*tijdskip. Het gaat weer goed met Milly en Lilly*
Pov: Milly
Ik ben nu dus al een tijdje bijgekomen en ik heb alles gehoord gekregen over wat er gebeurt is. Mijn moeder moet af en toe nog wat huilen omdat ze echt niet wist dat onze vader dat deed.. ik heb het haar expres nooit verteld, ik wou haar niet bezorgd maken. Er klinkt een klop op de deur en een arts komt binnen. "Hallo iedereen! Milly, ik heb goed nieuws." "Goed nieuws? Nou vertel dan maar!" De arts glimlacht en antwoord. "Milly je mag weer naar huis! Ik wil u nog even vragen dit te ondertekenen als bewijs dat u ontslagen bent en dan kunt u gaan." "O ja tuurlijk, gewoon een handtekening toch?" "Ja dat klopt, gewoon een handtekening." Ik onderteken het papier en zeg. "Nou tot hopelijk nooit meer ziens" Hij lacht en zegt "Ja hopelijk tot nooit meer, ik wens jullie nog een hele fijne dag."
------------------------------
We zijn nu thuis ik ben echt kapot, die kut bedden in het ziekenhuis liggen echt niet lekker. En er kwam elk uur wel een arts binnen, vet irritant. Ik zou nu graag willen slapen.. Maar de jongens willen nog een spel doen ofzo? En dat wouden ze ook filmen... Ze hebben nog niet niet gevraagd of ik dan ook in beeld wil maar dat zou nog wel komen, ik heb er veder geen problemen mee ofzo, maar ik vind dat je dat wel gewoon kan vragen, toch? Ik ben me nu boven aan het omkleden, want als ik wel in beeld kom wil ik niet in een joggingspak op beeld staan. Ik heb nu wel kleding stress. Er wordt op de deur geklopt "Binnen" Matthy komt binnen "Hee Milly, kom je? We wouden beginnen." "Ja ik kom zo maar ik weet niet wat ik aan moet.. Heb een beetje keuze stress" Ik moet lachen. "Mag ik iets uitzoeken?" Hij vraagt het zo lief.. "Ja hoor, het hoeft niet zo heel uitbundig ofzo.." "Okee, komt goed" Hij loopt naar de kast en kiest kleren.. Als hij klaar is komt hij weer. Hij heeft een lichte spijker broek gekozen met een wit topje en een wit doorschijnend vestje.
( ik doe niet elke keer het fitje erbij maar deze vond ik heel leuk..)
Ik loop naar de badkamer en kleed me om. "Dankje Matt, Ik vind het echt heel leuk" Ik loop naar hem toe en geef hem een knuffel. "Geen probleem hoor! Ik had trouwens nog een vraag, zou jij ook op beeld willen? Het hoeft niet hoor!" "Ja hoor, Vindt het niet erg. Misschien wordt deze video wel een keer goed bekeken!" Matthy moet lachen, waardoor ik automatisch meedoe. Als we uitgelachen zijn vraagt Matt. "Nou zullen we gaan? De jongens wachten." "Ja lets goooooo!!"
Als we beneden zijn gaan Matthy op de bank zitten, waar de andere jongens ook zitten. Ik zit nog niet op de bank want de jongens wouden mij eerst introduceren... De jongens doen de intro en ik hoor nu ook voor het eerst wat voor spel we gaan doen.. Ik heb geen idee hoe ik het goed moet uitleggen, maar het is zeg maar dat we elkaar een bijnaam moeten geven.. Raoul geeft een bijnaam aan Milo. Milo geeft een bijnaam aan Koen. Koen aan Robbie. Robbie aan Matthy. Matthy geeft dan weer een bijnaam aan mij. En als laatste moet ik een bijnaam geven aan Raoul. Je zou nu wel denken: Wat de fack is dit.. Maar het punt van de hele video is dat we elkaar zo moeten noemen 24 uur lang... Ik ben echt bang voor de bijnaam voor mij..
O ja voor dat we echt begonnen heeft Milo ons ook iets verteld... Hij moet zijn huis uit, en hij heeft geen plek waar hij kan blijven. De jongens hebben aangeboden dat hij hier kon blijven. In de logeerkamer! Ik dacht echt zo van. Wat de fack? En ik dan? Maar Milo stelde dus voor dat ik wel gewoon daar kan blijven.. Met hem! No way dat ik dat ga doen! Ik moet er niet aan denken.. Kijk ik vind hem wel aardig enz. Maar kijk ik denk dat ik Matthy leuk begin te vinden en dan ga ik niet met iemand anders in 1 bed liggen. Maar ja waar moet ik anders slapen? Daar zit ik nu dus de hele tijd over te piekeren.. Maar goed door met de video voordat ik helemaal in mijn gedachtes zit.
Oké de jongens hebben de intro gedaan en Raoul stelt mij voor: "En we hebben vandaag toch iets bijzonders! Een vrouw in de bankzitters video! Het is ongelofelijk, Milly kom er maar bij!" Ik kom vanachter de bank vandaan en spring op de bank tussen Matthy en Raoul in. "Hey!" "Oké Milly, vertel wat over jezelf zodat de kijkers een beetje weten wie je bent." Zegt Robbie. "Nou ja ik ben Milly dus.. En ja wat moet ik veder vertellen?" Ik vind dit altijd zo kut om te doen.. "Ja nou jongens jullie hoorde het! Dit is Milly!" Roept Koen over enthousiast. "Zullen we nou gewoon beginnen?" Vraagt Milo. "Ja lets go!" Roept Robbie. "Oké jongens Raoul begint met de bijnaam voor Milo!" Zegt Matthy. Raoul begint met denken en schiet dan in de lach. "Ik heb een goeie! VLEESVULKAAN!!" Iedereen gaat stuk en Milo roept. "Nee doe nou niet zo'n kut naam!" waarop Raoul zegt. "Heb je liever, Kale?" "Nee nee doe dat ook maar niet.. Vleesvulkaan it is mensen.." "Oké wie is nu?" Vraag ik. "Ik! Ik ga nu een naam voor Koen bedenken!" Roept Milo. "Oké Miel maar wel opschieten, ookal is je denkvermogen niet zoveel." Zegt Robbie. Ik schiet weer in de lach. "Ik heb een goeie!" Roept Milo. "Deze is GOUD waard!!" Ik zucht en zeg "Nou schiet op en wees niet zo'n oude tante die zo lang van stof is!" "Oké oké sorry mijn lieve kleine Milly. Wil je een kus op je wang? Zodat je weet dat het me spijt?" Zegt Milo op een overdreven kakkerige manier. "Nee! Alsjeblieft niet!" Milo staat op "Ga weg!!" Ik spring op en ren weg, Milo rent achter mij aan en achter ons aan volgt Robbie met de camera.
Uiteindelijk geeft Milo het op en hij loopt weer terug naar de bank en gaat zitten. "Ha! Je kan gewoon niet eens meisje bijhouden!" Iedereen ligt in een deuk op de bank, ik ga weer naast Matt en Raoul zitten. "Ja ja overdrijf maar weer! Daar zijn meiden zooo goed in!" "Pardon?! Wat zei jij?!" ik ga staan "Niks niks sorry!" Ik moet lachen. "Dat dacht ik, haha" "Maar Milo, je had een bijnaam voor mij?" vraagt Koen. "Ja klopt! Jou bijnaam is... Tromgeroffel alsjeblieft?" Iedereen trommelt op hun knieën. "De bijnaam voor Koen is... GELDWOLF!!" "Aaah neee" Roept Koen. Milo heeft ondertussen buiten beeld die bril op gedaan. (je weet wel deze)
En Milo roept: "DEAL WITH IT!" (echte fans weten uit welke vid dit komt)
Ik en Matthy liggen helemaal in een deuk. "Oke dan maar.. Maar Rob weet je bent echt de lul!" Roept Koen. "KUUUUT" Roept Robbie. "Ja hoor ik heb al 1! Kleine kut Brabander!" Iedereen lacht en ik roep. "Hé geen haat naar de Brabanders!" Matthy kijkt mij aan. "NEEEE ben jij ook een Brabander?! Gadverdamme!" Ik moet nu ook lachen. "Ja ik ben ook Brabander!" "Lekkerrr! Ben ik niet de enige!" Ik lig nu echt helemaal in de slappe lach. Als ik klaar ben met lachen zegt Matthy. "Ik wist helemaal niet dat jij ook uit Brabant komt!" "Je weet nog zo veel niet van mij!" Zeg ik. Matt buigt naar mij toe en fluistert "Daar kunnen we verandering in brengen?"
~~~~~~~~~~~~~
Ik vond het echt leuk om dit deel te schrijven! Deel 12 alweer!!
Heb je tipjes of iedeetjes? Say itt!!
Groetjes. xxx
1340 woorden
JE LEEST
The Day We Became Friends ♡ ft. Bankzitters ♡
Fanfiction{not completed} Milly heeft het thuis niet zo goed ze heeft de hele tijd ruzie met haar vader en is nogal onzeker.. Als ze de bankzitters ontmoet staat haar leven op z'n kop Het kan heftig worden met huiselijk geweld en onzeker zijn en ook paniekaan...