-4-

202 5 0
                                    

POV: Milly

EINDELIJKK die kut film is voorbijjjjj!!! Ik zag Lilly de hele tijd naar Milo kijken bijna eng.. Ik had ook door dat Milo dat niet zo fijn vond..

"He meiden! jullie kunnen hier wel eten vanavond!" Stelt Milo voor. "Leuk idee Milo" zegt Matthy. NEEE helemaal geen leuk idee! Gewoon helemaal niet! als we te laat komen thuis ben ik echt de lul!! Mijn vader gaat dan echt zo boos worden!! Maar Lilly zegt al "Jaaa super leuk idee!!" Ik schud nog nee naar haar maar ze snapt het niet.. Kut zooi! Ik zie Matthy vragend naar mij kijken dus ik kijk hem aan... Wat moet ik doen? Moet ik hier blijven zodat ik mijn zusje en vrienden niet teleurstel of moet ik naar huis gaan en Lilly meenemen en dan mijn vader niet teleurstellen... Ik kies voor het 1ste want ach ja als hij er achter komt dat we naar jongens zijn gegaan dan ben ik toch de lul... Dus ik stem ook maar toe met een lichte tegenzin...


POV: Lilly

OMG Milo en Matthy hebben ons uitgenodigd om hier te komen eten!! Ik kan het gewoon niet geloven!! Ik heb natuurlijk meteen ja gezegd maar ik zie dat Milly twijfelt.. Snap ik ook wel anders word papa weer boos en gaat hij misschien weer slaan... Wat ik natuurlijk zielig vind voor Milly.. Maar ik wil ook zo graag de jongens beter leren kennen...


POV: Matthy

Milo komt in eens met het leuke idee dat Milly en Lilly hier kunnen komen eten! Super leukk! Maar is zie Milly bang kijken.. Zou dat om haar vader zijn? Ik denk het haast wel.. Ik weet natuurlijk niks van hun thuis situatie af maar als je zo van je vader schrikt dat kan toch niet goed zijn? Dan hoor ik in 1x "Ja super leuk idee Milo" Dus ik zeg daarna "Maarree wat gaan we eten?" "Ik denk dat ik jullie daar wel mee kan helpen" Hoor ik de stem van Raoul zeggen. Milly loopt meteen naar Raoul toe en knuffelt hem... Precies hetzelfde als bij mij dus.. Stiekem baal ik daar wel een beetje van. Ik had gehoopt dat ze mij net iets anders zag dan de rest van de jongens.. Niet dus. Ik zie Lilly er ook naartoe lopen en ze stelt zich voor "Hee ik ben Lilly hoe heet jij?" Ze kent ons dus niet.. Maar in het begin deed ze net alsof ze ons al kende.. "Ik ben Raoul dan ben jij zeker het zusje van Milly?" "Mhm klopt!" "Wat leuk! Jullie waren toch tweeling? Maar jullie lijken helemaal niet op elkaar!" Zegt Raoul verbaast. "Nee klopt we zijn wel op dezelfde dag geboren maar zijn twee-eiige Tweeling" Zegt Milly "Oooh ik dacht al jullie lijken niet eens op elkaar!" Roept Milo. "Haha nee dat horen we heel vaak als we zeggen dat we tweeling zijn" Zegt Lilly lachend.

POV: Milly

"Haha nee dat horen we heel vaak als we zeggen dat we tweeling zijn" Zegt Lilly. "Maarreee Roelie wat eten we nou ik heb hongeeer!" Roept Milo "Maar dat heb je altijd kale" Zegt Matthy. Oke ook goed om te weten dat ze elkaar soms grappig bedoelt uitschelden haha. "Maar Raoul ik ben ook best benieuwd wat eten we?" Zeg ik. "Nouuu ik zat te denken aan pannenkoeken!" "LEKKERRRR MET EXTRA VEEL STROOOOOOOOOOP" Roept Milo zo hard dat ze het in Brabant nog wel kunnen horen. Ik schiet in de lach "hahahaha waarom nou weer zo dramatisch stroop?!" Vraag ik lachend. Matthy kijkt me dom aan en zegt "Jij kent ons echt niet hé?" "Uuh nee haha" "Nouu" zegt Milo plechtig. "Ik ben stroopmannetje!" "Wahaha en hoezo dat heb je in een bad met stroop gezeten?" Vraag ik weer lachend. "Nee niet in een bad... Wel in een regenton" Zegt Raoul. "NEEE DAT MEEN JE?!" Gil ik "Ja dat meent hij en ik heb in een regenton met chocolademelk en slagroom gezeten!" Zegt Matthy. "NEE serieus?! Jullie zijn echt gestoord hé!" "Weet ik" Zegt Robbie die binnen komt. "AAAH Brabander ben je er ook weer?" Zegt Milo. "Ja ik ben er weer! Kale!" Zegt Rob lachend. "En dat gezicht ken ik nog niet." Zegt Rob. "Nee ik ook niet." Zegt Koen die ook binnen loopt. 


Sorry voor het korte deel Luvv jullie!!

The Day We Became  Friends ♡ ft. Bankzitters ♡Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu