3.Bölüm: KARŞILIKLI İYİLİK.

277 22 3
                                    







Hoş geldinizzzzz. Oy ve yorum yapmayı unutmayınnn!

Bana ulaşın: Nasuende&Sudeyurd (İkisi de benim kendi hesabım.)

Sizleri seviyorum

İyi okumalar dilerim💐
16.07.2024






Babam iki gün hastanede yattıktan sonra ikinci günün akşamında dayanamayarak çıkıp gelmişti. Bir süre değneklerle yürümesi gerekiyordu onun dışında bir şeyi yoktu. Odasına yatırıldıktan sonra annem ile aşağıya indik.

Bu süreçte yani iki günlük süreçte odamda Kartal ile konuşmamızdan sonra bir daha onu görmemiştim. Babam çıktıktan sonra aşiret ağaları kendi konaklarına dönmüşler ama ne olur ne olmaz diye adamlarını arkalarında bırakmışlardı. Annemle merdivenleri inerek avludaki koltuklarda karşılıklı oturduk. Annem ilk geldiği andan beridir üstümdeki erkek kıyafetlerine takılırken babam övgüyle süzmüştü. Oturduktan sonra ilk dediği şey, "Bu kıyafetler ne böyle ?" demişti.

"Konakta kimse yokken konağa sahip çıkmak için böyle giyinmem gerekirmiş." dedim sakince. Annem dudaklarını büzerek kafasını salladı sadece, "Çık üstünü değiştir artık. Bu süreçte de derslerin de aksadı." Parmağını yüzüme doğru salladı, "O notlar düşmeyecek Ulya! Hadi şimdi odana çık!"

Kafamı salladım, "Tamam anneciğim." dedim ve odama çıktım. Odama çıktığım gibi yatağın üstüne atlayıp uyumak isterdim çünkü iki gündür üç saatlik uykuyla duruyordum. Ama önce duşa girip rahatlamalıyım diye düşündüm ve üstümdeki siyah takımları kirli sepetine tıkarak duşa girdim. Beyaz tenli olduğum için çok sıcak suda banyo olamazdım olursam tüm vücudum yüzüm dahil kıpkırmızı olarak çıkardım, banyodan.

Ilık suda bir saate yakın duş aldım. Siyah saçlarım uzun olduğundan yıkaması zor oluyordu ve iki üç kere yıkamam gerekiyordu. Beyaz tenimi çok bastırmadan keseleyerek yıkadım daha sonra durulanıp duştan çıktım. Mor bornozumla odama girdikten sonra kendime temiz iç çamaşırı takımları çıkarttım. Üstüme giymek için uzun elbiselerimden bir renk seçmem gerekiyordu ama kararsızdım bende iç çamaşırlarımla aynı renk olan lila elbiseyi seçtim. Vücudumu nemlendirdikten sonra rolon sürdüm, parfümümü sıktım ve daha sonra giyindim. Saçlarıma bakım yağı sürdükten sonra saçlarıma fön çektim.

Her şeyi hallettikten sonra iki gün önce odama koyup hiç ellemediğim çantamı kucağıma alarak içinden tabletimi aldım. Allah'tan sınıftaki yakın arkadaşlarım ders notlarını atmıştı. Biraz onları okuyarak çalışmayı planlıyordum. Yatağımın üstüne oturarak bir kaç saat boyunca onlara çalıştım. Dersimin bitmesiyle eş zamanlı olarak kapım çalınmıştı. "Girin." dedim.

Hayat kapıyı aralık bırakıp açarak dayandı, "Melda hanım çağırıyor."

"Tamam." dedim en sevecen ses tonumla. Melda annemin ismiydi. Melda Veznedaroğlu. Emekli büyükelçi Oğuz Veznedaroğlu ve Hekim Zeynep Veznedaroğlu'nun tek kızıydı. Tabletimi kapatarak yastığımın altına sakladım ve annemin çalışma odasına çıkacakken Hayat arkamdan, "Saltuk ağanın çalışma odasındalar. " dedi ona dönerek, "Neden ?" dedim o da "Bilmiyorum." diyerek karşılık verdi.

Aklıma yatmamıştı. Annem babamın çalışma odasındaydı! Annem babamın çalışma odasını hiç sevmezdi ki şaşırmıştım! Üst kata çıktıktan sonra koridor boyunca ilerledim ve oradan tekrar merdivenlere çıktım. Babamın çalışma odasıyla ölen ağabeyimin odası karşı karşıyaydı. Buraya her çıktığımda kalbim ağrırken annem bu yüzden hiç çıkmazdı.

YASEMİNLİ KIZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin