-3-

260 6 0
                                    


POV: Lilly

"LILLY! Kom we gaan naar vrienden van mij!!" Roept Milly. "OKEEE KOM R AAAAN" Ik kom beneden en zie dat Milly strest. Dus ik vraag: "Okee en wie zijn die vrienden?" "5 andere jongens.." Antwoord ze "OEHHH daarom dat je zo strest!!" "NEEE helemaal niet! ik heb ze 1x gezien bij voetbal training" "Oke oke.. Maarree zit er wel een leukerd bij?" Zeg ik lachend om haar te pesten "Uhh nee joh" Zegt ze met een rooie kop "WELLL!! Kom op hoe heet hij?" "Hij heet Matthyas.." En nu flip ik hem.. Want een Matthyas met 4 vrienden en zit op voetbal.. Dat kan dus maar 1 iemand zijn!! "OMGGG volgens mij ken ik hem!!!" "Huh? oh ja kan ze doen ook youtube.. Ze heten de Bankzitters volgens mij" "OMG OMG OMGGGG!!!" "O god ben je n fangirl?" "Misschien.." "Ik zeg je 1 ding.. Ze houden echt niet van fangirls dus gedraag je normaal oke? En zet me alsjeblieft niet voor schud" Zegt ze smekend "Nee oke oke sorry!" 

*Aangekomen*

Ik zie de voordeur al opengaan en zie daar Matthy staan! De echte!! We stappen uit en lopen naar de deur. Milly KNUFFELT Matthy letterlijk! Maar oke hij heeft haar gered dus dit kon ik verwachten.. Matthy is zelfs een beetje rood geworden! Omg vind hij mijn zus leuk?! Zoo cuteee! Hij zegt dat we binnen mogen komen en dat doen we dus ook. Ik kijk de kamer rond en zie alleen Milo zitten.. Waar zijn de anderen?

POV: Milly

Ik zie dat Lilly zich niet echt op dr gemak voelt.. 

Matthy vraagt of ik Milo nog ken. Ik zeg ja. Natuurlijk ken ik hem nog hij nam me binnen 5 minuten al in de zeik. Lilly stelt zich voor aan Milo en vraag waar de andere jongens zijn.. Kuuut ik hoop echt dat ze niet verraad dat ze een fangirl is als dat gebeurt ben ik dood. Milo zegt tegen Lilly dat die vanavond pas weer terug komen. Matthy staat mij ondertussen in zich op te nemen ik voel het gewoon. Ik kijk naar hem en schenk hem mijn liefste glimlach. Zie ik hem daar nou rood worden?! Hij schaamt zich vast maar herpakt hem snel en vraagt: "Milly zou ik misschien even met je kunnen praten?" Ik knik en loop achter hem aan de gang in. "Wat is er Matthy?" Vraag ik. "Nou ik heb dus een vraagje over een paar dagen geleden... Waarom schrok je zo van je eigen vader?" KUT KUT! Hij weet het!! "I-ik" Lekker bezig Milly kan je nog slechter uit je woorden komen? Hij kijkt me medelevend aan.. Ooh wat is die schattig als hij zo kijkt. MILLYY opletten! "Ik ben er nog niet klaar voor om dat te delen" Zeg ik en kijk hem aan.En voel tranen prikken. "Oke maar Milly? Zeg het alsjeblieft als je er wel klaar voor bent!" Dat ga ik zeker niet doen denk ik maar ik zeg: "Ja is goed Matthy!" En ik loop terug. Ik zie Lilly heeeeeel dicht bij Milo zitten en zie haar lachen. Ik zie ook dat Milo het allemaal niet zo fijn vind dus ik zeg "Hee we zijn teruggg!"

POV: Milo

Daar zit ik dan... Met het zusje van Milly opgescheept. Ik neem Lilly in me op en bevestig dat ze helemaal niet op elkaar lijken.. Nahh het boeit me niet. Wat me wel boeit is dat ik weet dat Matthy Milly leuk vind en dat ik ook gevoelens voor haar heb maar ik weet niet zo goed wat voor.. Lilly komt bij mij op de bank zitten en vraagt hoe het gaat en ik gooi de meest gebruikte zin van elk mens denk ik wel naar haar hoofd "Ja het gaat goed hoor met jou?" Ze knikt en zegt "Met mij ook.." ze schuift iets dichter naar me toe.. Wat ik niet echt bepaald kan waarderen. Ik hoor de deur open gaan. Milly komt de kamer binnen en kijkt naar ons. Ze kijkt mij aan en zegt daarna "Hee we zijn teruggg!" Lilly schuift iets veder weg en ik zucht opgelucht en kijk Milly dankbaar aan en zeg geluidloos "Dankje" ze wuift het weg met haar hand en haalt haar schouders op.

POV: Matthy

We komen de gang uit en Milly zegt "Hee we zijn teruggg!" Ik hoor iets buiten dus ik loop naar het raam en kijk, gevolgd door een zucht en zeg "Bah het regent" Milly kijkt me aan en zegt "En dat is erg omdat?" Ik wou samen met haar de stad in voordat ze zei dat ze haar zusje mee zou nemen... Dus ik zeg gauw "Daar hou ik gewoon niet van is zo somber" Waarop Lilly zegt "Nou dan denken wij precies hetzelfde" Ik moet lachen en zie Milly een tikkeltje jaloers kijken.. Of ligt dat aan mij en wil ik dat gewoon zien? Ik haal de gedachte uit mijn hoofd en zeg "Zullen we anders een film kijken?" Milo roept meteen "JAAA HORRORRR" Ik zie Milly angstig kijken maar ze zegt "Ja leukk" Ze ploft op de bank.. Pff wat is ze toch knap zonder dat ze haar best doet... "Nu ben je ook een Bankzitter!" Roept Milo waardoor Milly de slappe lach krijgt... Voel ik nou een steek van jaloezie? Nee joh hou op! Ik plof tussen Milo en Milly in en zeg "Duss Horror? Welke?" Milo grijnst en zegt "It." Ik zie meteen dat Milly dat niet leuk vind maar weer zegt ze "Ja leuk" Maar nu echt zonder enthousiasme. Milo drukt de film aan en de film begint

POV: Milly

We kijken dus nu een Horror film MET FUCKING CLOWNS! Ik vind het echt fucking eng maar dat ga ik echt niet zeggen. ik laat niks merken tot dat er precies zo'n kut jumpscare komt. Ik schrik en gil het uit en zonder dat ik het door heb zit ik perongeluk helemaal tegen Matthy aan... Oh kut lekker bezig Milly! Ik zie dat Matthy bloost of ligt dat aan mij en wil ik dat zien? Oke oke genoeg Milly! Ik ga weer normaal zitten en zeg "Oh euhh sorry Matthy!" "Ik euhm geeft niet Milly!" Zegt hij met denk ik net zo'n rooie kop als die van mij. EN NU verbeeld ik het me niet! Ik weet het zeker.


Heee mensjess dit was het weer deel 3!! ik hoop dat je het leuk vond om te lezen!!

The Day We Became  Friends ♡ ft. Bankzitters ♡Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu