Şimdi ben bunu size anlatacağım çünkü içimde tutamam. Bu fikir aklımda kalacağına burada kalsın.
Başlıyorum.Düşman mıyız yoksanın finalini daha başka yapacaktım. Şöyle olacaktı finalde.
Ateş ile Deniz evlenirken bir adam gelecekti düğüne. Onların evlenmesine izin vermeyecekti. Bu adam Engin'in kardeşiydi. Engin'in intikamını almak için gelmişti ama herşey rağmen Ateş ve Deniz evlenecekti. Hatta Defne ölecekti biliyor musunuz? Deniz yerine Defne'yi öldürme planlarım vardı. Sonra Deniz hamile olacaktı ama Engin'in kardeşi yüzünden çocuğunu kaybedecekti. Sonra Deniz Engin'in kardeşini öldürecekti. Ona türlü türlü işkenceler yapacaktı. Final bölümünde Ateş bebeğini kaybettiğini öğrendiğinde yıkılacaktı güçlü olamayacaktı.
Kızları olacaktı. Adı bile belliydi.
"Arven."
Bu Ateşin anneannesinin ismiydi. Ateş çok istiyordu çocuğu olursa bu ismi koymayı ama çocuğu ölmüştü. Ama finalde Arven yaşıyor, yaşayacak.Günler geçiyordum Ateş ve Deniz daha da yıkılıyordu. Senem ve Ela yurtdışına tamamen dönmemek üzere gitmişti. Buğra, Tarık ve Arif aynı. Onlar gitmiyordu bir yere.
Sonra Ateş daha da çökecekti. Deniz de bu durumdan etkilenecekti. Belki bir daha çocuk
Sahibi olamayacaklardı.Böylelikle kitap mutsuz son ile bitecekti. Ama ben naptım dayanamayıp değiştirdim. Kitap mutlu bitti.
Destekleriniz için teşekkür ederim.
Yeni projelerde görüşürüz.Düşman Mıyız Yoksa size emanet..
🩶🥹
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Düşman mıyız yoksa?
Romance/TAMAMLANDI/ O benim düşmanımdı, Ateş Saykulla... Fakat ben onun için hiçbir zaman düşman değildim.. ''' Yazacağım kitapta +13 sahneler, küfür olacak rahatsız olanlar lütfen o sahneleri geçsin. ...