-5-

179 6 0
                                    

POV: Milly

Koen komt binnen en zegt "Ja haar ken ik ook niet!" "ik ben Lilly, Milly's zusje" "Ooo leuk joh dat jij er ook bent!" Zegt Robbie waarop Lilly zegt "Dat vind ik dus ook haha" Ik hoop nog steeds dat ze het niet verpest.. De volgende keer neem ik haar gewoon niet mee, i know beetje gemeen but yeah ik wil niet dat ze het verpest.. Ik voel in 1x dat er iemand naar mij kijkt, ik kijk om me heen en zie dat Matthy mij aan kijkt. Hij ziet dat ik hem ook aan kijk en hij zegt "Is er iets Milly?" Kut waarom heeft deze jongen mij de hele tijd door? Ik word er gek van. "Nee hoor wat zou er moeten zijn Matthy?" Zeg ik hopen dat ie het geloofd. Matthy zegt nog "Weet je het zeker?" Maar daarna zegt Raoul al dat we aan tafel kunnen dus negeer ik het. Ik heb eerlijk gezegd niet eens zo veel honger. Maar ik wil niet dat ze iets er over gaan denken dus eet ik gewoon een stuk of 3 pannenkoeken op, ze keken me alsnog dom aan alsof ik een buitenaards wezen ben. "Wat is er wat zitten jullie me dom aan te kijken!" Lach ik "Wat eet jij weinig..." Zegt Milo "Tja ik heb gewoon niet zo'n honger.. No offense Raoul hoor het is wel lekker maar heb gewoon geen honger, sorry" Zeg ik, ik hoop dat ze daar genoegen mee nemen. "Jij hoeft je nergens voor te verontschuldigen hoor Milo is gewoon een varken die te veel eet" Zegt Robbie lachend "EJOH doe s aardig jonge" Schreeuwt Milo waardoor ik in de lach schiet. Als iedereen het eten op heeft wil ik eigenlijk heel graag gaan. Dus zeg ik tegen Lilly "Ej Lilly zullen wij zo gaan?" "Huh wil je nu al weg?" Zegt Matthy een beetje teleurgesteld, dus ik zeg "Ja is niet om jullie hoor maar moet morgen weer vroeg ik moet werken" "Oo wat voor werk doe je?" Vraagt Koen "Ik werk nu als Fasion designer" "Ja ze maakt echt hele mooie dingen echt facking knap wat ze maakt!" Roept Lilly. Ik voel dat ik moet blozen en zeg dus "Ach joh valt wel mee!" "Als jij het zegt" Zegt Lilly met rollende ogen. "Maar Lilly zullen we nou gaan?" Kut Milly klink niet zo focking gesterssed "Ja ja kom al"

POV: Matthy.

Ik heb het gevoel dat Milly stressed ze staat de hele tijd de wibbelen op d'r benen en zo. Waarom de fack zou ze zo stressen? Ik snap het niet. Maar ja ik ben ook geen expert daar moet je iemand anders voor hebben. Ik loop mee naar de deur en hoop dat ik niet te teleurgesteld klink als ik zeg: "Het was heel leuk dat jullie er waren meiden wel jammer dat het zo kort was, we moeten dit vaker doen!" "Ja dat vind ik nou ook was echt gezellig Matthy." Zegt Lilly. Ik zie dat Milly nog iets wil zeggen maar ze zegt niks dus ik zeg maar "Rij veilig hé Milly" "Huh? Wat zei je? Sorry ik hoorde je niet.." "Geeft niet ik zei dat jullie veilig moeten rijden" "Ooh euh ja we rijden veilig maar we moeten nu echt gaan Lilly!" "Pff oke dan doei Matthy!" "Doei Lilly, ene Milly zou je willen appen als je thuis bent?" Vraag ik nog net voor ze instapt. "Oh eh ja tuurlijk Matthy! Doeii!" "Doei meiden!" En ze rijden weg pff dit was me wel een dag hoor ik ben kapot maar het was wel gezellig en ik meende natuurlijk wat ik zei ze moeten echt vaker komen. "Matt kom je binnen het word koud!" Roept Roel dus ik loop naar binnen en zeg "Maar jij hebt het altijd koud!" "Tja daar kan ik ook niks aan doen hé sukkeltje" "Is het goed als ik naar boven ga? Ik wil nog ff editten enzo daarna duik ik m'n bed in ben kapot" Zeg ik "Tuurlijk maat! Waarom zou dat niet goed zijn?" "Weet ik veel ik vraag het gewoon ff" "Nou opdonderen dan zijn we ook van jou af!" Roept Koen. "KOEN VAN HEEST!" Roep ik lachend "Ja wat moet je Matthyas het Lam?" "Niks ik ga naar boven joe joe!" "Joo doei!" zegt koen en ik loop naar boven. Ik heb eigenlijk helemaal geen zin in editten dus ik ga me omkleden en ga op bed. Dit was me wel een dagje...

Heee dit is deel 5 alweer! wat vinden jullie er van?

The Day We Became  Friends ♡ ft. Bankzitters ♡Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu