,,Proč jste mi to neřekli!?"
,,Omlouvám se, Kapitáne ale nemohli jsme vám to říct, dokud jsme si nebyli jistí, že se opravdu ztratila," řekl klidně ředitel.
,,Je to má dcera!" Steve bouchnul pěstí do Furyho stolu.
,,Kapitáne, ona-"
,,Nekapitánujte* mě!"
,,Mám tam lidi, kteří ji hledají," řekl Fury naprosto neovlivněn Steveovým výbuchem.
,,Co jste našli?" Steve se snažil uklidnit ale nešlo to tak lehce. Vše, co měl, byla jeho dcera a jí se prostě nemohlo nic stát.
,,Našli jsme známky zápasu."
,,Pokračujte."
,,Našli jsme také dost krve. Byla Catyina." Nick mu to nechtěl říct. Ve svém životě už byl hodněkrát poslem špatných zpráv. Catalina byla jeden z jeho nejlepších agentů a její zmizení udělá velkou díru v Shieldu; ale nejen to, byla dobrý člověk.
,,Ach, Nicku." Steve zabořil svou tvář do dlaní.
,,Nevíme jistě, že je mrtvá," snažil se Fury uklidnit Stevea. ,,Když by byla, bylo by tam tam i tělo."
,,Předpokládám." Steve se cítil osaměle. Bylo to skoro jako sen; když víte, že se to opravdu děje ale vše máte tak nějak podivně rozmazané.
,,Překvapivě Nataša byla schopná vystopovat, to, pro co jsem poslal Catalinu ale nebyla tam žádná známka po zloději."
,,Pro co jste ji poslal?" Steve přísahal, že jestli to všechno nestálo za to, tak prohodí židli Furyho oknem.
,,To je věc Shieldu, Kapitáne."
,,Hned mi to řekněte!" zakřičel Steve.
Nick mu věnoval pronikavý pohled. Z něj Steveovi běhal mráz po zádech, i když měl Nick jen jedno oko. I když možná právě to na tom bylo možná nejděsivější. ,,Poslali jsme ji pro experiment, který byl ukraden ze základny v německé divočině."
,,Jaký druh experimentu?"
,,Nevím, jestli jestli vám to mohu říct."
,,Nicku," řekl varovně Steve.
,,Nemusím vám to říct, pokud to k čertu nebudu chtít,"okřikl ho ostře Fury.
,,Prosím, Nicku, mám právo to vědět."
,,Steve, přísahám bohu, že vy byste přemluvil i Hitlera k-" přestal. ,,Tak nic. Špatný příklad."
,,Taky si myslím," protočil oči.
,,Zpátky k věci. Pokoušeli jsme se replikovat-" udělal pauzu, před tím, než pokračoval dál. ,,-serum pro supervojáka."
Steve zatnul pěsti. ,,Uvědomujete si, co se stalo pokaždé, když se o to někdo pokoušel?!"
,,Jsme si toho dobře vědom, Rogersi!"
,,Tak proč si s tím zahráváte?!"
,,Když to fungovalo jednou, může znovu." Fury si založil ruce na hrudi. Byl to jeho způsob jak říct 'nevyslýchej mě nebo ti do dvou vteřin nakopu zadek.'
,,Nejdřív to byl Red Skull, pak Josiah X. Nebudu ani zmiňovat Black Panthera," zavrčel. Jedinkrát, kdy to sérum fungovalo, bylo v jeho případě. Nebyl si jistý proč, ale bylo to tak. S tímhle už by si znovu nikdo zahrávat neměl. Jen to staví lidi do nebezpečí. Stále měl noční můry o tom, co jemu a dalším Red Skull provedl.
,,Já vím! Ale důležité je, že to Nataša získala zpět, takže to není ve špatných rukou," vyjel na něj Fury.
,,Ale teď se pohřešuje moje malá holčička!"
,,Kapitáne, už není tak malá. Je to dospělá žena. Netřeba zmiňovat, že je velice schopná a silná. To díky vaší DNA, mimochodem."
,,Ale-"
,,Je to agentka Shieldu. Znala rizika, když se k nám přidala." Nick si povzdychl. ,,Vše, co teď můžeme dělat, je dál ji hledat."
,,Dobře, ale jedu do Německa."
,,Pod jednou podmínkou," řekl Fury.
,,A to jakou?"
,,Budete poslouchat mé rozkazy." Fury ho pozorně sledoval.
,,Proč bych neměl," zeptal se Steve obezřetně. Už šel proti Furyho rozkazům dřív ale jen když to bylo opravdu nezbytné.
,,Protože vás znám dost na to, že pokud byste si myslel, že by to bylo nejlepší řešení, udělal byste to."
,,Tentokrát ne," slíbil Steve.
,,Hodně štěstí," řekl Nick. Steve Rogers nevěřil ve štěstí. Věřil v sílu a schopnosti. A také si byl jist, že je bude potřebovat, než Catalinu uvidí.
ČTEŠ
Father's Enemy {A Captain America's Daughter fanfic} (CZ transtation)
Fiksi Penggemar{PRVNÍ KNIHA ZE SÉRIE FATHER'S ENEMY} Catalina Rogers, agent Shieldu, bojovník, hrdina. Také je dcerou Kapitána Stevea Rogerse a stejně jako on má dobré a vlastenecké srdce. Když je zraněna na misi, někdo jí pomůže a zachrání jí život. Sdlílí mi...