Hij trekt me mee naar binnen en verrast me met een doos.
Ik open de doos en zie een prachtig, rood, kleedje. Aaron doet teken dat ik het moet aantrekken en het past perfect!Hierna overhandigt hij me een kleinere doos met hoge, rode pumps erin.
Ik vraag me af waarom ik dit allemaal krijg.
"Ik geef je dit niet zomaar, kom maar mee.", vertelt Aaron.
Ik frons mijn wenkbrauwen en neem zijn hand vast, mee opweg naar zijn auto.
Een maal in de auto, besef ik dat het ondertussen al 17:30 is.Mijn buik begint te knorren terwijl we op een parking rijden. Ik achtervolg Aaron en we stormen binnen in een gezellig restaurant.
Ganache.
Samen gaan we zitten aan een tafeltje die verlicht is met kaarsjes.
"Wow, waarom doe je dit allemaal?"
"Ik dacht dat je wel honger zou hebben na een zwembeutt en de lange rit."
"Ja, dat is zeker, maar dat je dit allemaal regelt?"
"Ik doe dat graag voor jou."Na 2 uurtjes ons buikje te hebben volgegeten, vertrekken we terug richting het huisje.
"Ik denk dat je beter laat weten aan je ouders dat je overnacht bij mij."
"Blijft overnachten?"
"Ja, ik denk niet dat je nog 3 uur wilt rijden in de donker."Oke, mijn eerste keer spijbelen loopt al uit op een overnachting met een jongen die ik nauwelijks ken. Ik laat mijn gedachten niet verder dringen en achtervolg Aaron binnen in het huis.
JE LEEST
Dark Paradise
FantasíaEen meisje met haar lange zwarte lokken, valt voor de gespierde blondharige Alex. Maar wat als haar leven compleet veranderd door hem?