17.BÖLÜM

19 4 0
                                    

17.BÖLÜM






Gözleri sulu olan Melvin'in başı öne eğikti. Sonra kadının tatlı, kısık sesini duyunca sıçradı.

Bunu sır olarak saklayarak ne demek istedi?

Bunu çözemedi. Rosetta'nın sakin atmosferi okunamıyordu.

Yaralı adama bakarken konuşmaya devam etti.

“O adamı yanıma alıp tedavi ettireceğim ama onu buradan aldığımızı bir sır olarak saklayalım. Aslında bu durum haksızlık değil mi?”

"Ne-bununla ne demek istiyorsunuz, Milady?"

Rosetta sanki cevap çok açıkmış gibi başını yana eğdi.

Melvin ona boş boş baktı, sonra bakışlarını yaralı adama çevirdi.

“Yolda yolumuz kesildi ama oradaki at korkup kaçtı. Senden emin değilim ama bunun haksızlık olduğunu düşünmüyor musun? Ben iyi olacağım ama… işini kaybedebilirsin.”

Onu sersemleten sesi, onu kendine çekecek gizemli bir güce sahipti.

“Bu haksızlık değil mi Melvin?”

Tek kelime etmeden dinleyerek bilinçsizce başını salladı.

'Bir düşünün, bayan haklı.'

Kesilen o değil miydi?

O sadece arabayı normal şekilde yönlendiriyordu ama diğer at kendini şaşırttı.

Ve sonra diğer adam tek başına sınırı aştı.

Garipti; hayır, kendisinden bu kazanın tüm sorumluluğunu üstlenmesinin istenmesi haksızlık olurdu.

"Bu doğru."

"Ayrıca, pek çok hizmetçinin yakında görevden alınacağını ve değiştirileceğini duydum."

"Bağışlamak?"

Arabaya bakıyordu ama bakışları tekrar Rosetta'ya döndü.

Sanki söylemek üzere olduğu sözler büyük bir sırmış gibi sesi alçaldı.

“Birçok hizmetli işten çıkarılmak üzere. Ama ben, kendi adıma, senin elimizdeki en iyi atlı olduğunu düşünüyorum. Uzun süre Sevgililer Günü için çalışmanı istiyorum. O halde bugün burada olanlar sadece ikimizin arasında kalsın, olur mu? Sen ne diyorsun?"

"Yine de... öyle olsa bile, sorun olur mu?"

Bu umutsuz bir soruydu ama sarkaç çoktan diğer tarafa sallanmıştı.

Rosetta tatlı bir şekilde gülümsedi ve başını salladı.

Bir günahkarı beraat ettiren bir yargıç gibi.

"Elbette. Bu adamı terk edecek değiliz. Onun sorumluluğunu üstleneceğim ve tedavi edildiğinden emin olacağım."

“Mi... Hanımefendi…”

"Merak etme. Uyandığında onunla konuşacağım ve bu olayı düzelteceğim. Seyahat programımızda olmamasına rağmen beni bu dağa götürmeni isteyen bendim, bu yüzden en azından bunu yapmalıyım. Yapmanız gereken tek şey dudaklarınızı sıkıca kapalı tutmaktır. Biri sorarsa ya da şüphe uyandırırsa ve sözlerimiz uyuşmazsa… Bana yalancı denilecek, ama sen işsiz kalacaksın.”

༺𝕐𝕖𝕟𝕚 𝕘öçü𝕟 𝕪𝕠𝕣𝕦𝕔𝕦 𝕘𝕖𝕣ç𝕖𝕜𝕝𝕚ğ𝕚༻Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin