Kapitola dvacátá první

783 65 0
                                    

,,Oh, jak jsi mi chyběla," usmála se Caty a něžně uchopila svoji dýku do rukou.

,,Jestli zacházíš takhle se svými zbraněmi, tak si říkám, jak se chováš k lidem," řekl Johann, když vycházel z knihovny. Sundal si vše, na čem byl znak Hydry, a oblékl si černý rolák. Zrovna si oblékal černé rukavice a na opasku měl připnuté dvě zbraně.

,,Měl bys mě vidět, když jsem se svým otcem," zasmála se ale nic dalšího neřekla. Schovala dýku a natáhla si kapuci. Konečně našla své oblečení. Sice musela zašít pár děr ale bylo vyprané, takže bylo téměř jako nové. 

Johann jí podal batoh, ve kterém byli kouřové granáty. ,,Tohle použijeme ke krytí. Čím méně na sebe upozorníme, tím lépe."

Caty přikývla a nasadila si na obličej černou masku. Johann se natáhl a sundal jí znak Shieldu z jejího ramene. Chtěla zaprotestovat ale pak si uvědomila, že nikdo nemůže vědět, že kdo je. Popadla batoh a přehodila si ho přes rameno. 

,,Potřebujeme něčím zakrýt tvůj obličej, aby tě někdo nepoznal," řekla Caty.

,,Myslel jsem na to," řekl a nasadil si černou masku na obličej.

,,Vypadáš jako bankovní lupič ze starých filmů."

,,Ještě jsem je neviděl," řekl a pak zamířil k východu. Caty ho následovala.

**********************************

,,Pane!"

,,Co se děje?" zeptal se Steve.

,,Máme informaci o aktivitě nepřítele v Německu!"

,,Proč se vše děje v Německu," zeptal se sám sebe. ,,Dobrá, všichni muži ven!"

***************************************

Caty běžela k vesnici tak rychle, jak jen mohla. Bylo skvělé se hýbat. Běžet a cítit vítr v obličeji spolu se vzrušením z nadcházející bitvy. Johann běžel hned za ní a nezdálo se, že by ho to nějak vyčerpávalo. Caty se zastavila, opřela se o strom a zvednutou rukou naznačila Johannovi, aby se zastavil. Zahlédla oheň. 

,,Was hast du gesehen?" (Co jsi viděla?) zeptal se.

,,Sie haben die Stadt in Brand gesetzt," (Založili ve městě požár,) odpověděla Caty.

,,Wir brauchen, um schnell zu bewegen." (Musíme jednat rychle.)

Přikývla a znovu se rozběhla. Brzy doběhli na okraj vesnice. Všude byli mutanti. Shromažďovali lidi a pak je odváděli do velké budovy uprostřed města.

,,Das ist das Rathaus," (To je městská hala,) zašeptal Johann.

,,Warum sind sie ihnen gibt Senden?" ( Proč je tam posílají?)

,,Lasst uns herausfinden." (Pojďme to zjistit.)

Ukrývajíc se pod stromy hledali nejlepší cestu k hale. Rozhodli se, že by bylo nejlepší pohybovat se po střechách domů až k centru města, protože byli blízko u sebe a tak nebylo těžké skočit z jedné střechy na druhou. Pak by tam hodili kouřové granáty a pomohli by lidem dostat se do bezpečí. Museli ale počkat, dokud nebude tma. Jen doufali, že pak už nebude příliš pozdě.

**************************

Jednotky Shieldu po noci pochodování vstoupili na německé území. Museli to stihnout dříve, než mohl Black Death napáchat více škody. 

,,Kapitáne!"

,,Ano?"

,,Black Death získal díky séru mnoho síly. Napadl malou vesnici nedaleko naší německé základny."

,,Musíme sebou pohnout. Chci aby se všichni ozbrojili. Musíme tam být před půlnoc!"

,,Ano, pane," zasalutoval a odešel předat Kapitánovi rozkazy dál.

***************************

Sind Sie bereit?" (Jsi připravená?)

,,Ja," odpověděla Caty. Mluvili německy pro případ, že by byli zpozorováni. I přesto, že ne moc civilistů běhalo okolo se zbraněmi a noži. Takže to spíš bylo na procvičování.

Běželi přes otevřené pole a vylezli na střechu nejbližšího domu. Od tam přeskočili na další dům a tímhle způsobem pokračovali, dokud se nedostali až k náměstí. Johann kývl na Catalinu. Vytáhla několik kouřových granátů a opatrně se připlazili k okraji střechy a pohlédli na náměstí. Catalina byla zhrozená tím, co viděla. 


KONEČNĚ (!!!) je tu další kapitola. Těm, co to se mnou vydrželi, bych chtěla moc poděkovat za trpělivost :-* V tomhle počasí se vážně nic nedalo dělat a už vůbec ne psát. Myslela jsem, že se mi zavaří mozek XD No ale dneska konečně pršelo (aspoň u nás), takže jsem jako debil stála jen tak venku, na dešti. Jak to tak vidím, tak z toho budu mít rýmu. Jinak, budu se vážně snažit překládat a dávat to sem častěji. Jestli teda bude ještě pršet, jinak budu muset změnit svůj životní styl... :-D

Love U

:-**

-Dante

Father's Enemy {A Captain America's Daughter fanfic} (CZ transtation)Kde žijí příběhy. Začni objevovat