Eens we in de auto zitten, begin ik zenuwachtig te worden. Ik probeer hints te krijgen, maar deze geeft hij natuurlijk niet.
Hij laat niets los, we zijn al een halfuur onderweg en ik moet nodig plassen.
Eindelijk stoppen we aan een tankstation langs de autosnelweg. Ik loop snel door want ik doe het namelijk bijna in men broek.Vlug loop ik naar de auto, waar Aaron op mij staat te wachten. Hij leunt tegen de auto en draagt een strakke jeans met een wit t-shirt. Een shirt waar je zijn spieren overduidelijk in kan zien.
Wanneer ik in de auto stap, vertelt Aaron dat we er bijna zijn. Het is snikheet in de auto en ik zie dat hij zijn shirt uittrekt.
Omg... Wat ern goddelijk lichaam heeft hij!Hij draait rechts af tussen een bos in. Dit lijkt mij vrij onbewoond. Ik zie in de verte een mooi, groot, houten huis. Maar hij sleurt mij de andere kant op.
Uiteindelijk komen we aan bij een grote rivier met daarbij een prachtige waterval. Hij trekt ook zijn broek uit en draagt nu alleen nog zijn ondergoed.
Hij komt dichterbij en wilt mijn shirt uittrekken. Ik werk een klein beetje tegen, maar geef uiteindelijk mezelf volledig over aan hem.
Aaron trekt me mee - ik ben namelijk ook alleen nog in ondergoed - en duwt me in het water.
"Wat doe je nou?"
"Ik duw je in het water, wat anders?"Ik trek aan zijn been en al snel valt hij bovenop mij. In het water.
"Die had ik wel verdient.", geeft Aaron toe.
Na een uurtje in het water te hebben geploetert, neemt hij mijn hand en lopen we richting het huisje.
Aangekomen, zie ik dat het huisje nog mooier is dan van ver."Is dit jou huis?"
"Ja.", antwoord hij.
JE LEEST
Dark Paradise
FantasíaEen meisje met haar lange zwarte lokken, valt voor de gespierde blondharige Alex. Maar wat als haar leven compleet veranderd door hem?