„Pane, zdá se, že je v centru města nějaká aktivita."
„Kde přesně?" zeptal se Steve.
„V městské hale."
„Jdu tam. Pokud se nevrátím do dvaceti minut, běžte dovnitř," nařídil.
„Ano, pane."
*********************************
Catalina nebyla úplně při vědomí a ta blonďatá dívka nevypadala, že by byla schopná mu jakkoliv pomoct, takže na to byl sám. Vážně si přál, aby si jeho zbraň pospíšila a dobila se. Dřív na to čekat nemusel, ale od té doby, co ztratil Teserakt dělal co mohl, aby ušetřil energii.
Očividně s touhle bytostí normální zbraně nic nedělaly. Johann hádal, že to mělo schopnost regenerace stejně jako on sám, Wolverine a Deadpool. Slyšel, že ho má i Kapitán Amerika. A u Caty to vypadalo...
Ztratil se v myšlenkách a nedostatek jeho koncentrace využil mutant. Zavrčel jako zvíře a zakousl se mu do ruky. Johann se pokusil ho setřást ale marně. Cítil, jak se mu láme kost a drtí se pod tlakem mutantových čelistí.
„Hej! Ty!"
Johann se otočil ke zdroji křiku. Když uviděl, kdo to volá, málem ztratil sebeovládání. Johannovým směrem letěl štít. Mutant Johanna pustil, ale než mohl utéct, štít ho trefil a odhodil na kovovou mašinu. A pak se všechno ještě zhoršilo. Ostatní mutanti podpálili budovu. Plameny šlehaly až ke stropu. Museli ohni nějak pomoct, protože se šířil až moc rychle vzhledem ke sněhu a zimě, co venku panovala.
„Jste v pořádku, pane?" zeptal se Steve a začal se blížit k Johannovi. Ten ale o krok ustoupil. „To je v pořádku, pane, my jsme ti dobří."
„Kapitáne, pozor!" zakřičel voják od vchodu. Steve tam pohlédl a uviděl mutanta, jak se staví na nohy. V tom ale stroj vybouchl a rozletěl se na kusy. Těsně předtím ale od něj stihl Johann Catalinu odtáhnout a zaštítit ji svým tělem.
Catalina si byla vědoma toho, že ji někdo táhne a pak uslyšela i hlasitý zvuk. Něco bylo špatně. Proč se nemohla probrat z té otupělosti, která pohltila celé její tělo? Byla při vědomí ale zároveň... nebyla.
No tak. To zvládneš, Caty, povzbuzovala sama sebe.
Steve mezitím použil svůj štít a tělo, aby ochránil blonďatou dívku. Vzhlédl. Střecha vypadala, že se každou chvíli zbortí. Potřeboval odtam dostat dívku a ty dva cizince.
„Vojíne, vezměte tu dívku a zmizte odsud!"
Vojín přikývl a přiběhl k dívce. Zvedl ji do náruče a vyběhl s ní z toho pekla.
„Catalino, probuď se," zašeptal Johann.
Snažím se, pomyslela si. To Johanna překvapilo. Jasně ji slyšel, ale Caty nic neřekla... Bojovala vší silou, aby se probrala.
Steve na ně zakřičel, když na ně začal padat trám. Johann zavřel oči a čekal na konec.
Steveovi spadla překvapením čelist. Trám se z ničeho nic zastavil a jen tak se vznášel ve vzduchu. Johann otevřel oči a v šoku vzhlédl. Pak pohlédl na Catalinu.
„Netuším, jak to dělám," řekla, „ale o moc dýl to neudržím."
Johann vstal s ní v náručí, tak nejlépe, jak to s jednou rukou mohl zvládnout. Ani náhodou tam nehodlal zůstat a nechat se chytit Shieldem.
„Počkej," řekl Steve, jak odcházel k východu. Caty na něj pohlédla a zajíkla se. Kvůli její rozptýlení trám spadl. Byl tam její otec! Nemohla tomu uvěřit. Chtěla se rozběhnout a skočit mu do náručí ale něco ji drželo zpátky. Pohlédla na Johanna. Neviděla mu do obličeje, ale věděla, že je to je pro něj těžké. Jeho ruka byla zlomená a rozdrcená... stejně jako jeho srdce.
„Johanne, pojď," řekla, než si to stihla rozmyslet. Poslechl ji a znovu s ní zamířil k východu. Proběhli vesnicí i skrz stráže Shieldu. Pryč od jejího otce a všeho, co znala. Běžel, dokud nepadal vysílením. Pak opatrně položil Catalinu a zhroutil se na zem vedle ní.
Ještě pořád se to počítá jako dnešek ;-) :-DD . Žádné kamenování nebude XD Doufám, že jste si užili překvápka.. :-)
Love U :*
-Dante
ČTEŠ
Father's Enemy {A Captain America's Daughter fanfic} (CZ transtation)
Fanfiction{PRVNÍ KNIHA ZE SÉRIE FATHER'S ENEMY} Catalina Rogers, agent Shieldu, bojovník, hrdina. Také je dcerou Kapitána Stevea Rogerse a stejně jako on má dobré a vlastenecké srdce. Když je zraněna na misi, někdo jí pomůže a zachrání jí život. Sdlílí mi...