Hoofdstuk 8.

52 8 0
                                    

"Ik word achtervolgd door een bende mensen, ze dragen messen bij zich en grommen mij achterna. Ik vlugt zo snel als ik kan, maar ik struikel over een boomstronk. Ik lig op de grond, klaar om me te grijpen. Één van de monsters buigt zich over me heen. Maar dan schiet ik zwetend wakker."

Het is 11u wanneer ik wakker schiet, gelukkig is het zaterdag en hoef ik niet naar school. Ik kom even bij en vraag me af wat er zou gebeurd zijn als de nachtmerrie niet geïndigd was.
Zou ik vermoord zijn?
Zou ik gevochten hebben?

"Het is maar een droom, Hemera, maak geen zulk drama.", fluistert het stemmetje in mijn hoofd.

Ik neem wat groene thee en een tijdschrift bij me. Een paar minuten later beslis ik Alice te appen.

"Zin om iets te gaan doen?"

Al een minuut later antwoord ze.

"Ja, tuurlijk, zin om te gaan zwemmen?"

"Is goed, kom je tegen 14u?"

"Oke!"

Vlug maak ik mijn zwemzak klaar en draag ik mijn felroze bikini al onder mijn kledij aan. Wat later bel ik mam om het haar te laten weten en ruim ik netjes mijn thee op.

"Grrrmmm", klaagt mijn buik.

Tijd om wat te eten, ik smeer twee boterhammen en maak hiervan een croque-monsieur.
Het is al kwart voor twee wanneer Alice aanbelt. Samen stappen we de auto in. Op weg naar het zwembad!

Eenmaal aangekomen, betalen we en doen we onze kleren af.

"Brrrr, wat is het water koud.", trilt Alice.

Al snel spat ze me nat en beginnen we een water gevecht.
Een uurtje later, zwemmen we baantjes. Opeens let ik op iemand zen rug, het is een griekse tatoeage.

Er staat:" έρω ποιοι είναι οι γονείς σου."

"Ik weet wie je ouders zijn."

De jongen draait zich maar niet om en verdwijnt opeens. Al snel ziet Alice het aan mijn gedrag.

"Wie zoek je?"

"Een zwartharige jongen, hij had een tatoeage op zen rug.", vertel ik haar.

"Sorry, ik heb hier nergens zo een persoon gezien.", jammert ze.

Ik geef de zoektocht al snel op, maar ik blijf met de tekst in mijn hoofd zitten...

Ik heb een nieuw boek! "Gevangen" De vakantie is begonnen en ik heb wat meer tijd om te schrijven en te uploaden!

Dark ParadiseWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu