Ben deniz. Ailem ismimi deniz gibi temiz ve deniz gibi mis kokulu olmam için koymuş.
Yine her zaman ki gibi sabah 06.00'da kalktım.Yine değişmeyen bir sabah rutinim vardı, dişlerimi fırçalamak, yatağımı toplamak, duş almak. Hiç değişmezdi sabah rutinim.Fakat olucaklardan habersizdim. Yine her zaman ki gibi sabah işlerimi bitirip duşa girmiştim. Fakat duştan çıktıktan sonra dakika başı çalan telefonuma baktım. Beni daha önce böyle bir numara aramamıştı. Defne olabilir miydi? Neden beni başka bir telefon numarasıyla arasın ki? Tereddütle telefonu açtım.
-Alo?
-Deniz..
"Bu ses bir yerden tanıdıktı, gerilmiştim."
-Kimsiniz?
-Ben şuan seninle kimliğimi paylaşamam. Ama şunu unutma sen beni bende seni çok iyi tanıyorum.
Telefonu yüzüme kapattı. İnanmıyorum sesi çok tanıdık bir yabancı beni aradı ve birkaç kelime edip yüzüme kapattı.
Sanki bunlar hiç yaşanmamış gibi üstümü giyindim. Üstüme bordo bir crop altıma siyah bir pantalon giymiştim. Neredeyse belime gelmiş kahverengi saçlarımı topuz yaptım. Üstüme deri bir ceket giydim ve evden çıktım.
Fakat evden çıkarken aynı numara tekrar aradı. Açıp açmama konusunda aşırı kararsızdım galiba açıcaktım. Dediğim gibi yaptım telefonu açtım.
-Yine mi sen neden arıyorsun beni?
"Öfkeliydim ve aşırı gerilmiştim."
-Beni iyi dinle Deniz. Şuan seninle çok konuşacak durumda değilim fakat seni şunun için aradım...
Bir anda telefon kapandı. Kafayı yemek üzereydim, çünkü telefon kapanmıştı. Ne diyecekti? Neden telefon kapandı? Kafamda çok fazla soru oldu. Bunları düşünerek arabama bindim. Kafamın dağılması için son ses müzik açmıştım fakat aklımdan şu ses gitmiyordu..
"Şuan seninle konuşacak durumda değilim." "Seni şunun için aradım."
Galiba kafayı yemiştim. Bu ses beyninde yankılanıp duruyordu. Kimdi? Beni kim arayabilirdi? Yoksa babam mıydı yada babamın korumaları. Büyük bir cesaretle telefonu elime aldım ve beni arayan numarayı aradım.
"Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor. Lütfen daha sonra tekrar deneyiniz..."Selaaammm
Bu bölüm aşırı kısa daha kısa bölümler var ama uzatmaya çalışacağım.
Düşman mıyız yoksa 1. Bölümüyle sizlerle.
Daha 1. Bölümden kaoslar yazacağım.
İyi okulamalaaarrr.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Düşman mıyız yoksa?
Romance/TAMAMLANDI/ O benim düşmanımdı, Ateş Saykulla... Fakat ben onun için hiçbir zaman düşman değildim.. ''' Yazacağım kitapta +13 sahneler, küfür olacak rahatsız olanlar lütfen o sahneleri geçsin. ...