Pov: Milly
Ik word wakker en ik voel armen om me heen.. Ik open mijn ogen en kijk omhoog, ik zie dat ik in de armen van Matthy lig. Matthy ligt nog lekker te slapen dus besluit ik om gewoon nog even te blijven liggen. Wat oprecht ook gewoon lekker ligt. Dan voel ik dat Matthy beweegt. Is hij wakker? Ik kijk weer omhoog en zie dat Matthy ook naar mij kijkt. "Goedemorgen Matt" zeg ik na best wel lang oogcontact. "Goedemorgen Milly." Ik voel zijn hand weer door mijn haar gaan. Hier kan ik wel aan wennen.. "Heb je goed kunnen slapen?" vraagt Matt. Ik kijk weer naar boven en zeg. "Ja eigenlijks wel, jij?" Matthy glimlacht naar mij en zegt. "Ja ik ook wel, heb wel s slechter geslapen." En hij knipoogt. Ik kijk maar gauw weer voor me uit want ik voel dat ik begin te blozen.
Dan in 1x gaat de deur open. Ik schrik me echt de pauper tyfus waardoor Matthy helemaal stuk gaat. Maar oké die deur ging open en er kwam een arts binnen, met de aankondiging dat het bezoek uur in de ochtend begonnen is. "O eh oké bedankt voor het melden" Antwoord ik. Waarna de arts weg loopt. "Matt? Hoe laat is het?" Matt pakt zijn telefoon er bij en kijkt. Wat de fack het is al 6 minuten over 11. "Fuck dan kunnen ze hier elk moment zijn" en ik heb de zin nog niet afgemaakt en de deur vliegt weer open en de jongens komen binnen. Robbie voorop die meteen blijft staan als hij ons ziet, Met Koen hetzelfde, waardoor Roel begint te zeiken dat hij ook naar binnen wil. Ik heb eerst niet door waarom ze zo doen, maar dan voel ik Matt zijn hand over m'n schouder gaan en hij fluistert. "Misschien is het beter als we even gewoon gaan zitten" Ik schiet in de lach maar ga wel recht op zitten en ook ik fluister nog snel ff "Sorry Matthy." "ah joh geeft niet." Ik kijk naar de jongens en zeg "Komen jullie nog binnen of wat?" Robbie die schiet meteen in de defense en zegt "Rustaag!" Waarna Koen zegt "Nou Milly is back jongens! Ik zou ff de arts halen om te zeggen dat ze gewoon weer naar huis kan, niks aan de hand!" Ik schiet in de lach van de reactie's. Dan komt Milo ook binnen. En hij ziet meteen dat Matt bij mij in bed zit, maar hij zegt er niks over.
........................ (ff mededeling dit betekend tijdskip)
De jongens zijn hier nu al iets van een uurtje, wanneer er weer een arts binnenkomt. "Het bezoek uur is voorbij! Alleen degene die bij mevrouw sliep mag blijven." De jongens geven me allemaal een knuffel en lopen terug naar de wachtkamer.
Pov: Rob
Na het bezoek uur zijn we terug naar de wachtkamer gegaan, we zitten daar dus een tijdje, zie ik Lilly lopen met nog een man en een vrouw denk de ouders. Dus ik roep Lilly "Joo Lilly!" Lilly kijkt om d'r heen en ziet ons uiteindelijk zitten, ze schrikt en draait zich weer om en komt ook niet naar ons toe ofzo en groet ons ook niet. Maar oké die man die dus bij Lilly is die staat boos met de vrouw achter de balie te discuseren. "Waarom mag ik niet naar mijn dochter? Het bezoekuur is voorbij?! Wat kan mij het schelen ik wil naar mijn dochter!" Ik zie dat de vrouw die bij hem is de hele tijd om haar heen kijkt enzo.. Alsof ze zich schaamt. uiteindelijk mogen ze naar Milly toe net 10 minuten voor het volgende bezoek uur. Dus wij mogen daar over 10 minuten heen.
Pov: Milly
Dan gaat de deur weer open en ik zie mijn vader staan, en ik zou je mededelen die is niet zo blij.. "H-hoi papa.." Matt heeft meteen door dat ik het moeilijk vindt dus pakt hij mijn hand onder de dekens. Dan komt mijn moeder ook binnen samen met Lilly. "Hey mam. Hai Lilly." Lilly komt naar mij toe lopen en ze vraagt of het goed gaat. "Tja kan we beter hé?" "Ja sorry domme vraag" Lilly doet heel anders dan ze altijd doet dat merk ik meteen. "En hoe gaat het met jou zusje?" "Het gaat wel.." Ik ben na dit antwoord meteen bang.. Zou mijn vader nu hetzelfde bij Lilly doen? Ik raak meteen in de stress.. Ik voel een kneepje in mijn hand. Matthy kijkt me bezorgd aan, ik knik om aan te geven dat het gaat. "Mam, Pap wat doen jullie hier?" vraag ik waarschijnlijk iets te vel want mijn vaders gezicht wordt nog bozer. "Wel gezellig dat jullie er zijn!" Zeg ik gespeeld blij. Mijn moeder zegt "We kwamen even kijken hoe het ging.." "Ja kan beter.." Ik hoor een soort zoomer achtig iets gaan die aangeeft dat het bezoek uur weer begint. Ik zie meteen dat deur open gaat en de jongens lopen naar binnen. Roel kijkt naar mijn ouders en het lijkt net alsof hij ze herkend..
"Ehm jongens? En mam en pap.. Zou ik misschien even alleen met Lilly praten?" Iedereen knikt en lopen weg "Weet je het zeker?" "Ja Matthy ga nou maar." "Oke tot zo." Als iedereen weg is kijk ik Lilly aan. Ik begin mijn zin. "Lilly wees alsjeblieft eerlijk.. Doet pap..." Ze begint meteen te huilen en knikt. "Het spijt me.." "J-jij kan er niks aan doen.." "Nee weet ik maar toch" Ik geef haar een knuffel en ze wordt al weer rustiger. "Is het goed als de andere weer komen?" "Ja hoor" "JONGENSSSSS!!! KOM MAAR WEER!!!" Meteen zwiept de deur open. Ook mijn ouders komen weer binnen.. Raoul is de eerste die iets zegt "Milly... en Lilly.." Ik kijk Roel aan en ik zie dat hij heeft gehuild of in elk geval rode glazige ogen heeft. "I-ik weet dat dit een beetje gek gaat klinken maar.... Ik ben jullie broer.." Ik kijk Raoul ongelovig aan "Niet waar dat kan niet! Wij hebben nooit een broer gehad!" "Nee.. toen jullie zeg maar 6 waren ging ik naar een gastgezin.. En ik herkende jullie ouders al.. En dat bleek dus omdat dit eigenlijk mijn ouders zijn.." Ik kijk Roel nogsteeds ongelovig aan "Nee dit kan niet, dit kan niet.." "Het is toch echt zo... Het spijt me dat jullie het zo moesten komen te weten.." "Nee Roel daar kan jij niks aan doen.. Geen zorgen!" Ik kijk mijn ouders aan "Wat de fack! Waarom hebben jullie dit nooit gezegd!" Mijn vader kijkt me meteen woedend aan "Niet stoer doen godverdomme waar je 'vrienden' bij zijn! Vieze slet!" Ik schrik van mijn vaders woorden.. Kut kut kut. Mijn vader gaat boos worden waar de jongens bij zijn. "Hoe noemde u haar meneer?" "Ik noemde haar slet dat hoorde je zelf ook wel" "Meneer als u niet normaal tegen uw dochter kan doen is het beter dat u vertrekt!" Ik hoor Matthy praten.. Is dit echt? Doet hij dit echt? Ik zie dat mijn vader naar mij toe loopt en hij schreeuwt "WAS DIT JE PLAN OFZO?! VUILE HOER!! LEKKER JE 'VRIENDEN' TEGEN MIJ OPZETTEN?! WAT DENK JE WEL NIET?! Ik voel veder niks meer en voor ik het weet komt het vertrouwde zwart weer.
Pov: Matthy
"Niet stoer doen godverdomme waar je 'vrienden' bij zijn! Vieze slet!" Ik zie dat Milly schrikt en in de stress schiet en ik voel dat ik boos wordt. "Hoe noemde u haar meneer?" zeg ik. Ik zie dat Milly het allemaal niet meer mee krijgt. "Ik noemde haar slet dat hoorde je zelf ook wel!" Ik probeer mezelf gedeist te houden en antwoord netjes maar boos. "Meneer als u niet normaal tegen uw dochter kunt doen is het beter dat u vertrekt!" Ik zie dat dit hem alleen nog maar meer boos maakt. Hij schreeuwt tegen Milly allemaal dingen, Ze kijkt wel naar hem maar het lijkt dat ze het niet ontvangt. Ik sein naar Rob dat hij op het Rode en Blauwe knop je moet drukken de Rode is voor hulp voor Milly en de Blauwe is voor de politie, zodat zij het kunnen afhandelen. De vader van Milly roept nogsteeds dingen naar haar en uiteindelijk zonder dat hij het door heeft wordt hij beet gepakt door politie mannen, en komen er allemaal artsen en dokters aangerend. De vader schreeuwt nu ook allemaal dingen naar mij. Het doet me niks ik wil nu alleen maar dat het goed met Milly gaat. Ik zie dat de moeder ook huilt en dat Raoul daar naast staat en haar probeert te troosten, Maar zelf ziet hij er ook aangedaan uit. Ik zie dat het ook niet helemaal goed met Lilly gaat dus zeg ik tegen de artsen "Kijk ook even naar haar zusje!" De artsen knikken, ze proberen te helpen maar ook Lilly zakt weg.. Als dit maar goed komt..
~~~~~~~
Dit was hem dan weer hoofdstuk 11 beetje drama einde maar ja...
Trouwens wat vinden we er van dat Roel de broer is van Milly en Lilly? En waarom zou hij naar een gastgezin zijn geplaatst?? Je komt het allemaal wel te wetenn. trouwens ff 1529 woordjes hoor!
Tipjes? say ittt
groetjesss xxx
JE LEEST
The Day We Became Friends ♡ ft. Bankzitters ♡
Fanfiction{not completed} Milly heeft het thuis niet zo goed ze heeft de hele tijd ruzie met haar vader en is nogal onzeker.. Als ze de bankzitters ontmoet staat haar leven op z'n kop Het kan heftig worden met huiselijk geweld en onzeker zijn en ook paniekaan...