-13-

130 3 0
                                    


"Daar kunnen we wel voor zorgen"

Nadat hij dat zegt voel ik dat iedereen mij aan kijkt. Kut en nu wordt ik ook nog rood.. Ik zie dat Matthy moet lachen.. Lacht hij me uit? Doet hij dit altijd bij meiden? Heeft hij dan ook dit effect? Kijkt daarom iedereen naar mij? Pfff wat is dit vermoeiend zeg.. Ik ben er wel klaar mee. "Wat kijken jullie?" Iedereen schrikt dat ik boos klink, Ik ben namelijk niet zo snel boos alleen als ik er echt klaar mee ben. "Koen had je nou nog een bijnaam voor Rob?" Zeg ik met een fake glimlach, want de camera staat natuurlijk nog gewoon aan. "Ja ik hou het gewoon bij kleine kut Brabander!" "Oké wie nu?" Zeg ik. "Ikkuuhh en ik geef een bijnaam aan Matthy!!" "Oké" Zeg ik. "Ik heb nog wel 1" Ik leun naar Robbie en fluister. "Kwalletje, Die vind ik wel leuk bij hem" Robbie moet lachen "Haha oké, Matt ik heb een bijnaam voor je!" "Oh god Milly wat heb je gezegt?!" "Niksss!" Zeg ik heel onschuldig en moet lachen. "Oké maar Rob vertel!" Zegt Matt. "Kwalletje" Matthy moet nu ook lachen "Oké dan maar omdat Milly hem heeft bedacht!" "HAHA Yessss!!" Roep ik. "Maar Milly ik ga nu 1 voor jou bedenken" "Oh god Oh god." Nadat ik dat roep, roept Koen. "Ik weet wel 1! Schatje! Of Liefje! Of Moppie!!!" "Koeennnnn doe niett! Matt en ik hebben niet eens iets!" "Maar dat wil je wel" Roept Koen weer. Ik voel dat ik rood wordt. "Nee helemaal niet! Ik en Matt zijn gewoon vrienden!" "Ja Koen kappen nu!" "Koen doe niet zo man" Zeggen Matt en Raoul. "Oké oké sorry"

Mijn mood is nu echt helemaal naar de grond gezakt, ik ben er nu echt helemaal klaar mee. "Oké Milly, Ik heb een bijnaam" "Okeee vertel!!" "Ik had echt geen idee wat ik moest doen en uiteindelijk is het Bloempje geworden." Ik glimlach naar Matt. "Kijk die vind ik nou leuk!" "Ja vind je het wat?" "Ja ik vind m' echt leuk niet zo dom als Vleesvulkaan" En ik moet lachen. "Oké hou nou maar weer op!" Roept Milo. "Ik heb m ook niet bedacht hé" vervolgd hij. "Oke nee sorry Miel" "Dankje!" Ik moet weer lachen. "Ik moet nu een naam bedenken voor Roel toch?" "Ja klopt!" Zegt Robbie. "Nou dat is makkelijk! Papa Roellie" "Kijk Milly is geen naaier die doet tenminste een leuke bijnaam!" Roept Raoul, en weer moet ik lachen.

"Oké maar jongens?" "Ja Milly wat is er?" vraagt Roel. "Moeten we elkaar nu echt 24 uur elkaar zo noemen? Like ik moet Milo ook Vleesvulkaan noemen?" "Ja dat is het hele idee van de video hé!" "Oké oké SORRYYY! En wanneer begint dat?" "NU" Roept Robbie en zet de timer in. De camera wordt uitgezet en ik loop naar de keuken om water te pakken. Matt loopt achter mij aan. "Milly?" "Mmm Wat is er?" "Ik euh zag zeg maar dat je het niet heel fijn vond toen Milo zei dat je ook nog bij hem kon slapen.." Ik schrik, heeft hij het door gehad? "Ja nee klopt.. Ik vind het niet zo'n fijn idee nee.. Het is niet om Milo ofzo.. Maar.." "Je hoeft het niet uit te leggen hoor!" "Oké maar wat was er mee dan?" "Nou ik euh had een vraag." "Vraag maar!" "Oké nou zeg maar zou je dan misschien bij mij willen slapen? Want ja we hebben al wel gewoon een keer bij elkaar geslapen, dus ik dacht dat je dat wat fijner vond." Ik zie dat hij rood wordt "Nou ja als je dat niet erg vindt dan.. Kan dat wel toch?" "Ja tuurlijk!" "Oké is het dan goed dat ik mijn spullen naar jouw kamer breng?" "Ja hoor, moet ik helpen?" "Nee joh kan ik zelf wel!" "Oké dan, tot zo!" "Jaa tot zoo" Ik loop naar boven, waar ik Milo tegen kom "Joo Miel" "Jo, Wat ga je doen?" "Ik ehm.." Ik weet niet wat ik moet zeggen..  "Ik ga ff wat anders aan doen.." "Oo oké dan zie ik je zo wel." "Yes tot zo!" "Joe" Ik loop naar de kamer en pak mijn spullen bij elkaar en breng dat naar Matthy's kamer. Ik doe ook andere kleren aan. Ik doe een wit rokje met licht blauwe details aan en die zelfde kleur blauw topje. Daar onder doe ik mijn blauwe bikini aan want het plan was om te zwemmen. 

Als ik beneden kom zijn alle ogen op mij gericht. "Kunnen jullie het zien?" "Ja hoor" Antwoord Rob. "Je ziet er goed uit zusje!" Zegt Roel "Naww Dankje." Ik zie dat Matthy ook kijkt, dus kijk ik hem ook aan en glimlach naar hem. "Ik sluit me bij Papa Roellie aan, Je ziet er goed uit." Zegt Matt en ik voel dat ik bloos. "Dankje Matt, Jij mag er ook wel wezen" Ik zie dat de andere jongens een bepaald soort blik met elkaar uitwisselen die ik niet helemaal snap.. "Maarrrr, We zouden zwemmen toch??" "Jaa lets gooo!" Roept Koen. "Zal ik dan alvast hand doeken halen?" Vraagt Milo. "Ja prima tot zo Miel" Zeg ik, en ik ren naar buiten. "Het is lekker weeeeer!!!!" Roep ik. En iedereen moet lachen. "Wat valt er te lachen?!" Roep ik naar hun. "Het is zo leuk om jou enthousiast te zien." Zegt Roel. "Oo hahaha, ik dacht al!" "Je dacht wat?" Zegt Koen. "Dat jullie me uitlachten!" Zeg ik met een pruil lipje. "Dat zouden wij nooit doen, Bloempje." Zegt Matthy. "Fijn om te weten, Kwalletje!" 

Milo komt aan lopen met een stapel hand doeken en ik gris er een van af om snel een ligbed te claimen. "Dankje Miel!" Ik zie dat Milo minder vrolijk kijkt. "Wat is er?" zeg ik daarna maar snel. "Milly kan ik met je praten?" "Ja tuurlijk Miel." We lopen wat veder van de jongens af en ik vraag. "Wat is er? Heb ik iets verkeerd gedaan?" Als Milo niks zeg vraag ik. "Miel wat is er je maak me zenuwachtig!" "Milly doe niet zo onschuldig!" "W-wat?" "Je weet doders goed!" "Dat weet ik niet! Vertel dan wat ik verkeerd heb gedaan!" "Je zei dat 'je om zou kleden.' Wat doe je? Je zet dood leuk je spullen op Matthy's zijn kamer! Zonder dat ff te zeggen!" "Milo ik wou het wel zeggen maar.." "Maar wat?!" "Ik ehm.. Heb al een keer met Matt geslapen.. Dus dat voelt iets vertrouwder.. Snap je? En dat ligt echt niet aan jou!" "Oké maar waarom zei je dat niet meteen? Ik bedoel je kwam me letterlijk tegen boven!" "Ja sorry Miel ik was bang dat je boos werd.." "Geeft niet.." "Ben je niet meer boos?" "Nee, sorry dat ik zo boos werd" "Maakt niet uit." "Maarre Milly?" "Jaa wat is er?" Ik kijk dat hij nu moet lachen. "Vindt je Matt leuk?" "Nee! hoe kom je daar bij?" "Ik zie wel hoe je naar hem keek, Je bent in Loveeee" Ik begin rood te worden. "Oké Leuk dat je dat denkt hoor, maar ik vind Matt niet leuk." "Wel waar! Geef maar toe!" "Misschien.." "Yessss, Er komt een nieuw koppeltje in Casa Del Huts!!!" "Nee joh! Hij ziet mij echt niet hetzelfde hoor." "Zeker wel! Toen je beneden kwam ging die gewoon staren, dat doet ie anders nooit hoor!" "Jullie keken allemaal!" "Ja oké maar hij kijkt altijd naar je met zo'n blik." Hij vervolgt "Wedden dat hij die andere outfit voor je heeft uitgezocht?" "Ja? Omdat ik keuze stres had" "Dat had ik al wel door. Dat vestje is van hem." "Nieeet!" "Jawel!!" Koen komt aanlopen "Komen jullie nog?" "Yess, ik kom er aan" zeg ik. "Oké" zegt Koen en hij loopt weer weg. "Milly, onthoudt wat ik heb gezegd. Hij ziet je wel zitten!" "Oké oké nu weet ik het wel weer" en ik loop weg.

~~~~~~~

Dit was m deel 13!! zou het waar zijn? zou Matt Milly leuk vinden? You'll find out later!

Tipjes? Say it!

Groetjesss xx

1333 woorden

The Day We Became  Friends ♡ ft. Bankzitters ♡Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu