3.BÖLÜM
"Demek burası bahçe," diye mırıldandım etrafıma bakarken.
Asmalarla süslenmiş kemerli bir geçitten geçerken, bu bahçeye adanmış karmaşıklığa hayran kalmadan edemedim. Sıradan bir müstakil ev olmasına rağmen, küçümsenmeyecek bir ihtişamla mükemmel bir peyzaj düzenlemesi yapılmıştı.
Gerçekten burası bir dükün mülküydü.
Şimdilik Rosetta'nın anılarındaki en büyük kusur, çevresi hakkında hiçbir şey bilmemesiydi. Ailesine ya da malikanenin herhangi bir çalışanına yakınmış gibi görünmediği için kişiliği ya da davranışlarıyla ilgili her şeyi kolaylıkla örtbas edebilirdim. Odasından nadiren çıkıyordu ve asla yürüyüşe çıkmıyordu, ama bu sabah kahvaltımı yaptıktan sonra bu hafif yürüyüşe çıktım.
Odasından sık sık çıkmamasına rağmen bu kızın kendi evinde yolunu bilememesi çok fazla değil miydi? Odamdan çıktıktan sonra sitenin düzenine alışmayı ilk görevim haline getirdim. Dadı Katie ile nasıl baş edeceğimi daha sonra düşünürdüm.
Yürüyüşüm sırasında güzel bahçeye hayranlıkla bakarken odamdan ayrılma kararımdan çok geçmeden pişman oldum. Yaz bahçesinin iki uzun çalısının arasındaki boşlukta tanıdık bir yüz gördüm.
Bir çiçek tarhının ortasında, doğal ışıkta parıldayan altın rengi bukleleri ve altın rengi gözleri, pürüzsüz, fildişi teniyle, bu yaz gününde arkasında açan ayçiçeklerinin arasında öne çıkan, üvey kız kardeşim ve bu romanın kahramanı Alicia Valentine duruyordu.
Dün, Alicia fırtına sırasında ufalanan bir yaprak gibi titremekten başka bir şey yapmamıştı, ancak şimdi güneşin tadını çıkarırken etrafı çiçeklerle çevrili olduğundan, onun tartışmasız bir şekilde bu dünyanın ana karakteri olduğunu anladım.
Bu bana hatırlattı. Sanırım artık üçüncü bölümdeyiz.
Ana karakterin bir sahnede ortaya çıkışı her zaman büyük bir anlam taşıyordu, bu yüzden odamdan ayrılma kararımdan daha da fazla pişman oldum. Bunu düşünmek bile beni ürküttü.
Her üç bölüm bir kabusun hayata geçmesi gibiydi.
Aynı evde yaşadığımız ve dadı ile 'eğitim' adı altında düzenli olarak görüşmemiz gerektiği için karşılaşmamız kaçınılmazdı, bu yüzden ondan sonsuza kadar kaçamazdım. Alicia'yı gözlemlemek bana geçmişi hatırlattı. Sonuçta kısa bir süre önce ben de onun yerindeydim.
Dünden önceki güne kadar Rita olarak yaşıyordum ve bu anıları unutmak için daha fazla zamana ihtiyacım olacaktı. Bugün sadece çiçekleri gördüğüme bile mutlu olmuştum ve şu anki ruh halimi bozmak istemiyordum.
Peki. Hadi gidelim.
Hemen kararımı verdim ve ona sırtımı döndüm; hayır, geri dönmeye çalıştım.
Eğer Alicia geri çekilen figürümü birkaç saniye sonra bulsaydı, bakışlarımızla karşılaşmazdık ve o orada olduğumu fark etse de etmese de onu görmemiş gibi yaparak odama geri dönerdim.
"Ah!" Alicia beni görür görmez bağırdı, ellerini arkasına sakladı.
Ellerini arkasında ne kadar gizlemiş olursa olsun, neyi saklamaya çalıştığını zaten merak etmiyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
༺𝕐𝕖𝕟𝕚 𝕘öçü𝕟 𝕪𝕠𝕣𝕦𝕔𝕦 𝕘𝕖𝕣ç𝕖𝕜𝕝𝕚ğ𝕚༻
FantasyYıldıza basmayı unutmayınn Kitapların içine taşımaktan bıktım .Sizde bundan yorulursunuz , özelliklede bunu dördüncü kere yapıyorsanız.Bu kez kadın başrolün kötü kalpli ablası oldum . 'Ah bundan o kadar sıkıdımki 'Bir kez daha bu hayatın heyecan...