-16-

141 4 0
                                    

Pov: Milly

Ik sluit insta en ga weer terug naar pintrest. Ik weet ook niet wat ik heb maar ik ben gewoon verslaafd aan pintrest. Het is gewoon een app waar je leuke ideeën op kan doen of gewoon doelloos scrollen.

Nadat ik een tijd heb gescrold ben ik er klaar mee en ik kijk hoe laat het is.

17:30.

Ik denk dat ik alvast begin met eten maken is het lekker vroeg klaar. Ik zet de spullen klaar en dan staat Roel in 1x naast mij.

"Hey, zal ik helpen?" Vraagt hij.

"Ik kan het op zich wel zelf maar prima." Antwoord ik.

We gaan bezig en uiteindelijk is het eten klaar, ik roep de jongens.

"ETUUHHH!!" 

Ik hoor meteen gestommel op de trap en op de gang. Rob is de eerst die binnen komt.

"HEUUUY ETUUH!" 

Ik moet lachen. Rob kan ook niet aan heel veel anders denken. Matt, Miel en Koen komen daarna binnen. 

Koen vraagt. "Wat eten we?"  

Ik wil antwoorden maar Roel is me voor.

"Rijst, Met kip, groente en zoet zure saus." 

Matt kijkt me aan en moet lachen als hij uitgelachen is zegt hij.

"Ik had dus helemaal geen idee wat Milly wou maken met al die dingen die ze mee nam.." 

Nu moet ik ook lachen. "Jij bent echt een kneus hé" Nu kijkt Matt 'verdrietig' 

"En bedankt." "Alsjeblieft kneusje"

Rob kijkt boos. "Houden jullie ooit je mond? Ik wil etuuh!" 

Matt en ik kijken elkaar aan en schieten in de lach. Ik zeg daarna snel.

"Nou eet smakelijk hé, ik hoop dat ik jullie niet vergiftig.. De rijst was een beetje over de datum." Zeg ik voor de grap. Rob staat meteen op en spuugt zijn eten uit in de prullenbak. 

Ik lach me kapot! Dat hij het gelooft ook. Matt lacht ook al snel mee. Rob kijkt ons raar aan. 

"Wat lachen jullie?" 

"Ik vind het zo mooi dat je het gelooft! Natuurlijk is het niet over de datum!" Zeg ik.

Nu lachen Roel, Milo en Koen ook mee. Alleen Rob is nog 'boos'

"Ach kom op Robje, grapje moet kunnen toch?" Zeg ik.

Rob zegt. "Oké ha ha we weten nu wel weer dat je grappig bent Milly. Mag ik nu eten?" 

"Ja sucses!" Zeg ik

Iedereen buiten Rob schept op. Als laatste ben ik.

En dan schieten de comments weer door m'n hoofd. 

Zij is echt dik man. Dik varken.

Ik denk na.. Is het wel slim om een vol bord te nemen? 

Uiteindelijk schep ik een half bordje op. Hopen dat niemand het heeft gemerkt..


Pov Raoul.

Na dat we uit zijn gelachen scheppen de mensen buiten Robbie op. Als laatste is Milly aan de beurt. Ze wacht even en het is net alsof ze aan het denken is.

Het duurt maar even en dan schept ze ook op. Maar een half bordje.. Dat is nooit genoeg! 

Na we wat hebben gegeten staat Milly op en zegt. "Jongens ik kleed me ff om, daarna ga ik hardlopen!" Iedereen zegt dat het prima is en ze loopt weg.

The Day We Became  Friends ♡ ft. Bankzitters ♡Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu