-18-

119 3 0
                                    

Pov: Lieke

Milly heeft me net alles verteld.. 

Volgens mij weet ze niet dat ik een relatie heb met Raoul.. 

Ze had me ook verteld over hoe ze er achterkwam dat Raoul haar broer is..

"Ey Mil ik ga ff naar de wc oké?" Ze knikt "Ja prima weet je waar het is?"

"Ja ik weet waar het is.. Ik kom hier vaker." zeg ik lachend en loop weg.

Ik loop in plaats van de wc beneden naar de wc boven..

Ik hoef helemaal niet naar de wc namelijk.. Ik moet wel een belletje plegen

R: Hey schat! Wat leuk dat je belt!

L: Hey liefie! Ik ben hier bij jou thuis..

R: Huh bij mij thuis? Hoezo?

L: Nou Milly en ik zijn vriendinnen en ja ze belde me nogal overstuur op.

R: Wat leuk dat jullie vriendinnen zijn! Maar hoezo belde Milly jou overstuur op?

L: Haar ex stond voor de deur en ze heeft niet echt een goede break up gehad als je snapt wat ik bedoel.

R: Aah oké maar waarom stond hij daar?

L: Hij stalkt haar soort van.. En ja nu is ze best wel bang dat er wat gebeurt..

R: Dat snap ik ja.. Maar schat kan jij niet bij haar blijven dan?

L:  Ik zou wel willen maar ik moet morgen en de rest van de week werken..

R: Oo ja oké euh.. Ik heb wel een idee maar dan moet Matt mee werken..

L: Hoezo Matthy?

R: Die 2 zijn echt super close.. Ze zijn ook al een keer op date geweest en volgens mij vinden die 2 elkaar leuk.

L: Wat leukk!! Maar wat was je idee?

R: Misschien kan Matt terug vliegen en bij haar blijven alleen dan moet je vanavond sowieso blijven.

L: Oké ja goed idee, ik was sowieso van plan om hier te blijven maar oké!

R: Oké dan ga ik nu Matt vragen.. Goed?

L: Ja is goed liefie! Doeii, hou van jou.

R: Ik hou ook van jou schat, doei.

Ik had al zoiets verwacht van Roel hij staat altijd voor iedereen klaar.


POV: Raoul

Ik hang op na mijn gesprek met Lieke.

Wat ik dus niet wist was dat die 2 vrienden waren, naja alleen maar leuk en aan haar heb je sowieso een goede vriendin.

Ik loop mijn hotel kamer uit en loop naar die van Matthy. 

Als ik daar aankom klop ik op de deur. De deur gaat open en ik zie Matt staan.

"Ey maatje" "Hoi Roellie, is er iets?"

"Naja.. er is wel iets.. Mag ik binnen komen?"

"Ja tuurlijk kom binnen."

Matt gaat aan de kant zodat ik naar binnen kan.

Ik ga zitten op het bed en Matt volgt mijn voorbeeld.

The Day We Became  Friends ♡ ft. Bankzitters ♡Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu