-15-

144 4 2
                                    

*ochtend* 

Ik word wakker en ik voel dat er armen om mij heen liggen. Ik draai mijn hoofd en zie Matthy liggen. Ik moet lachen om mijzelf, wie had ik anders verwacht? Ik doe een poging om mijn telefoon te pakken zonder Matt wakker te maken. Wat mislukt, niet dat hij wakker wordt maar meer dat ik niet bij mijn telefoon kan. Ik zucht wat moet ik nu überhaupt doen? Ik doe een poging om weer te gaan slapen. Ik lig een tijdje met m'n ogen dicht maar het lukt niet. 

Nu lig ik al een hele tijd voor me uit te staren. Tot ik Matt voel bewegen. Wordt hij wakker? Ik kijk weer achter me en zie Matt zijn ogen half open. "Goedemorgen Bloempje" God waarom is zijn ochtend stem zo aantrekkelijk? "Goedemorgen Matt, lekker geslapen?" "Ja het kon slechter." Ik draai mezelf om zodat ik met mijn gezicht naar hem toe komt te liggen. "En jij heb jij lekker geslapen?" Vraagt hij. "Ja hoor, heb wel eens slechter geslapen." "Gelukkig maar" Hij heeft nogsteeds zijn armen om me heen besef ik net.. Ik ga wat dichter tegen hem aan liggen. "Matt?" "Milly?" "Dankjewel voor alles." "Ach joh geen probleem." Ik glimlach en leg mijn hoofd tegen zijn borst aan. 

Zo liggen we nog een tijdje zonder iets te zeggen, gewoon te genieten van elkaars bijzijn. Tot Matt vraagt. "Hoe laat is het eigenlijk?" "Weet ik veel heb nog niet op mijn telefoon gekeken." Matthy draait zich om en pakt zijn telefoon, waardoor zijn armen ook weg gaan. "Het is al 12 uur geweest" Ik moet lachen. "Zullen we dan maar omkleden?" Matthy moet nu ook lachen. "Ja goed idee." Ik sta op uit bed en er gaat een rilling over mijn rug. "Wat de fack ouwe, het is hier koud!" Matt ligt ondertussen helemaal in een deuk. "Wat is er zo grappig?" "Niks niks." Ik kijk hem aan en trek mijn wenkbrauwen op. Nu moet Matt nog harder lachen. Ik zucht. "Jij spoort echt niet helemaal he?" Matthy stopt meteen met lachen. "Pardon?! Ik spoor niet?" Nu moet ik lachen. "Ja klopt." Matt komt over het bed heen en pakt mij vast bij m'n schouders. "Herhaal dat nog eens?" "Prima! Jij. Spoort. Niet!" Matt haalt zijn handen van mijn schouders en begint mij te kietelen. "Wat zei je?" vraagt hij lachend. "Ik zei.. Jij spoort niet!" Hij kietelt nog steeds door "Mattt! stoop! Ik kan niet tegen kietelen!" "Neem je terug wat je zei?" Ik zucht. "Prima ik neem terug wat ik zei." "Kijk dat wou ik horen." 

Ik zucht weer en sta op. Ik loop naar de kast. Ik pak er een wit topje uit en een gescheurde broek. Matt loopt naar mij toe terwijl ik voor de spiegel sta. Hij komt achter mij staan en zegt. "Er mist iets." Ik kijk achterom. "Hoezo mist er iets?" Hij loopt naar de kast en gooit een soort van vestje iets naar mij. "Doe dit er maar bij aan." Ik doe het aan en kijk weer in de spiegel. "Ja dit kan er opzich mee door." "Pff 'het kan er opzich mee door?'" Matt doet mij na. "Het staat je prachtig." "Dankje Matt." "Alles voor jou bloempje." Ik smelt elke keer als hij bloempje zegt. Ik kan er niks aan doen het is gewoon cute. "Ik ga me veder klaarmaken in de badkamer, Oké?" "Ja zie ik je zo? Dan gaan we samen naar beneden." "Prima tot zo."  Ik loop naar de badkamer en doe mijn skin care en make-up. Ook doe ik mijn haar in een half staartje. Ik moet zometeen toch nog douchen.

Als ik klaar ben loop ik terug. "Daar ben ik weer je favo vrouw." Zeg ik lachend. Matt moet ook lachen. "Dat zeker." "Nou zo is het wel weer genoeg met je geflirt, we gaan naar beneden!" Ik zie dat Matt een beetje rood wordt. 

"Grapje Matt." 

"Ja, oké eeh." 

"Kom we gaan gewoon naar beneden."

"Ja let's gooo" Ik moet lachen. "Yesss" we komen lachend beneden. Als we de kamer binnenkomen zijn gelijk alle ogen op ons gericht. "Ook hallo iedereen." Zeg ik nog lachend. "Joo Milly en Matt." roept Rob "Jooo" zegt Matt. Ik probeer in 1x serieus te kijken en zeg. "Jooo ik ben Matthy en ik ben facking stoer want ik ben beroemd!" Iedereen ligt in een deuk, Koen valt zelfs op de grond van het lachen. "en ik gebruik mijn broertje voor de vieuws!" Roept Rob, Waarna Milo zingt. "Ga je ezzieboy gebruiken voor het krijgen van je vieuws? Zoveel voetbal video's wat is dat voor iets debiels?" "Ik snap het ook wel je scoort nou eenmaal goed, en over scoren gesproken iets wat jij niet zo vaak doet!" Roept Roel er achteraan. "Nou, nou, nou nu is het wel weer klaar hoorrr." Roept Matt vanuit de keuken. Ik loop naar de keuken en zeg "Wat doe je?" "Een ontbijtje.. Naja lunch aan het maken." "Beterr" "Ja tochh." Ik ga aan de eet tafel zitten. "Kom maar door met dat eten!" Rob moet weer lachen "Wat is er zo grappig smurfje?" Hij stopt meteen met lachen. "Hou eens op over die lengte wil je?" "Sorry kabouter." "Het is al goed meid." Zegt Rob overdreven meisjesachtig, Ik moet lachen en zelfs als mijn bord eten neer wordt gezet door Matt kan ik niet ophouden. 

The Day We Became  Friends ♡ ft. Bankzitters ♡Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu