wat voor gevoel maar het voelt raar maar ook fijn aan.. Ik hoop nu vooral dat ze snel bij komt
POV: Milly
Ik lig op het gras.. Wat is er gebeurd?! Er staan allemaal mensen naar me te kijken.. Ik voel iets kouds en nats wtf is dat?! En dan zie ik hem. O god o god.. Vind ik hem nou aantrekkelijk?! Dubbel o god.. Oke maar echt gadverdamme is dat wat op m'n hoofd ligt? Ik pak met moeite het ding van mijn hoofd ooo wat ben ik weer lekker bezig.. Van flauwvallen word je zwak Milly dat wist je. Maar dat natte ding was dus blijkbaar een doekje? Oh my god hij staart nog steeds naar mij.. Ik kijk hem in zijn mooie blauwe ogen aan.. AAH hou op Milly je kent hem niet eens.
POV: Matthy
Ze is wakker!!
Ik was zo bang dat het niet goed zou komen.. Ik zie dat ze met heel veel moeite het doekje van haar hoofd haalt. Ze is echt heel zwak het doet gewoon pijn om ernaar te kijken.. Ik voel dat ik naar haar staar.. Oh kut ze heeft me door ze kijkt me aan. Pff wat heeft ze toch een mooie ogen... Ik wil de stilte verbreken dus ik vraag "Hé gaat het?" Ze wil antwoorden maar er komt geen geluid uit haar mond.. Ze gaat rechtop zitten en schrikt. Wacht ze schrikt? Waarom? Ik kijk achterom en zie die rare man aankomen lopen. "Milly kom op je moet mee!" Zegt hij. Wacht hij kent haar?! Maar waarom schrikt ze dan zo? Ik zie dat Milly wilt antwoorden haar mond gaat open en dicht maar dan zegt ze toch echt iets. "O-oke papa" En nu flip ik hem dus echt helemaal! Het is haar vader?! Maar waarom schrikt ze dan zo? Ik ren achter haar aan en roep haar naam. Ze draait zich om en zegt "Matthyas? Wat doe je?" "Ikke euhm" Ik geef haar een papiertje waar mijn telefoon nummer opstaat.
POV: Milly
Matthy geeft mij een briefje.. Ik besluit er niet op te kijken want ik voel mijn vaders ogen in mijn rug branden.. "Dankje Matthyas" zeg ik en loop weg.
*paar dagen later*
Ik ben eindelijk alleen.. Al die dagen was mijn vader de hele tijd bij mij. Maar nu moet hij EINDELIJK werken. Nu kan ik het briefje bekijken! Ik open het papiertje en lees
Hee Milly! Dit is mijn tel nmr.. Als er iets is bel of app me alsjeblieft! 06**************
Ik pak mijn telefoon erbij en voeg het nummer toe
* Contact toegevoegd: Matthy =) *
Ik app hem.. Hee Matthy ik was je briefje kwijt geraakt ma heb m nu gevonden haha. Binnen 1 minuut krijg ik al een apje terug:
Hee Milly! hgh nu?
Goed goed en mj?
Ook ook. Heb je anders zin om langs te komen?
Ik twijfel maar zeg toe Jaa okee leukk ik neem m'n 2ling mee
Leukkk, Wnr wil je afspreken?
Ik kan elke dag eigk wel haha en jij?
Ja same eigk je kan anders nu wel langs komen?
Oke oke dan trommel ik Lilly ff op en komen we er aan stuur je het adres?
POV: Matthy
Oke oke dan trommel ik Lilly ff op en komen we er aan stuur je het adres?
OH MY FUCKING GODD! Ze komt gewoon hier heen. Ik stuur het adres en hoop dat ze niet ver woont. "BOYS! ER KOMEN VANDAAG VISITE!!!" "JOO IS GOED MATT" roept Koen. Nou dan gok ik dat de rest het ook wel goed vinden.. Ik loop naar boven en kleed me om want ik zie er echt niet uit.. Ik besluit uit eindelijk ook te douchen. Pfff wat duurt het langg. Ik loop maar naar beneden en zie Rob zitten. "Joo Matt wat is er het lijkt wel of je zenuwachtig bent of zo" "Eerlijk Rob.. Ik ben ook zenuwachtig.. Milly en haar zusje komen zo" "Je bedoelt die chick waarvan je elke dag haar insta checkt?" Zegt hij lachend. Ik voel dat ik moet blozen "Ja die ja.." Pff jeetje ik sta hier te flippen man jemig ik heb zin om mijn frustratie uit te schreeuwen maar doe het maar niet.
POV: Robbie
"Je bedoelt die chick waarvan je elke dag haar insta checkt?" Zeg ik en ik moet echt mijn best doen om niet hard te lachen. Maar ik meen het Matt zit echt bijna elke minuut van de dag op haar insta te scrollen t is echt niet goed! Ik zie dat hij zich schaamt en rood word hij zegt "Ja die ja" Jeetje hij staat hem daar echt ff te stressen... Zo heb ik hem nog nooit gezien.. Zou hij iets voor dit meisje voelen? Ik zou het wel een beetje raar vinden. Ik bedoel ze hebben elkaar maar 1x in het echt gezien! Koen en Raoul en ik moeten vanmiddag weg wat ik echt heel jammer vind want ik mocht die Milly wel.. Milo mag haar ook wel volgens mij.. Weet niet zeker maar ze nam haar zusje ook mee? Ben benieuwd misschien zijn ze er vanavond met het eten er nog wel! Wel gezellig natuurlijk. Ik hoop dat Matt het nog even volhoud hij strest echt heel erg. Hij is volgens mij echt smoorverliefd...
POV: Matthy
Oh god waar blijft ze nouu??? Ik zie Robbie helemaal genieten. Volgens mij vind hij het gewoon grappig dat ik hem flip... OM EEN MEISJE!! Ik ben echt hopeloos jeetje.. Het duurt al wel n tijdje dus app ik haar: Hee zijn jullie er al bijna? OOOO Matt hou op zo zenuwachtig te zijnnnn. Het is maar een meisje... HET IS MAAR EEN MEISJE?! Een meisje dat mijn hart op hol laat slaan.. En dan gaat de bel in 1x. Ik spring meteen op "Ik ga wel!" Ik doe de deur open en zie... Een pakket bezorger.. Ik roep "WIE HEEFT BESTELT!" Milo komt binnen lopen "Ik!" "Nou dan is hier je pakketje." Zeg ik een beetje teleurgesteld.. Dan in 1x Ping een berichtje
Jaa we staan NU voor je huis met de auto
Ik ren weer naar de gang en doe de deur open en zie een zwarte audi. En uit die auto komen 2 meiden. "Hee Matthyas!" Zegt Milly. Haar zusje staat er maar wat bij.. Ik zeg "Kom binnen! En je mag gewoon Matthy zeggen hoor!"
Hee hee dit was hem weer het hoofdstuk voor vandaag!! Laat ff weten of je t leuk vind!!
Byee xx
JE LEEST
The Day We Became Friends ♡ ft. Bankzitters ♡
Fanfiction{not completed} Milly heeft het thuis niet zo goed ze heeft de hele tijd ruzie met haar vader en is nogal onzeker.. Als ze de bankzitters ontmoet staat haar leven op z'n kop Het kan heftig worden met huiselijk geweld en onzeker zijn en ook paniekaan...