Kapitola třetí

1.2K 96 2
                                    

,,Co myslíte tím, že se ztratila?" zakřičel Nick Fury na muže na obrazovce.

,,Pane, šla ven vystopovat Joachima a pak se hlásila každou hodinu dalších šest hodin ale pak už se nám neozvala. Snažili jsme se ji kontaktovat ale bez odezvy," informoval ho velitel základny v Německu. Bylo zřejmé, že se bojí, co by mohl ředitel Fury udělat, když by se nenašla.

,,Vyslali jste někoho, aby ji našel?"

,,Ne, pane. Čekali jsme na vaše rozkazy," odpověděl. ,,Je možné, že to je jen mimo dosah."

,,Máme nejlepší komunikační přístroje na světe! Není mimo dosah, ledaže by byla 100 metrů pod zemí nebo na měsíci."

,,Ano, pane," přikývl velitel.

,,Teď běžte se svými muži ven a najděte ji!" Prudce ukončil hovor a obraz muže zmizel z obrazovky. Chodil po místnosti pár minut, než zmáčkl tlačítko na stole. Téměř okamžitě se ve dveřích objevil ozbrojený strážný.

,,Ano, pane?"

,,Pošlete pro agentku Romanovovou." Fury pokračoval v chození.

,,Ano, pane." Strážný se otočil a opustil místnost.

Nick čekal téměř půl hodiny, než se Černá vdova objevila. Obezřetně vstoupila do kanceláře; netušila, v jaké náladě se ředitel zrovna může nacházet.

,,Co potřebujete, Nicku?" Pozorně se na něj podívala.

,,Potřebuju, abyste jela do Německa a vystopovala sérum, pro které jsem poslal agentku Rogersovou," vysvětlil.

,,Proč ho nezvládla získat ona?" Nataša zvedla obočí. Catalina Rogers vždy v misi uspěla. Začala si dělat starosti. Měla Catalinu ráda jako svou vlastní dceru.

,,Ztratila se," konstatoval.

,,Ztratila? Nicku, řekl jste to Steveovi?"

,,Ne. Jsou to teprve tři hodiny. Nic jí pravděpodobně ani není ale nechci, aby to sérum opustilo Německo. Jestli se dostane ze země, vše se tím ztíží."

,,Hned odlétám." Nataša mu pohlédla do oka. ,,Myslíte, že je v pořádku?"

,,To už není v našich rukou, Natašo. O co bychom si měli dělat starost, je to sérum. Mám muže, kteří po ní pátrají. Catalina je ale agent Shieldu; ví, že naší prioritou je mise."

,,Já vím." Otočila se k odchodu.

,,Natašo."

,,Ano?"

,,Neříkejte to Steveovi dokud nebudeme něco mít," řekl důrazně. ,,Poslední věc, co potřebuju, je aby se vzepřel rozkazům a šel hledat svou malou holčičku."

,,Už není tak malá," řekla. ,,Ujistěte se, že se to nejpozději do dvou dnů dozví."

Přikývl a s tím Nataša opustila kancelář; nechajíce ředitele Furyho jeho vlastním myšlenkám.

**************************

,,Veliteli!"

,,Co je, vojáku?"

,,Něco jsme našli."

Velitel následoval mladšího vojína k místu, které objevil. Byly tam známky boje. Sníh byl plný otisků bot ale věc, která přitáhla jeho pozornost, byla krev. Bylo tam pár menších skvrn ale na jednom místě jí ale bylo spoustu.

,,Prosím, řekněte mi, že to není krev agentky Rogersové," řekl pilotovi Cataliny, Jamesovi.

,,Budeme ji muset otestovat, aby se to potvrdilo," odpověděl, ,,ale alespoň víme, že je naživu. Jinak bychom tu našli i tělo."

,,To nevíme jistě, seržante," odpověděl strnule velitel.

,,Jen se snažím myslet pozitivně, pane."

,,Pak jste toho moc v životě nezažil."

Nařídil, aby vzali vzorek krve k otestování a namířil si to zpět k autu.

**************************

Mezitím agentka Romanovová našla úkryt, kde se pravděpodobně Joachim ukrýval. Byla to stará opuštěná těžební jáma. Překvapivě tam nikoho nenašla. Věděla ale jistě, že tam někdo byl před pár hodinami.

,,Romanovová Furymu," řekla, když zapnula sluchátko.

,,Fury je zde."

,,Získala jsem sérum," informovala ho.

,,Dobrá. Konečně nějaké dobré zprávy," vydechl s úlevou.

,,Nikdo tu ale není. Nezdá se mi, že by byli tak hloupí aby tu to sérum nechali."

,,Na čem záleží je, že to máme."

,,Něco není v pořádku, Nicku," řekla.

,,Já vím. Nick Fury končí." Spojení se přerušilo a Nataša si to namířila zpět na základnu.

Father's Enemy {A Captain America's Daughter fanfic} (CZ transtation)Kde žijí příběhy. Začni objevovat