Kapitola patnáctá

786 63 0
                                    

Když Catalina zatlačila na jeho krk, Johann sebou trhl. 

,,Promiňte," omluvila se, ,,Málem trefil vaši krční tepnu. Máte štěstí, že žijete."

Johann nic neřekl. Cítil se zmateně. Byl taky takové monstrum, když si vzal to sérum? Vždy sám sobě namlouval, že to bylo pro větší dobro Hydry ale teď si tím nebyl tak jistý. Catalina ho zmátla ještě víc. Proč by zůstávala a zachránila jeho život , když mohla utéct? Nedávalo mu to žádný smysl.

,,Catalino?"

,,Omlouvám se, zranila jsem vás?"

,,Ne, ale mám otázku."

,,Ano?" řekla a opatrně mu sundávala masku z rány. 

,,Proč jste mi pomohla? Mohla jsme odejít." Otočil se a pohlédl na ni.

Chvíli mlčela. Pak řekla: ,,Protože to bylo správné."

Zvedl obočí. ,,Nechápu."

Caty se na něj podívala a její srdce začalo tát. Byl opravdu zmatený. Byl tak plný nenávisti a vzteku, že by ho ani nenapadlo, že by pro něj mohl někdo udělat něco dobrého? Byl zlý ale možná - jenom možná - se mohl změnit. Byla odhodlaná mu s tím pomoct a jestli to znamenalo být k němu milá tak ať. 

,,To k vám ještě nikdo nebyl milý?" zeptala se.

,,Jeden člověk ano."

,,Kdo?"

Neodpověděl.

Caty vytáhla obvaz. Opatrně ho vzala a omotala ho kolem jeho krku.Když se pohne, bude ho to dost bolet, ale bude žít. Už zažil horší věci. 

,,Jaké to je?"

,,Dobré. Co vaše rameno?"

,,V pořádku. Ani neprotrhl kůži."

,,To je dobře. Musíme se ujistit, že je Albert pryč ze základny." Pomalu vstal. Vytáhl zbraň a podal jí ji.

,,Vy mi s tou zbraní věříte?"

,,Když byste mě chtěla zabít, udělala byste to dřív. Mimoto vám můžu dát šok, pokud to budu potřebovat."

Caty se usmála. Zmateně se na ni podíval. Pročistila si hrdlo. ,,Způsob, jakým jste řekl dát šok, byl legrační."

,,Zkontrolujte prostor, kde už jste byla a já si vezmu na starost ten zbytek," řekl, ignorujíc komentář na svůj přízvuk.

,,Jdu na to." Vstala a vyšla z cely. 

Bylo to ironické. Jeho vězeň se právě stal jeho spojencem. Je obdivuhodné, co dokáže společný nepřítel.

Father's Enemy {A Captain America's Daughter fanfic} (CZ transtation)Kde žijí příběhy. Začni objevovat