Ik leg mijn armen rondom zijn nek en begin te giechelen. Hij legt me op mijn bed en leunt daarna boven mij, zijn hoofd dicht bij de mijne.
Voor ik het weet drukt hij zijn lippen op de mijne. Ze zijn nog zo zacht als in me herinner van onze eerste kus.
De kus is al snel voorbij en hij gaat rechtzitten. Recht tegenover mij in kleermakerszit. Er ontsnapt een geeuw uit mijn mond en ik kruip onder mijn dekens. Voor ik het weet val ik in slaap.Wanneer ik wakker word, lig ik in Aaron zijn armen. Hij slaapt vredig en is super schattig als hij slaapt. Ik kijk hoelaat het is, we hebben wel 3 uur geslapen! Het is nu 20u30 's avonds. Aaron heeft mij waarschijnlijk voelen bewegen toen ik mijn gsm nam, want hij opent zijn prachtige groene ogen.
"Goed geslapen babe?", zegt hij met een sexy, ochentstem.
"Super! Honger?"
"Jup."Samen lopen we naar beneden. Mijn ouders zijn gaan werken en komen pas morgen ochtend terug, dus zijn we alleen in het huis. Ik loop naar de keuken en open de koelkast. Ik neem wat te eten voor ons, we zitten rustig te eten tot het naar binnen is gewerkt.
Ik weet niet goed wat dit gevoel is, maar het lijkt erop dat ik hem begin leuk te vinden.
Samen lopen we terug naar mijn kamer. Mijn aandacht gaat opeens naar de briefjes op mijn bureau.
"Ik heb door welk spelletje je speelt, je bent niet wie je zegt dat je bent." , deze vond ik in mijn kluisje.
"Ik weet wie je ouders zijn.", vond ik op iemand zen rug.
Ik voel een aanraking aan mijn schouder.
"Is er iets?", vraagt hij.
"Nee joch, gewoon een vlieg die me op de zenuwen werkte.", probeer ik met een glimlach te vertellen.Samen ploffen we neer op het bed, we lachen omdat ik een omhoog schiet. Wat heeft hij een mooie lach, denk ik in mezelf.
Opeens zegt Aaron:
"Ik zal dan beter maar eens vertrekken niet? Morgen school yeaah." Zegt hij op een sarcastische toon."Nou, je kunt anders wel blijven slapen. Mijn ouders zijn pas morgen thuis. We zitten al op school wanneer ze thuiskomen."
Wat doe ik zelf?
Ik zie zijn ogen glinsteren: "Dan heel graag."
"Ik heb wel geen pyjama ofzo bij me."
"Je kan één van mijn vader lenen."Na een lange zoektocht naar de minst grote pyjama, zijn we geseteld in mijn bed. Het ligt wel fijn om zo dichtbij tegenaan hem te liggen. Ik leg mijn hoofd op zijn borst en sluit mijn ogen. Voor ik in slaap val, voel ik zijn arm om mij heen slaan.
JE LEEST
Dark Paradise
FantasíaEen meisje met haar lange zwarte lokken, valt voor de gespierde blondharige Alex. Maar wat als haar leven compleet veranderd door hem?