Johan se natáhl pro její ruku, ale už ji nestihl chytit. Když ji viděl padat, projela jím panika. Dosud si neuvědomil, jak moc mu na ní záleželo. Mohl jen sledovat, jak mizí ve stínech, ale neslyšel, jak dopadla na zem. Naklonil se, ale nezahlédl ji. Zachytil se okraje podlahy, a tak, aby ho ještě víc nezničil, se spustil dolů. Pustil se a dopadl na zem do kotoulu.
„Dobrý pohyb," ozval se ženský hlas.
„Catalino! Už nikdy mě takhle nevyděs," řekl tiše ale poněkud ostře.
„Ale, ale, ty jsi měl strach."
Nemohl sice vidět její obličej, ale dokázal si dost dobře představit výraz v její tváři, když to říkala. Protočil oči v sloup a pohlédl na stroj.
„Proč tu nejsou žádné stráže?" zeptal se.
„Dobrá otázka."
„Když by tohle udělali moji strážní v Hydře, stáhl bych je zaživa z kůže."
Caty na něj pohlédla. „Doslova nebo jen obrazně?"
„To nechám na tobě."
Caty zatřásla hlavou a usmála se. Zamířila si to směrem ke stroji. To Johhana vylekalo a pokusil se ji zastavit tím, že ji chytl za paži. Caty ale setřásla jeho ruku a popoběhla ke stroji. Kolem něj byla narychlo postavená lávka. Vyskočila a zvládla se zachytit zábradlí. Vyšvihla se nahoru a pohlédla na Johanna. Zamávala na něj, aby ji následoval. Zatřásl hlavou ale brzy stál vedle ní.
„Už to nedělej," řekl a popadl ji za ruku. Už mu chtěla odpovědět, když zaslechla rozhovor. Oba se okamžitě přikrčili k lávce, jak nejníže to šlo, aniž by ztratili výhled.
„Hej! Koukej, jakej pěknej exemplář jsem našel," ozval se hlas.
„Doveď ji sem!"
Caty a Johann uviděli obrovského mutanta, jehož žíly pulzovaly černou tekutinou. Táhl za sebou dívku, která nevypadala na víc než na šestnáct let a měla dlouhé světlé vlasy a zelené oči.
„Páni! Ta je pěkná! Ahoj, srdíčko," řekl druhý mutant, kterého o chvíli později Johann s Catalinou i uviděli. „Myslím, že bysme si my dva měli užít chvilku o samotě, než tě přeměněj."
Dívka vykřikla a poškrábala mutantovu tvář. Zasmál se a chlípně si ji prohlédl.
„Ať se dostane i na mě."
Caty se vařila krev v těle. Otočila se na Johanna, aby se zeptala na jejich další tah, ale on tam už nebyl. Zmateně se kolem sebe rozhlédla, ale nikde ho neviděla. Opustil ji?
„Tak pojď, holka," uslyšela říkat toho druhého. Otočila se a uviděla, jak se ji pokouší zatáhnout do rohu. K jejímu překvapení ten první vykřikl a z ničeho nic zmizel. Druhý mutant nadskočil a zaskočeně se rozhlížel. Ze stínů vyskočil Johann. Mutant se postavil za dívku.
„Přibliž se ještě o krok a já ji zabiju," zakřičel. Johann tam klidně stál a Caty si uvědomila, že by měla něco udělat. Skočila a letěla vzduchem, až přistála přesně mezi mutantovými lopatkami. Ucítila, jak se mu láme páteř a mutant spadl na zem, svíjejíc se v bolestech. Caty seděla na jeho, prodlužovajíc jeho bolest. Přitiskla mu dýku ke krku.
„Počkej," řekl Johann a zvedl ruku.
Caty přikývla a pak se obrátila na mutanta. „Chci informace. Hned!"
„Ne," řekl. K jejímu překvapení ucítila, jak se páteř vrací na své místo a opět se zceluje.
„To není možné," zašeptala nevěřícně, před tím, než ji ne sebe mutant shodil.
Johann na něj skočil. Praštil ho pěstí do obličeje, ale jako by to mutant ani necítil. Pak se mutant rozmáchl a pokusil se zasadit mu ránu do břicha. Tu ale Johann vykryl a předstíral útok, hned ale zaútočil na druhou stranu, kterou měl mutant nekrytou a kopl ho do zad. Mutant chytl Johannovu nohu a zatočil s ním jako s hadrovou panenkou. Pak ho pustil a Johann při tvrdém přistání vykřikl. Johann se vyškrábal na nohy a pokračoval v souboji s mutantem. Caty se pomalu zvedla a teď pomáhala dívce. Ta byla ale tak vyděšená, že se odmítala pohnout.
„Musíš vstát, jestli chceš tohle přežít," řekla jí Caty.
Dívka ji ale stále odmítala poslouchat a tak se Caty postavila před ni, ve snaze ji ochránit přede vším, co by mohlo přijít. Mutant mě ale jiný nápad. Skočil ke Caty. Ta se ale rozmáchla a tvrdě ho praštila do břicha. Odletěl stranou. Popoběhla k němu a znovu do něj kopla. Popadl ji za zápěstí a zakroutil jím. Snažila se nedát na sobě bolest, aby nepřitáhla pozornost dalších strážných. Chystal se ji uhodit, když v tom je zastavily výstřely z pistole a zvuky zápasu.
„Shield!" vykřikl mutant.
Caty byla nadšená z toho, že by je znovu uviděla. Pak si ale uvědomila, že se musí ujistit, že se Johann dostal v pořádku pryč. Mutant využil její nepozornosti, popadl Caty a udeřil její hlavou do kovové stěny stroje. Vykřikla. Vše bylo najednou rozmazané. Všemi silami bojovala proti závrati. Slyšela, jak Johann znovu bojuje s mutantem, ale nemohla se na nic zaměřit. Zvuky boje se k ní přiblížili a pro Caty bylo ještě těžší bojovat se závratí.
Konečně (!!!) je tu další :-D U některých se mi zdálo, že mě ukamenují, když nebudu přidávat častěji (na nikoho nenarážím :-DD), takže se budu moc moc snažit :-)
Love U
-Dante
ČTEŠ
Father's Enemy {A Captain America's Daughter fanfic} (CZ transtation)
Hayran Kurgu{PRVNÍ KNIHA ZE SÉRIE FATHER'S ENEMY} Catalina Rogers, agent Shieldu, bojovník, hrdina. Také je dcerou Kapitána Stevea Rogerse a stejně jako on má dobré a vlastenecké srdce. Když je zraněna na misi, někdo jí pomůže a zachrání jí život. Sdlílí mi...