Hoofdstuk 18.

25 3 0
                                    

Ik word wakker, neem een ontbijt en ga terug naar boven. Aaron ligt nog vredig te slapen, ik besluit te douchen. Ik sta onder de straal en voel opeens twee handen mijn rug vastnemen. Ik slaak een gilletje en probeer mijn lichaam te bedekken met mijn handen. Al vlug stelt hij me gerust door mij te kussen. Hij kruipt erbij en ik laat het gebeuren.

Waar ben ik in godsnaam mee bezig?

Ik zie dat ook hij volledig naakt is. Hij schaamt zich niet en smeert shampoo in zijn haren. Wanneer hij de zeep eruit heeft gewreven, kijkt hij me recht aan. En ik sla hem.

Ik droog me af en neem kleren, doe ze aan en wacht op mijn bed.
Aaron komt binnen met een handdoek rond zijn middel.

En droogt zijn haar af. Zijn zwart haar zit warrig door elkaar en in heb de neiging erdoor te gaan met mijn vingers.

Zonder dat ik het ook maar doorhad staat hij recht voor me. En slaat me terug.

Na gelachen te hebben over het feit dat we elkaar slaan en ik een boze blik gewerpt heb om het feit dat hij zomaar binnen in de douche is gekomen. Vertrekken we naar school.

Zijn auto staat voor de deur en hij rijdt ons naar school. We maken grapjes over dat ik de vorige keer bijna omver gereden was door deze auto.

Eens aangekomen aan school, moeten we elk naar een andere les. Ik bedank hem voor de leuke dag en loop dan richting mijn kluisje. Ik haal mijn handtas uit mijn kluisje - vind ik namelijk het handigst - en open hem om er pijn boeken in te stoppen. Net wanneer ik hem open, zie ik in de zijschuif een briefje zitten. Alweer.

Dark ParadiseWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu