Hoofdstuk 10.

40 5 0
                                    

Ik open het berichtje.

"Ik vond het echt leuk vandaag, zin om morgen gaan spijbelen? ;)"

Dit moet wel van Aaron zijn!

"Hoe kom je aan mijn nummer? En ja hoor, vond ik ook!"
"Wanneer je aan het douchen was, heb ik stiekem mijn nummer erin gezet."

Wow, dit had ik niet verwacht (niet dat ik het erg vind). Morgen ga ik voor het eerst spijbelen, en dat dan nog met een jongen!

*Volgende dag*

Al vroeg in de morgen, sta ik met een brede glimlach op. Ik zie vandaag Aaron opnieuw! Hoe kan ik zo opgewonden zijn? Ik ken hem één dagje. Al snel ziet mijn moeder, hoe opgewonden en blij ik ben en vraagt ze wat er aan de gaande is. Ik vertel haar dat het bijna vakantie is en ik er volop van wil genieten.

Gevoelens voor hem? Naaaaah...
Ik hou van Alex, dat heb ik altijd al gedaan. Toch?
Het is ondertussen 10u en verwacht Aaron hier elk moment. Er word aangebeld, ik spring uit de zetel, maar mam is me al voor.
Ze ziet de jongen staan.

"Dag jongeman."
"Goeiemorgen mevrouw, ik kom voor Hemera."

Ze laat hem binnen en daar is hij dan, ik staar al zeker een minuut tot hij met zijn vingers voor men gezicht knippert. We staan op uit de zetel en zeggen tegen mam dat "we naar school vertrekken."
Eens we uit het huis zijn vraag ik wat we gaan doen. Hij vertelt dat het en verassing is, en trekt me in zijn auto mee.

Dark ParadiseWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu