Nayru_Reeves za všechno ;-) děkuju :-)
Bzzzzzzzz! Bzzzzzzzzz!
Catalina vytáhla mobil z kapsy. Zaúpěla, když uviděla číslo volajícího.
,,Nicku! Víte, že mám dnes volno!"
,,Já neměl volno padesát let," řekl ředitel Fury podrážděně. ,,Potřebujeme tě na velitelství, hned."
,,Jsem na cestě." Catalina si povzdechla a vrátila mobil do kapsy.
,,Nech mě hádat, Nick tě znovu zavolal," řekl její otec.
,,Promiň tati, víš jak to chodí," pokrčila rameny.
,,Znám to až moc dobře," povzdechl si Steve. ,,Nelíbí se mi na kolik misí tě posílá. Je to nebezpečné."
,,No tak, tati, neříkej mi, že na nich nemáš žádný podíl."
,,Dobrá," usmál se Steve, ,,buď opatrná Caty."
,,Budu." Catalina ho objala a vydala se ke svému autu. Steve ji sledoval pohledem. Tolik se podobá své matce.
Byla středně vysoká. Měla dlouhé, kudrnaté, hnědé vlasy a tmavě modré oči. Její oči byly to jediné, čím se podobala svému otci fyzicky. Ale duševně byla přesně jeho kopie. Její matka zemřela, když jí byly dva, takže jediná rodina, kterou znala, byl její otec. Nick Fury jí nabídl vstup do Shieldu, když jí bylo šestnáct. Jejímu otci se to nelíbilo ale nakonec svolil. Zdědila i trochu síly se séra, díky kterému ze z jejího otce stal supervoják. Nejvíc ale zdědila jeho kuráže. Proto chtěl Nick Fury, aby se stala jedním z jeho agentů.
Zhluboka se nadechla a vstoupila do Furyho kanceláře.
,,Konečně jsi tady!"Nick se zvedl od stolu. Tak podrážděný byl normálně ale ona ho za to nevinila. Řízení bezpečnosti celého světa musí být vyčerpávající.
,,Promiňte, byla jsem s tátou venku." Sedla si na jednu ze židlí naproti němu. ,,Co bylo tak důležitého, že jste mě zavolal i když mám volno?"
,,Mám pro tebe misi, která vyžaduje tvé zkušenosti a schopnosti."
,,Kde?"
,,Německo. Bylo tam vloupání ve vysoce hlídané základně nedaleko malého městečka v německé divočině," začal ji Fury seznamovat s informacemi.
,,Co bylo ukradeno?"
,,Experiment," řekl prostě.
,,Víte, že nemá cenu mi to zatajovat. Stejně to zjistím." Založila si ruce na hruď a zamračila se na něj. Povzdechl a promnul si kořen nosu.
,,Snažili jsme se replikovat sérum, které bylo podané vašemu otci."
Caty ztuhla. ,,Víte, co se může stát, jestli se to pokazí! Proč si s tím zahráváte?"
,,Jsem si vědom všem rizik." Jeho pohled ztvrdl. ,,Ale musíme to dostat zpět, nebo budeme mít VELKÝ problém."
Chvíli tam seděla, než odpověděla. ,,Kdy odjíždím?"
,,Hned. Tady," podal jí složku, ,,tohle jsou všechny informace o misi. Jakmile to dočtete, zničte to."
,,Ano, pane." Vstala.
,,Caty."
,,Ano?"
,,Buď opatrná, jinak mi to tvůj otec nikdy neodpustí."
,,To já jsem vždycky," mrkla na něj a opustila místnost.
ČTEŠ
Father's Enemy {A Captain America's Daughter fanfic} (CZ transtation)
Fanfiction{PRVNÍ KNIHA ZE SÉRIE FATHER'S ENEMY} Catalina Rogers, agent Shieldu, bojovník, hrdina. Také je dcerou Kapitána Stevea Rogerse a stejně jako on má dobré a vlastenecké srdce. Když je zraněna na misi, někdo jí pomůže a zachrání jí život. Sdlílí mi...