5. BÖLÜM: YAŞAYAN ÖLÜ FERMANI.

235 22 5
                                    







Selamlar... Yeni bölümle karşınızdayım. Bölümlerimin başında Kartal'ın kendi ağzından yazdığı şiirler var. Bu şiirleri ben şiirin temasına uygun bölümlere yerleştirdim. Kartal'ın şiirlerini iyi okuyun. Şiirleri geçmişi en iyi şekilde anlatan, Meran ve Kartal'ın ilişkisini, Kartal'ın Fransa'ya gitmesini her şeyi detaylıca bize anlatıyor. Anlatıyor, anlayana;)
lütfen dikkatlice okuyun, çözümleyin, beraber çözümleyelim. Dikkatle okuyanlar çok şey kazanır size söyleyeyim. Şiirlerinden anladıklarını yorumda belirtirseniz herkese fikir olmuş olur bende sizin anlayıp anlamadığınızı anlarım. Hahhahsha.

İyi okumalar bebişlerrr.













Yangın yeri

Şehri yaktım uğruna
Kaçmadan önce
Zaten düşmandı aşkım
Üstüne hain çıktı aşkım
Bırak alevleri söndürme
Yansın şehir,
Sen yoksan yanımda
zaten her yer yangın yeri
Sadece beni anla
Gidiyorum ama
Yanıma bir tutam senden alarak.
Küllerin içinde beni aramaya kalkma, zaten aramazsın da...









Uyandım ve sersem sersem etrafıma bakınarak odanın içindeki lavaboya girdim. Dün gece kahve içtikten sonra hızlıca bir odaya girerek sızmıştım. Dün gece merdivenleri çıktıktan sonra Kartal hiç bir şey demeden dağ evinden çıkıp gitmişti. Bende salonda oturan dedem ve Hayat'ın yanına giderek sehpanın üstüne konan kahvelerden birisini alıp içmiştim. Baş ağrıma yorgunluğuma iyi gelen kahveden sonra uykum gelmişti ve zaten saat çok geçti odalardan birisine ayrı ayrı grip sızmıştık. Dedem babama, Alparslan'ı özlediği için ben ve Hayat ile dağ evine gittiğimizi gece arayarak söyleyip haber vermişti.

Bunun dışında hiç konuşmamıştık.

Aynanın karşısına geçip dağılan saçlarımı sağ tarafıma atarak hiç kullanılmamış diş fırçası ve diş macunuyla dişlerimi fırçaladım. Sabah kahvaltısını konakta yapmalıydık, yoksa annemden azar yerdim. Bu yüzden iki saat önceden uyanmıştım.

Şişen gözlerime ve moraran göz altlarıma baktım. Ten rengim bembeyazdı bu yüzden yüzümde bir leke gibi gözüküyorlardı ve dikkatten hiç kaçmıyordu. 

İçini doldurmaya hiç ihtiyaç duymadığım hafif kalın siyah kaşlara, iri gözlere, iri gözleri süsleyen uzun siyah kirpiklere ucu kalkıp bir buruna ve dolgun dudaklara sahiptim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.




İçini doldurmaya hiç ihtiyaç duymadığım hafif kalın siyah kaşlara, iri gözlere, iri gözleri süsleyen uzun siyah kirpiklere ucu kalkıp bir buruna ve dolgun dudaklara sahiptim. Ağzımı çalkaladıktan sonra yüzümü yıkadım. Konağa dönüp duş almalıydım. Üstüme gece bulduğum üstü farklı altı farklı pijamaları değiştirerek dün giydiğim eşofman takımlarını geri giyindim. Hala uykum vardı çünkü dün gece çok geç yatmıştım. Odanın dışından gelen konuşma seslerini duyduktan sonra dedem ve Hayat'ın beni beklediğini anladım, elime telefonumu alarak odadan çıktım. Kısaca, "Günaydın." dedim.

YASEMİNLİ KIZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin