Hoofdstuk 13.

27 5 0
                                    

Eens we in de zetel neerploffen, steek ik de televisie aan.
Aaron staat op en vraagt :

"Zin in warme chocolademelk?"
"Ja,super!"

Wat is hij lief voor me, maar wat zou Alex nu aan het doen zijn?

POV ALEX

Vanmorgen keek een meisje met zwarte lange haren, mij recht in de ogen. Geen idee wie ze is, maar ik weet zeker dat ik haar ergens van herken.
Ze lijkt zo, zo puur.
Zo nieuw
Zo anders...

POV HEMERA

Alex verdwijnt meteen wanneer ik de verse warme chocolademelk ruik. Mijn reukzin staat scherp en alle andere zintuigen zijn gefocust op alles rondom mij.

Ook op Aarons lippen. Ze zijn zo een mooi rozig kleur en hebben een kleine rode schijnende gloed. Ze staren me aan alsof ze mij aanroepen.

"Hallo? Ben je in dromenland? Ik denk dat we beter gaan slapen, denkje niet?" vertelt Aaron.

"Ja sorry, misschien beter wel." , zegt ik met een duidelijk vermoeide stem.

Hij leid me naar een grote kamer, met in het midden een dubbelbed. Het lijkt alsof hij mijn gedachten kan lezen: "Als je wil dat ik in de zetel slaap, maak ik daar geen probleem van."

Ik denk even na, maar beslis dan dat hij mag blijven.

"Het bed liljkt me wel groot genoeg." , zeg ik en ik zie een glimlach verschijnen.

We kruipen in bed en alles word al snel donker.
Ik val in slaap, in zijn sterke armen.

Ik ben op vakantieeeee!! Sorry voor het lange wachten! :( Ik ben bijna terug thuis. Ik ben enorm ziek geweest en lag zelf in het ziekenhuis, dat allemaal op reis. :(

Dark ParadiseWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu